![]() |
Eeuwige spijt
Welke concerten ben je niet geweest door ziekte, uitverkocht, geen tijd, geen geld blabla en heb je uiteindelijk zo gigantisch veel spijt gehad dat het je altijd zal bijblijven?
Voor mij was het ergste zeker weten de Pitchshifter/Lostprophets show in Doornroosje een jaar of 3/4 geleden. Het is 15 km bij mij vandaan, maar het was doordeweeks en vriendinnetje mocht geloof ik niet, misschien had ze proefwerkweek ofzo en alleen vonden mijn ouders ook weer niet zo leuk en vond ik zelf ook niet zo gezellig. En we hadden toen iets van nah oke erg jammer maar zien we binnekort vast wel weer een keer. Daarna zijn ze niet meer in Nederland geweest, ik dacht wel nog een keer in Duitsland, wouden we ook doen, maar weer hetzelfde dat het vriendinnetje het niet kon regelen met dr ouders en mijn ouders me niet alleen naar duitsland lieten gaan omdat je daar op het station moest blijven slapen ofzo geen treinen terug iig. Uiteindelijk zijn ze vorig jaar gestopt, dus ik heb nog altijd zo'n spijt dat ik niet toch naar die Nijmegen show ben gegaan. |
Thursday op pukkelpop natuurlijk. Ik snap echt tot vandaag nog niet waarom ik sick of it al ging kijken :).
|
Shiit!
Ik had mezelf van kant gemaakt. |
foo-fighters op lowlands
foo-fighters in de HMH nofx in de melkweg ozzfest 2001 geloof ik etc etc |
Ik had spijt dat ik op Lowlands naar Eels ben gegaan, terwijl ik mijn plaats voorin bij Electric Six had verlaten speciaal daarvoor.
God wat zoog eels aars, en wat was e6 vet. |
haha ja ik baal ook wel dat ik op ll niet naar eletric six ben geweest, maar om dat eeuwige spijt te noemen....
. ik zeg at the drive in toen-der-tijd.. |
Citaat:
Ik heb op pukkelpop echt alleen maar verkeerde bands gezien geloof ik :D &angelajeinboxzitvol |
rage against the machine niet live gezien
|
Werchter 2000, vrijdagavond, Nine Inch Nails zou komen. Maar vrienden van ons zouden nog aankomen en niemand wou die oppikken op de camping dus zijn Ries en ik maar gegaan. Duurde pokke-end voor we vrienden gevonden hadden, die klaar waren en we weer terug bij het veld waren. we wilden net naar binnen gaan en we hoorden nog net de laatste tonen van NIN. Toen we terug bij de groep kwamen bleek dat er niemand geinteresseerd was geweest in NIN en alleen Ries en ik het eigenlijk hadden willen zien en ons hebben ze laten gaan omdat zij niet van het terrein afwilden.
t Jaar erop bijna van t zelfde: Beck was bezig en Lais kwam erna in de piramide, nu hadden ze wat zitten vechten voor de lol en dat was misgegaan en mijn vriend was kwaad verdwenen en wie kon hem gaan zoeken: natuurlijk moi. Toen ik hem gevonden had was Lais al afgelopen. Sindsdien heb ik echt schijt aan die vervelende mensen en ga ik alleen op pad als ik iets wil zien, vorig jaar heb ik 3/4e van de optredens in mijn eentje gekeken omdat niemand mee wou of ze te zat waren om van hun plaats gerold te worden. Ik zal niet meer zo gek zijn om iets te missen wat ik doodgraag wil zien voor de laksheid van iemand anders. NIN ben ik zelfs nog steeds kwaad om. |
stone temple pilots en anyone op LL2001.
|
laatste concert Oxymoron.
|
Citaat:
euh...ik had naar rbf moeten gaan ipv prodigy op ll 2002. En tattoo the planet heb ik gemist, noujah.... op de een of andere manier gewoon niet gegaan. En eeuwige spijt dat ik ooit naar nerf herder ben gegaan in de 013. en Chaos in Nijmegen gemist, omdat ...euh... :s...geen idee eigenlijk d |
Citaat:
|
Rob en Adam memorial in de dynamo. Ik had backstage kaarten, 2 weken op verheugd. De sfeer scheen super(mooi) geweest te zijn, een legendarische dag. Maar ik lag met 40 graden koorts (of meer) in bed. (en dat terwijl ik 1x in de zoveel jaar ziek ben)
|
Ministry op FOR :( :mad:
|
Citaat:
|
Het afscheid concert van de Space Marines had ik graag bij willen wonen gewoon uit nostalgische redenen. Ik ging niet omdat ik dacht dat t me niet zo zou boeien maar achteraf baal ik toch wel erg.
