![]() |
Als jouw leven tot nu toe verfilmd of als boek geschreven zou worden,
zou het dan een interessante film of boek worden? Zou er een mooie drama uitkomen, een romantisch verhaal of juist een drama? (Vraag me niet hoe ik aan het idee voor dit topic kwam.. het kwam zo maar in me op. :p)
Ofwel, zijn sommige elementen uit je leven en lezen/zien waard voor andere mensen of heb je maar een doorsnee leven tot nu toe? |
Doorsnee.
|
mijne zou een typische chick flick worden
|
Citaat:
|
18+ :rolleyes:
|
Gebeurtenissen zoals ieder ander. Maar het zou wel een aantal mensen aan het denken zetten of mensen kunnen er misschien steun aan hebben
edit: een typisch "niets is wat het lijkt" film. Dat er heel wat af kan spelen in iemands hoofd zonder dat iemand er van weet |
Een indringend portret van een Jongeman die zich miskend voelt door zijn omgeving (Een stelletje heikeneuters) en niet weet wat hij met zijn leven aanmoet.
|
alles zou dr in voor komen, behalve erotiek
|
Langdradige dramafilm/boek
|
niet echt boeiend denk ik
|
Een boek over een jongetje dat veel gepest is, een depressief, eenzaam en liefdeloos begin. De liefdeloosheid duurt voort, maar op den duur ontdekt deze jongen dat de heerserde orde niet sterk genoeg is om hem te onderdrukken en breekt hij vrij.
En dan.....wat er in de toekomst nog gaat gebeuren: Op een dag vind deze jongen de ware liefde, word gelukkig en word een succesvol president die zijn volk veel voorspoed en liefde brengt. OF Hij blijft eenzaam, draait door, word psychopaat. Gaat opeens zomaar mensen afslachten en grijpt op het juiste moment de macht over de wereld. Hierna gaat hij voor de grap nucleaire wapens op elk willekeurig doelwit gooien. Veel doden vallen op zijn naam. Aan het eind van de film word hij opgepakt en ge-executeerd. |
het wordt deels heel vrolijk en deels heel depressief
ben ooit van plan om een boek te schrijven dat in ieder geval deels autobiografisch is (ja feest!!) denk niet dat echt dat zo 'n boek te verfilmen is, want het zijn meer gedachten dan acties |
Citaat:
|
Een heel depressief boek met een schietpartij aan het eind...
|
Die van mij zou niet afgemaakt worden omdat tijdens de opname zal blijkt dat het té saai is.
|
Citaat:
|
Ik weet het niet. Er zullen vast wel dingen inzitten die niet iedereen heeft meegemaakt en mensen misschien aan het denken zal zetten, maar bij wie is dat niet zo? In ieders leven zitten wel zulke dingen denk ik...
Of het een interessant(e) film of boek zal worden hangt grotendeels af van de manier waarop het verpakt en gepresenteerd wordt, denk ik. Van de meest saaie en doorsnee dingen kun je een ontzettend interessant iets maken, als je de gave hebt het goed te verpakken en te presenteren. Denk ik. :) |
Een dramatisch verhaal over een onbegrepene die zich verliest in onbereikbare liefdes en lijdt aan psychische complexen, doch zich door zijn missie staande houdt in de jungle van het vergankelijke alledaagse.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga m binnenkort maar es typen probleem is dat ik er nog echt prive-dingen in heb staan waarvan ik liever nie heb dat anderen het lezen :bloos: |
Een standaard film. :)
|
Het zou dan ongeveer een comedie worden denk ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een betere film dan crossroads
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar das best lastig want hoe weet je of iemand geen contact heeft met iemand binnen je sociale omgeving etc.? Misschien ga ik me autobiografie maar es uittypen en anoniem online brengen: d.w.z. ik maar een 2e scholieren.com account aan, verander alle namen in het boek voor andere namen en publiceer 't |
waarschijnlijk wordt het een ontzettend komische film. (op een deel na dan) ik maak altijd zoveel blunders, afgangen, liefdes die stuklopen dat soort dingen vandaar...
Waarschijnlijk herkennen mensen er veel in ( op een deel hopelijk na dan) Maar ik ga geen film maken, want dan zouden mensen teveel van mij snappen en weten:) |
Citaat:
|
ik denk dat het nog best boeiend zou zijn..
Heb wel best veel vage dingen meegemaakt. Aan de andere kant zou het ook vrij basic zijn waar veel mensen zich in herkennen. |
Saai.
|
The Godfather.
|
Citaat:
|
Paar drama dingen en voor de rest niet zo bijzonder, denk ik.
|
Soort drama denk ik
|
Life of Herby
Ondertitel: 15 afwijzingen tot de dood Een aangrijpend boek over een leven met een onzekere toekomst. Veel gedachten over de zin en het nut van het leven. En hoe het voelt als men het optimale er maar niet uit kan halen. Ook over de depressie de falende liefde en de consequenties hiervan (eindigt in suicidale scene) Damn......de president-versie zou beter zijn......... |
Uit sommige stukjes kun je een kleffe romantische comedy maken, uit andere best een dramafilmpje, maar boven de 2 sterren zul je niet gauw komen.
Voor een boek.... nee, ik ben niet echt boekmateriaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zou een grote grap worden. alleen het afgelopen jaar zou een stuk drama zijn. nou ja, een goede film bevat van alles wat:D
|
Een hele standaard film :)
|
*denkt*
Het zal in ieder geval veel regenen in mijn film en ik zal veel eenzaam in een lange zwarte jas met een gebogen hoofd door een stille, donkere stad lopen (in de regen) |
Citaat:
Alleen een beetje saai... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zou geweldig zijn (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |