Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 14:09
Verwijderd
Ik heb het gister maar eens gekeken en ik moet zeggen dat ik het érg leuk vond! Heeft iemand anders het al gezien en wat vonden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 18:36
Verwijderd
Ik heb de eerste aflevering gezien omdat ik aan het zappen was.. ik dacht dat het geen leuke serie zou zijn maar dat viel wel mee eigenlijk.. en de tweede aflevering heb ik toen ook ng maar ff gekeken.. is betere serie dan ik dacht..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:25
wicce
wicce is offline
pfff, echt een tipisch nederlandse ER rip-off!
zelfs de "theme" hadde ze genept.
et ziekenhuis zieter niet uit als ziekenhuis maar als een lege set. waar zijn de patienten??? tisser zo stil..
ze kunnen geen van allen acteren, en nederlands vind ik echt gewoon zo dm en sloom klinken............
Oud 29-04-2002, 19:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Lijkt me niet veel aan, eigenlijk.... :/
Oud 29-04-2002, 19:34
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
het is heel leuk
alleen een beetje overdreven.
als iemand bloed hoest gaat je naar het hart kijken?
maar ze doen hun best
en die kaars die in die vent z n kont zat
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
crazy_ ella schreef:
het is heel leuk
alleen een beetje overdreven.
als iemand bloed hoest gaat je naar het hart kijken?
maar ze doen hun best
en die kaars die in die vent z n kont zat
hehe met die kaars was wel aardig smerig ja en de medische zaken zijn soms wat vaag, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het is veel meer bedoeld als amusement, daarom vind ik de vergelijking met ER ook niet echt opgaan.

Wicce, je lult uit je nek. Als je zo'n hekel aan Nederlands hebt kun je hier beter weggaan. Praat/typ dan ook geen Nederlands. Je kan het ook niet goed zo te zien, want je maakt hopen fouten. De ergste: "tipisch". Dat moet natuurlijk "typisch" zijn. Je mag best iets tegen die serie hebben, maar onderbouw dat dan niet met zo'n kul-argument. Het feit dat je een hekel aan de serie hebt ligt echt niet aan wat je claimt, mbt de taal.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:45
Nessie
Nessie is offline
ik vin hut best leuk.
Oud 01-05-2002, 02:30
BillyFish
BillyFish is offline
ik kan het nooit zien omdat ik dan werk..(ook met de herhaling) maar..is björk met play dead nou idd het theme van trauma 24/7?
Oud 01-05-2002, 10:24
Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
wicce schreef:
pfff, echt een typisch nederlandse ER rip-off!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 12:03
the tourist
the tourist is offline
Ik vond het zooooo nep...... en inderdaad erg van ER nageaapt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 12:26
wicce
wicce is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

hehe met die kaars was wel aardig smerig ja en de medische zaken zijn soms wat vaag, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het is veel meer bedoeld als amusement, daarom vind ik de vergelijking met ER ook niet echt opgaan.

Wicce, je lult uit je nek. Als je zo'n hekel aan Nederlands hebt kun je hier beter weggaan. Praat/typ dan ook geen Nederlands. Je kan het ook niet goed zo te zien, want je maakt hopen fouten. De ergste: "tipisch". Dat moet natuurlijk "typisch" zijn. Je mag best iets tegen die serie hebben, maar onderbouw dat dan niet met zo'n kul-argument. Het feit dat je een hekel aan de serie hebt ligt echt niet aan wat je claimt, mbt de taal.
uhh, even wat ophelderen: nederlands zuigt idd, volgens mij dan, ik kan het idd in series of in boeken niet echt uitstaan. maar nederland zelf vind ik een leuk en gezellig land, dus waarom zou ik hier weggaan?
en ik praat, tiep igg zoveel mogenlijk nederlands, omdat we hier op een nederlands forum zitten, is toch aardig normaal, zou je ook niet zeggen? Ik maak een hoop "fouten", ik zie dat als, ik tiep et zo kort mogelijk (hier mogelijk, oooo, wat erg), heeft echt nix (ooo nix) te make met of ik kan spellen of niet. Ik onderbouw het met argumenten, met mijn argumenten, wat ik er van vind, ik vergelijk het met iets anders, en dan trek ik de conclusie dat ik het echt een slechte serie vind. maar je hebt wel gelijk, ik heb het niet zo op nederlandse series, dus ik heb deze serie al bij voorbaat niet echt een kans gegeven. Maar als IK nederlands niet leuk vind klinken, en daarom eigenlijk nederlandse series niet leuk vind, is dat toch mijn zaak?
trouwens, zo erg heb ik het niet. Ik vind de nederlandse termen die worden gebruikt gewoon stom klinken.. erg he?
Oud 04-05-2002, 19:35
radiofreek
radiofreek is offline
tis een leuke serie alleen onwijs nep, ik doen dan een opleiding rond ziekenhuis zooi dus zie precies wat klopt en wat niet.
bijvoorbeeld al er weer iemand een hartstilstand heeft en ze jagen er stroom door heen springen ze een halve meter hoog en dat klopt NIET....
das wel lachen en verder kijk ik hem wel gewoon is denk bveetje verslavend
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:28
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
Citaat:
radiofreek schreef:
tis een leuke serie alleen onwijs nep, ik doen dan een opleiding rond ziekenhuis zooi dus zie precies wat klopt en wat niet.
bijvoorbeeld al er weer iemand een hartstilstand heeft en ze jagen er stroom door heen springen ze een halve meter hoog en dat klopt NIET....
das wel lachen en verder kijk ik hem wel gewoon is denk bveetje verslavend
ja ik ken dat
*doet opleiding verzorgende*
moet je maar eens opletten hoe nep het reanimeren is
je kunt geen levend iemand reanimeren
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 13:05
rainbow_star
rainbow_star is offline
Die stomme serie probeert ER na ta aapen
Oud 11-05-2002, 19:41
japie
japie is offline
Citaat:
wicce schreef:
et ziekenhuis zieter niet uit als ziekenhuis maar als een lege set. waar zijn de patienten??? tisser zo stil..
Volgens mij heb jij niet echt door dat er op de eerste hulp geen patienten liggen die daar blijven overnachten. Meestal kom je op de eerste hulp omdat je eerste hulp nodig hebt en als je die gehad hebt, dan ga je naar een andere afdeling in het ziekenhuis.
Oud 13-05-2002, 21:28
viooltje
viooltje is offline
ik vind het een kei leuke serie,omdat ie zo realistisch is.het is daar allemaal heel hecties ik denk dat dat in echte ziekenhuizen ook zo is.ook vind ik dat er hele leuke mensen in spelen.Dus ik blijf het zeker kijken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kewl om te kijken!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:21
Souris
Souris is offline
Citaat:
viooltje schreef:
ik vind het een kei leuke serie,omdat ie zo realistisch is.het is daar allemaal heel hecties ik denk dat dat in echte ziekenhuizen ook zo is.ook vind ik dat er hele leuke mensen in spelen.Dus ik blijf het zeker kijken
nou het is niet allemaal realistisch,hoor
beetje raar dat iemand die wat aan z n hart heeft ofzow bloed ophoest.
het verhaal is best aardig
ik leer op school hoe nep ze altijd doen in een ziekenhuis
op de ehbo is het altijd druk,das wel waar maar als ik die mensen zie reanimeren denk ik:wat is dit nep
Oud 15-05-2002, 18:49
japie
japie is offline
Citaat:
crazyellow schreef:
op de ehbo is het altijd druk,das wel waar maar als ik die mensen zie reanimeren denk ik:wat is dit nep
Ja, reanimeren kunnen ze niet Das inderdaad pure nep. Het zou trouwens ook niet goed zijn als je levende mensen-die-doen-alsof-ze-dood-zijn gaat reanimeren
Oud 15-05-2002, 19:15
Souris
Souris is offline
Citaat:
japie schreef:

Ja, reanimeren kunnen ze niet Das inderdaad pure nep. Het zou trouwens ook niet goed zijn als je levende mensen-die-doen-alsof-ze-dood-zijn gaat reanimeren
ja
haha eerst doodreanimeren en dan hopen dat de onervaren acteurs hun mede speler weer levend krijgen
Oud 17-05-2002, 13:01
japie
japie is offline
Citaat:
crazyellow schreef:

ja
haha eerst doodreanimeren en dan hopen dat de onervaren acteurs hun mede speler weer levend krijgen
Je bedoelt de spelers eerst nep-dood reanimeren en daarna echt doodreanimeren....
Oud 17-05-2002, 15:37
Souris
Souris is offline
Citaat:
japie schreef:

Je bedoelt de spelers eerst nep-dood reanimeren en daarna echt doodreanimeren....
nee,als je iemand reanimeert die leeft gaat ie echt dood.
Reageren

Regels voor berichten