Advertentie | |
|
![]() |
|
Rob en Adam memorial in de dynamo. Ik had backstage kaarten, 2 weken op verheugd. De sfeer scheen super(mooi) geweest te zijn, een legendarische dag. Maar ik lag met 40 graden koorts (of meer) in bed. (en dat terwijl ik 1x in de zoveel jaar ziek ben)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het afscheid concert van de Space Marines had ik graag bij willen wonen gewoon uit nostalgische redenen. Ik ging niet omdat ik dacht dat t me niet zo zou boeien maar achteraf baal ik toch wel erg.
Ook capdown in de melkweg had ik graag gezien maar ik was geloof ik op n ander feestje die dag. |
![]() |
|
Arrow Classic Rock Festival wou ik vorig jaar en wil ik dit jaar heel heel heel graag heen.
'je mag niet alleen' ![]() ![]() en ik ga zó ontzettend spijt krijgen als ik niet naar het 2e Eric Clapton concert ga.
Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 17:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja ![]() |
![]() |
|
![]() |
Poison the well in de gvh vorig jaar, wat uitverkocht was (en ik had geen (geld voor) vervoer) terwijl een Bepaald Iemand kaartjes had, en zelf niet gegaan is
En op Pukkelpop, eerder weggegaan bij de Foo Fighters voor Lagwagon, vervolgens moesten we een uur in de stromende regen wachten tot ze kwamen. Toen nog eerder weggegaan ook, was echt te brak. En Rise Against, vorig jaar. Had er toen geloof ik niet zo'n zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
grandaddy- pukkelpop 2003 (niemand had zin, en ik had zelf geen zin om in mn eentje te gaan, achteraf veel spijt dat ik niet ben geweest.)
the thermals- metropolis 2003 (speelden pas later dan verwacht, waardoor ik per toeval nog net 3 nummers van ze kon zien, maar jammer dat ik niet het hele concert heb gezien.) explosions in the sky- afgelopen vrijdag (omdat niemand mee mocht en te weinig geld.)
|
jammer dat ik bad religion in de melkweg niet gezien heb, vorig jaar ofzo? maarja.. ze komen wel weer.
en ik heb wel spijt van het concert van ten foot pole in de melkweg.. ik had kaartjes gekocht, en toen lag ik die bewuste avond in bed, en ik dacht: "hee... was niet rond deze tijd het concert van ten foot pole?" dus ik ging t checken.. en toen was inderdaad het concert die avond geweest.. waarschijnlijk waren ze op dat moment de versterkers aan het opruimen.. ![]() ![]() maar ik ga ze nog wel zien.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |