![]() |
Trauma 24/7
Ik heb het gister maar eens gekeken en ik moet zeggen dat ik het érg leuk vond! Heeft iemand anders het al gezien en wat vonden jullie ervan?
|
Ik heb de eerste aflevering gezien omdat ik aan het zappen was.. ik dacht dat het geen leuke serie zou zijn maar dat viel wel mee eigenlijk.. en de tweede aflevering heb ik toen ook ng maar ff gekeken.. is betere serie dan ik dacht..:)
|
pfff, echt een tipisch nederlandse ER rip-off!
zelfs de "theme" hadde ze genept. et ziekenhuis zieter niet uit als ziekenhuis maar als een lege set. waar zijn de patienten??? tisser zo stil.. ze kunnen geen van allen acteren, en nederlands vind ik echt gewoon zo dm en sloom klinken............ |
Lijkt me niet veel aan, eigenlijk.... :/
|
het is heel leuk:D
alleen een beetje overdreven. als iemand bloed hoest gaat je naar het hart kijken?:rolleyes: maar ze doen hun best:D en die kaars die in die vent z n kont zat:eek: |
Citaat:
Wicce, je lult uit je nek. Als je zo'n hekel aan Nederlands hebt kun je hier beter weggaan. Praat/typ dan ook geen Nederlands. Je kan het ook niet goed zo te zien, want je maakt hopen fouten. De ergste: "tipisch". Dat moet natuurlijk "typisch" zijn. Je mag best iets tegen die serie hebben, maar onderbouw dat dan niet met zo'n kul-argument. Het feit dat je een hekel aan de serie hebt ligt echt niet aan wat je claimt, mbt de taal. |
ik vin hut best leuk.
|
ik kan het nooit zien omdat ik dan werk..(ook met de herhaling) maar..is björk met play dead nou idd het theme van trauma 24/7?
|
Citaat:
|
Ik vond het zooooo nep...... en inderdaad erg van ER nageaapt!
|
Citaat:
en ik praat, tiep igg zoveel mogenlijk nederlands, omdat we hier op een nederlands forum zitten, is toch aardig normaal, zou je ook niet zeggen? Ik maak een hoop "fouten", ik zie dat als, ik tiep et zo kort mogelijk (hier mogelijk, oooo, wat erg), heeft echt nix (ooo nix) te make met of ik kan spellen of niet. Ik onderbouw het met argumenten, met mijn argumenten, wat ik er van vind, ik vergelijk het met iets anders, en dan trek ik de conclusie dat ik het echt een slechte serie vind. maar je hebt wel gelijk, ik heb het niet zo op nederlandse series, dus ik heb deze serie al bij voorbaat niet echt een kans gegeven. Maar als IK nederlands niet leuk vind klinken, en daarom eigenlijk nederlandse series niet leuk vind, is dat toch mijn zaak? trouwens, zo erg heb ik het niet. Ik vind de nederlandse termen die worden gebruikt gewoon stom klinken.. erg he? |
tis een leuke serie alleen onwijs nep, ik doen dan een opleiding rond ziekenhuis zooi dus zie precies wat klopt en wat niet.
bijvoorbeeld al er weer iemand een hartstilstand heeft en ze jagen er stroom door heen springen ze een halve meter hoog en dat klopt NIET....:) das wel lachen en verder kijk ik hem wel gewoon is denk bveetje verslavend:) |
Citaat:
*doet opleiding verzorgende* moet je maar eens opletten hoe nep het reanimeren is:D je kunt geen levend iemand reanimeren:D |
Die stomme serie probeert ER na ta aapen:o :mad:
|
Citaat:
|
ik vind het een kei leuke serie,omdat ie zo realistisch is.het is daar allemaal heel hecties ik denk dat dat in echte ziekenhuizen ook zo is.ook vind ik dat er hele leuke mensen in spelen.Dus ik blijf het zeker kijken
|
(y) kewl om te kijken! (y)
|
Citaat:
beetje raar dat iemand die wat aan z n hart heeft ofzow bloed ophoest. het verhaal is best aardig:) ik leer op school hoe nep ze altijd doen in een ziekenhuis:) op de ehbo is het altijd druk,das wel waar maar als ik die mensen zie reanimeren denk ik:wat is dit nep:D |
Citaat:
|
Citaat:
haha eerst doodreanimeren en dan hopen dat de onervaren acteurs hun mede speler weer levend krijgen:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |