Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik praat, tiep igg zoveel mogenlijk nederlands, omdat we hier op een nederlands forum zitten, is toch aardig normaal, zou je ook niet zeggen? Ik maak een hoop "fouten", ik zie dat als, ik tiep et zo kort mogelijk (hier mogelijk, oooo, wat erg), heeft echt nix (ooo nix) te make met of ik kan spellen of niet. Ik onderbouw het met argumenten, met mijn argumenten, wat ik er van vind, ik vergelijk het met iets anders, en dan trek ik de conclusie dat ik het echt een slechte serie vind. maar je hebt wel gelijk, ik heb het niet zo op nederlandse series, dus ik heb deze serie al bij voorbaat niet echt een kans gegeven. Maar als IK nederlands niet leuk vind klinken, en daarom eigenlijk nederlandse series niet leuk vind, is dat toch mijn zaak? trouwens, zo erg heb ik het niet. Ik vind de nederlandse termen die worden gebruikt gewoon stom klinken.. erg he?
|
![]() |
tis een leuke serie alleen onwijs nep, ik doen dan een opleiding rond ziekenhuis zooi dus zie precies wat klopt en wat niet.
bijvoorbeeld al er weer iemand een hartstilstand heeft en ze jagen er stroom door heen springen ze een halve meter hoog en dat klopt NIET.... ![]() das wel lachen en verder kijk ik hem wel gewoon is denk bveetje verslavend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *doet opleiding verzorgende* moet je maar eens opletten hoe nep het reanimeren is ![]() je kunt geen levend iemand reanimeren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() beetje raar dat iemand die wat aan z n hart heeft ofzow bloed ophoest. het verhaal is best aardig ![]() ik leer op school hoe nep ze altijd doen in een ziekenhuis ![]() op de ehbo is het altijd druk,das wel waar maar als ik die mensen zie reanimeren denk ik:wat is dit nep ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() haha eerst doodreanimeren en dan hopen dat de onervaren acteurs hun mede speler weer levend krijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Will & Grace [nieuwe afleveringen!] heavinly | 199 | 11-10-2004 17:19 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Films, TV & Radio |
Er Mara | 500 | 26-06-2003 18:42 | |
Films, TV & Radio |
Idols [3] Evito | 507 | 01-03-2003 22:41 | |
Films, TV & Radio |
Naar welk programma kijken jullie altijd uit?? Shadina | 73 | 28-11-2002 20:53 | |
Muziek |
dat liedje bij de trauma 24/7 reclame??? koekiemonsteres | 7 | 20-09-2002 20:11 |