Ook capdown in de melkweg had ik graag gezien maar ik was geloof ik op n ander feestje die dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arrow Classic Rock Festival wou ik vorig jaar en wil ik dit jaar heel heel heel graag heen.
'je mag niet alleen' (n) (n) en ik ga zó ontzettend spijt krijgen als ik niet naar het 2e Eric Clapton concert ga. |
Silverchair, 2 juni vorig jaar in Paradiso
& Radiohead, 19 nov 2003, Arnhem. :( |
Citaat:
|
Citaat:
mja :( |
Threat of riot gemist tijd trug toen ze hiero gingen spelen maar ik had toen geen geld. :( :(
|
U2 - Zooropa Tour
Ze moesten zonodig tijdens mijn vakantie komen :( |
Poison the well in de gvh vorig jaar, wat uitverkocht was (en ik had geen (geld voor) vervoer) terwijl een Bepaald Iemand kaartjes had, en zelf niet gegaan is
En op Pukkelpop, eerder weggegaan bij de Foo Fighters voor Lagwagon, vervolgens moesten we een uur in de stromende regen wachten tot ze kwamen. Toen nog eerder weggegaan ook, was echt te brak. En Rise Against, vorig jaar. Had er toen geloof ik niet zo'n zin in :| |
Citaat:
|
Sparta en Thursday op Pukkelpop 2002.
|
Citaat:
|
Blur@pepsi Stage
|
Citaat:
@ lompo: :( |
grandaddy- pukkelpop 2003 (niemand had zin, en ik had zelf geen zin om in mn eentje te gaan, achteraf veel spijt dat ik niet ben geweest.)
the thermals- metropolis 2003 (speelden pas later dan verwacht, waardoor ik per toeval nog net 3 nummers van ze kon zien, maar jammer dat ik niet het hele concert heb gezien.) explosions in the sky- afgelopen vrijdag (omdat niemand mee mocht en te weinig geld.) |
Citaat:
Job: "Dat was gisteren, dus." (y) |
roxy doe je dit expres om het erin te wrijven dat jij wel naar b&s gaat :( (n)
nou ik ga dus niet naar b&s :rolleyes: en ik heb suede neit gezien op lowlands, boehoeee |
Rise Against vorig jaar, ik was ziek :(
|
jammer dat ik bad religion in de melkweg niet gezien heb, vorig jaar ofzo? maarja.. ze komen wel weer.
en ik heb wel spijt van het concert van ten foot pole in de melkweg.. ik had kaartjes gekocht, en toen lag ik die bewuste avond in bed, en ik dacht: "hee... was niet rond deze tijd het concert van ten foot pole?" dus ik ging t checken.. en toen was inderdaad het concert die avond geweest.. waarschijnlijk waren ze op dat moment de versterkers aan het opruimen.. :s :bloos: maar ik ga ze nog wel zien.. |
raised fist vorig jaar :(
|
neterpop vorig jaar (n) :( :mad:
|
Ik heb achteraf veel spijt dat ik laatst niet naar The Casualties ben gegaan (n)
|
Tool toen ze in de Oosterpoort kwamen, gewoon vet dichtbij!
Radioheadhead en MM dit jaar. Lowlands vorig jaar. euh... |
incubus op werchter 01
en ook tool op werchter dat jaar , ik was er met mijn toenmalig vriendin naartoe gegaan , en na 5 minuten tool viel ze flauw door de hitte en ja dan kun je tool wel vergeten zeg maar. verder ook atdi op lowlands ergens |
Citaat:
Oeps, enzo. |
Citaat:
|
owjah, deftones in de HMH.
ik had kaartje enzo, maar geen vervoer terug, heb het kaartje toen aan mn beste vriend gegeven. :s |
Citaat:
|
Citaat:
hehe nah dat vond ik net ff iets te lullig , was wel de rest van werchter pissig op d'r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://df.aus-squad.com/forum/images.../whistling.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |