![]() |
I can't do it...
Een goede vriend van mij, vind ik al een hele tijd leuk...
Maar hij is niet echt knap zegmaar... Ik heb het alleen aan een vriendin verteld (die wat met hem heeft gehad :P)... Eerst vond ik hem nog niet leuk, toen waren we alleen maar goeie vrienden, maar langzaam ben ik hem leuk gaan vinden, en hij mij trouwens ook... Hij noemt me schatje en liefje enz. (alleen op msn dan wel, niet waar zijn vrienden bijzijn :rolleyes: )... En hij zei een tijdje geleden dat hij van me hield en ik had in mijn msn naam zoiets als "ik wil met iemand zoenen", toen zei hij zoiets: waarom heb je dat niet gezegd vanmiddag... Nu is het wat minder geworden, maar dat komt ook omdat ik niks meer durf te ondernemen, ik weet niet hoe dat komt :S... Elke ochtend als ik opsta denk ik, nu ga ik wat ondernemen, niet meteen zoenen ofzo, maar gewoon iets... Alleen als ik dan op school ben, negeer ik hem compleet, ik kan er niks aan doen, het is heel raar :|... Als hij op mij afstapt doe ik echt onaardig terug, terwijl ik dat niet zo wil... Hij noemt me nog steeds schatje enzo op msn, maar ik ben op msn niet zo spraakzaam, ik sta ook vaak afwezig... Weet iemand wat ik het beste kan doen? (Dan wel op school ofzo, niet op msn...) Of herkent iemand dit? Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Deb.. |
Citaat:
Wil je het nog duidelijker? |
[tipmodus]
drink een kopje koffie. eet daarna wel een kauwgompje. luister dan naar je favo nummer. (bij voorkeur Direct met ADRENALINE) en dan eeuh... go for it ;) [/tipmodus] |
Citaat:
|
Denk dat je gewoon evenveel aandacht aan hem moet blijven schenken als in het begin, anders krijgt hij alleen het idee dat je hem toch niet leuk vindt...
Je moet het niet overhaasten hoor :) Zoiets komt wel met de tijd en ik weet zeker dat jij (of hij natuurlijk) op een gegeven moment heus wel iets durft te ondernemen :) |
Tsjah, het klinkt mij een beetje puberaal in mijn oren allemaal. Je moet je gewoon over die angst heen zetten en naar hem glimlachen als hij tegen je praat en gewoon antwoord geven. Anders stoot je hem af en komt er van beide kanten niks meer.
Zeg hem anders op msn eens dat je wel iets met hem zou willen afspreken. Dat is een stuk makkelijker dan in het echt, maar je geeft hem wel aan dat het wederzijds is. Succes ermee :) |
Citaat:
|
Eerst moet ik even zeggen dat ik me enorm erger aan iemand wanneer hij/zij zegt dat diegene 'niet echt heel knap is'. Als ze iemand leuk vinden. Daar doe je het toch niet voor?! :rolleyes:
Hoe dan ook. Ik denk dat je het héél voorzichtig en super subtiel moet opbouwen. Voor jezelf dan, probeer gewoon aardig en leuk terug te doen. Misschien is dit moeilijk, maar wil je dat er ooit iets van komt moet je je daar toch overheen zetten. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen ik was al te laat toen ik me erover heen had gezet. Lijkt me niet verstandig als jij dezelfde fout maakt. Dus probeer gewoon heel neutraal in het begin als écht goede vrienden (want dat waren jullie tenslotte al) en laat het langzaam meer worden, door zelf iets te ondernemen. Of laat hém desnoods wat ondernemen. Praat erover. Vertel hem dat je hem leuk vind. Want zo'n spelletje hints kan eeuwen duren en daar schiet je uiteindelijk niets mee op natuurlijk. Dus ik wens je veel succes! (y) |
Citaat:
Ik praat het niet goed hoor maar kan het wel begrijpen. |
Citaat:
Maar ik zou hem vragen of hij misschien zin heeft om een keertje iets af te spreken ja. Gewoon na school ofzo. En als je dat niet durft, MSN = altijd goed! Als hij laat merken dat hij jou wel leuk vindt, wat houdt je tegen? Succes!! |
Als hij weer naar je toe komt..
zoen hem Komt altijd op de juistje manier over....Hoef je ook niet meer moeilijk te doen met hints geven e.d. Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |