![]() |
Oog van Rust
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/756.jpg en wat vinden jullie er van?
|
kut
|
Citaat:
|
sommige mensen zijn een beetje bot...
ik vind het ook niet super nee, sorry |
Citaat:
Je hebt zeg maar een foto van een oog - iets wat nogal cliché is imho - en dan een simpel negatief effect erover iets wat totaal geen creativiteit vereist of wat dan ook en de titel vind ik ook raar, raar omdat ik niet kan zien waarom het een oog van rust zou zijn. Misschien heb je zelf daar wel een uitleg voor. Maar je bent nog 12 dus je kunt nog veel leren :) |
Ik sluit mij aan bij de uitleg van hem die zich "Hi, I'm Nora" noemt...
|
ben het wel met bram (nora) eens
|
Cntr+i ?
|
Citaat:
|
Ik vind dit oog juist geen rust uitstralen, eerder onrust, paniek ofzo..
verder vind ik het niet echt geweldig.. |
ja, sorry, maar hier kan ik alleen maar bot op reageren. dit voegt niets toe aan je creativiteit beste jongen, dit kan iedere boerenlul...
je moet gewoon tekeningen maken, en daar in oefenen, want hier bereik je niets mee. |
Citaat:
|
meer dan dit, mag ik voor hem hopen.
het is niet slecht, maar het heeft gewoon totaal geen creatieve waarde naar mijn mening ( let op: naar MIJN mening) |
Lees nog eens goed wat ik zei.
|
U are ->
ik las t verkeerd. maar ik blijf mijn mening trouw, ik vind het niet veel hebben. ( MIJN mening, misschien niet de jouwe) |
Ik ga eerlijk zijn. Dit vind ik geen kunst. Het feit dat je antwoorden krijgt als 'kut' verwonderd me weinig want meestal worden hier dingen gepost van een hoger niveau dan dit. Posts die voor jou hard aankomen zijn vaak niet kwetsend bedoeld.
Ik zeg niet dat je geen talent hebt, maar je moet echt meer gaan experimenteren. Dit is echt niet goed, maar ik geloof dat je beter kan. Steek er gewoon meer tijd in, en ga op zoek naar originele ideeën. |
yeah... de invert fuctie in fotoshop....
www.psworkshop.net <-- hier staan wel wat tuts om wat leren om te gaan met PS. |
Citaat:
verder ben ik et wel met je onderste gedeelte van je post eens. En grandmommy, die jongen moet beslist zijn camera niet neerleggen en gaan tekenen, hij moet alleen meer expirimenteren en diepgaander onderzoek doen ipv dit soort dingen te posten. |
[foto]
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/762.jpg ik probeer het tch weer met mijn aldiwebcam, kritiek plz.. :evil:
|
wat is het ... :rolleyes:
|
Citaat:
|
owjah.. oke..
nou kvind het nou niet geweldig ofzo.. maar weet je? je moet gewoon lekker doorgaan als je dit leuk vind en cker niet stoppen. k vind het bijv. nix maar dat is mijn mening :rolleyes: |
dit zijn fotos die je maakt voor de grap, ze zijn niet artistiek. Kwaliteit is kut en t plaatje ook niet boeiend
|
|
waar gaat dit over... :rolleyes:
je snapt toch zelf ook wel uit de reacties dat je foto's niet geweldig zijn... |
hm niet alles wordt meteen vet gevonden. het zijn tenminste geen foto's van zonnestralen die tussen de wolken uit floepen. ga door met experimenteren
|
Zou je ajb wat meer foto's in één topic willen posten, ipv alles in losse topics?
Als je foto's wilt maken zou ik iig een betere camera kopen, deze foto's zijn van te slechte kwaliteit om mooi te zijn, wat er ook op staat. |
Spoiler
|
AM, je hebt wel gelijk, het woord tekeningen was niet zo goed gekozen, ik dacht meer aan creatieve expressie in het algemeen.
|
ik zou je als advies willen geven kritisch te zijn. je hebt echt een groot gebrek aan zelfkritiek. Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit en die eenhoorn nix is, je bent nog maar 12 maar toch. Echt ga eerst keihard oefenen. Als je serieus werk wilt maken zul je je een kritischere houding moeten aanmeten.
|
Hand
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/771.jpg Hoe ik deze heb gemaakt: Ik heb met Maizena en Kleurstof (rood) fakebloed gemaakt, dit heb ik met een kwastje over mijn hand geschilderd, ik heb het hierna in het negatief gezet want dat zag er wat kunstiger uit... ik weet dat het niet erg orgineel is maar plz wel kritiek!
|
Citaat:
|
word je nie moe van jezelf :s :rolleyes:
en kvind het nogmaals nix bijzonders |
kun je niet misschien al die foto's gewoon in 1 topic gooien?
en weer dat negatief effect, zolang je dat gebruikt ga ik geen commentaar geven |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, precies, dat kekke negatief gedoe kennen we nu wel, ik wil weleens een tekening of echte bewerking van je zien. dit toont mij niet veel originaliteit
|
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :D (y)
(blijven proberen!, zo is van Gogh ook begonnen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk, ik zei dat iedereen wat meer respect voor elkaar moet hebben...
maar ik vind dat rijk_v op deze manier ook niet echt respectvol doet tegenover de kunstwereld... alleen negatief maakt nogniet echt kunst vind ik, tenzij de foto het toelaat...een webcam foto doet dat niet want dat is niet echt scherp genoeg. probeer zoizo eens met contrast, hue/saturation, levels, blur en find edges (de basis filters van photoshop en fireworks)... en dan niet 1tje maar allemaal tegelijk... misschien dat er dan wat leuks uit komt... dit vind ik niets. |
probeer is een rontgenfoto camera te pakken te krijgen en ga dan lekker fotograferen!!! (zo kankerverwekkend als de pest, maargoed, hey it's art!!) :D
er was lately een russische vent die daar zn kunst mee maakte, stond in de kijk met een Boeing 767 die ie had gecapped met zn camera (y) |
wat fijn voor die russische vent. maar wat schieten wij daar mee op?
|
had ik ook gelezen ja, was wel netjes :D
|
ik heb mijn lidmaatschap van de kijk opgezegt...
|
net toen je dit las? :eek: that's just wack.
|
ik vind het niet mooi, te donker het geeft me geen gevoel draagt naar mijn mening geen betekenis uit, doet me bitter weinig. maar ga door, het is in ieder geval iets anders dan die negatief dingen. ow enne, wanneer begin je met het in een topic plaatsen van je 'art' ?
|
Citaat:
(het enige wat jij hier op doet is ervaring om straks die trol uit Idols te kunnen vervangen (y) way-to-go-girl) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |