Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga eerlijk zijn. Dit vind ik geen kunst. Het feit dat je antwoorden krijgt als 'kut' verwonderd me weinig want meestal worden hier dingen gepost van een hoger niveau dan dit. Posts die voor jou hard aankomen zijn vaak niet kwetsend bedoeld.
Ik zeg niet dat je geen talent hebt, maar je moet echt meer gaan experimenteren. Dit is echt niet goed, maar ik geloof dat je beter kan. Steek er gewoon meer tijd in, en ga op zoek naar originele ideeën.
|
yeah... de invert fuctie in fotoshop....
www.psworkshop.net <-- hier staan wel wat tuts om wat leren om te gaan met PS. |
![]() |
||
Citaat:
verder ben ik et wel met je onderste gedeelte van je post eens. En grandmommy, die jongen moet beslist zijn camera niet neerleggen en gaan tekenen, hij moet alleen meer expirimenteren en diepgaander onderzoek doen ipv dit soort dingen te posten. |
![]() |
|
![]() |
ik zou je als advies willen geven kritisch te zijn. je hebt echt een groot gebrek aan zelfkritiek. Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit en die eenhoorn nix is, je bent nog maar 12 maar toch. Echt ga eerst keihard oefenen. Als je serieus werk wilt maken zul je je een kritischere houding moeten aanmeten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
kijk, ik zei dat iedereen wat meer respect voor elkaar moet hebben...
maar ik vind dat rijk_v op deze manier ook niet echt respectvol doet tegenover de kunstwereld... alleen negatief maakt nogniet echt kunst vind ik, tenzij de foto het toelaat...een webcam foto doet dat niet want dat is niet echt scherp genoeg. probeer zoizo eens met contrast, hue/saturation, levels, blur en find edges (de basis filters van photoshop en fireworks)... en dan niet 1tje maar allemaal tegelijk... misschien dat er dan wat leuks uit komt... dit vind ik niets. |
![]() |
|
ik vind het niet mooi, te donker het geeft me geen gevoel draagt naar mijn mening geen betekenis uit, doet me bitter weinig. maar ga door, het is in ieder geval iets anders dan die negatief dingen. ow enne, wanneer begin je met het in een topic plaatsen van je 'art' ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Psychologie |
ff van me afschrijven.. Still-Alive | 24 | 02-12-2003 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |