Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet het niet. Er zullen vast wel dingen inzitten die niet iedereen heeft meegemaakt en mensen misschien aan het denken zal zetten, maar bij wie is dat niet zo? In ieders leven zitten wel zulke dingen denk ik...
Of het een interessant(e) film of boek zal worden hangt grotendeels af van de manier waarop het verpakt en gepresenteerd wordt, denk ik. Van de meest saaie en doorsnee dingen kun je een ontzettend interessant iets maken, als je de gave hebt het goed te verpakken en te presenteren. Denk ik. ![]()
||
Citaat:
Maar ik ga m binnenkort maar es typen probleem is dat ik er nog echt prive-dingen in heb staan waarvan ik liever nie heb dat anderen het lezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar das best lastig want hoe weet je of iemand geen contact heeft met iemand binnen je sociale omgeving etc.? Misschien ga ik me autobiografie maar es uittypen en anoniem online brengen: d.w.z. ik maar een 2e scholieren.com account aan, verander alle namen in het boek voor andere namen en publiceer 't
|
waarschijnlijk wordt het een ontzettend komische film. (op een deel na dan) ik maak altijd zoveel blunders, afgangen, liefdes die stuklopen dat soort dingen vandaar...
Waarschijnlijk herkennen mensen er veel in ( op een deel hopelijk na dan) Maar ik ga geen film maken, want dan zouden mensen teveel van mij snappen en weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Life of Herby
Ondertitel: 15 afwijzingen tot de dood Een aangrijpend boek over een leven met een onzekere toekomst. Veel gedachten over de zin en het nut van het leven. En hoe het voelt als men het optimale er maar niet uit kan halen. Ook over de depressie de falende liefde en de consequenties hiervan (eindigt in suicidale scene) Damn......de president-versie zou beter zijn.........
||
Citaat:
Alleen een beetje saai...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|