![]() |
frustraties om forwards
Ja hoor, vandaag was het weer eens zover.
3 nieuwe forwards van mensen wier naam ik niet noem, waarin ik op de hoogte gebracht werd van het plotseling overlijden van Guusje uit GTST. Spijtig, maar helaas. Vervolgens word ik doodleuk uitgemaakt voor een respectloze l*l omdat ik deze onzin niet dwangneurotisch doorstuur aan mijn gehele vriendenclub (die mij overigens, zeer terecht, zouden vierendelen als ik hun meelbox zou besmeuren met deze troep). Ik wilde daarom ook van deze mogelijkheid gebruikmaken om tegen iedereen die forwards klakkeloos dorstuurt te zeggen: "Kruip onder de dichtsbijzijnde tafel en ga je verschrikkelijk hard SCHAMEN!" En om deze topic toch nog enigzins levensduur te schenken: Wat vinden jullie van die forwards waarin gevraagd word om het berichtje door te sturen naar mensen in je meelbox? Mijn mening is duidelijk, maar ik vraag me af of er mensen zijn die positieve kanten zien aan dit gebeuren. |
ik sluit me volledig bij je aan (y)
|
Ik vind dat heel irritant. Daarom heb ik mijn spamfilter ook ingesteld om mails met "Fw: Fw" in elk geval zeker te verwijderen. Enkelvoudig geforwarde mails zijn soms nog wel persoonlijke mails, maar die troep die al tig keer rondgeweest is hoef ik niet eens te zien.
|
ik was ook al een harteloze trut omdat ik niet mailtjes doorsturde over die rector uit den haag..
volgensmij ben je hartelozer als je zoiets wel doet |
ik forward nooit, en iedereen die mij een forwardmeeltje stuurt, waarin mijn emailadres samen met 100 andere adressen in de adresbalk staat, waarschuw ik 3 keer alvorens ik overga tot het spammen van de mailbox van de betreffende persoon. Ik heb een gruwelijke hekel aan fwds.
|
Forwards zijn kut.
Ik krijg ze nauwelijks, omdat ik het contact met breezersletjes tot een minimum probeer te beperken. Wel krijg ik soms spam, dan willen ze me een penisvergroting aansmeren. Niet dat dat nodig is natuurlijk. :) |
>> Delete.
|
Citaat:
|
Mij niet, ik ben echt undercover :cool:
|
Citaat:
|
nou ik haat die forward ook!!
vooral van die vrienden mailtjes, als in: als je dit niet doorstuurd zul je noit meer liefde voelen ozzo. rot toch op! mijn leven hangt nie af van die lompe email.. grrrrr ik erger me ook kapot hoor hahah :mad: |
Citaat:
|
IK BEN RUSTIG!!! GRRRRRR :mad: :mad: :mad:
haha :P |
Forwards zijn toch hilarisch! Zo kom je ook te weten wat nou het gewone plebs bezighoudt. Vooral die nep-hotmail-brieven die door al die eerdere verstuurders moeten zijn geloofd zijn onvoorstelbaar hopeloos (y):cool:
|
Ik krijg nooit van dat soort stomme Fw's, alleen goede van m'n vriend, maar dat zijn nooit doorstuurmailtjes, en dus alleen voor mij bedoeld.
|
Ik krijg af en toe van die fw mails. En als het leuk is stuur ik het zelf ook door.
|
Citaat:
|
ook leuk:
- mensen die van die hotmail dingen doorsturen. Dat je account aders verdwijnt. - Mensen die mailtjes hebben dat wanneer je het aan 10 mensen doorstuurt britney naakt over je beeld huppelt. - Mailtjes met honderden adressen erin van onbekenden met een gedichtje en dan moet je het wel doorsturen omdat je anders 10 jaar ongelukt in de liefde hebt. - Mailtjes met andere verwensingen, voorspellingen - vragenlijstjes: Hoe goed ken je mij (- op school, mailtjes van mensen die discettes ofzo kwijt zijn) goed, genoeg ergernissen over de email. Als ik zo'n mailtje krijg stuur ik hem meestal een week lang elke dag 3 keer terug naar de afzender. Dan willen ze me wel verwijderen uit die lijstjes:) |
eey dat ga k ook es probere haha
|
Citaat:
"Het doel heiligt de middellen" ? :D |
Citaat:
|
Citaat:
'Spring nu drie keer op en neer, anders komt het grote boze woudkonijn om je te kielhalen op zijn schip vol rauwe zeebonken Liefs, de hotmailredactie' |
Citaat:
Testje doen? |
Citaat:
|
Forwards zijn idd erg irritant (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb tegen al mijn vrienden gezegt dat ik mailtjes met de voorgang FW: niet open, laat staan doorstuur, en daarbij verzocht om ze dan ook zeker niet naar mij te sturen, ook heb ik gezorgd dat de dingen met FW: Fw: en fw: gelijk in mijn junk mail belanden waar ze horen
|
Citaat:
|
Citaat:
arnoutduckie, is het niet tijd voor je testament. hmmm, was nou niet van plan binnenkort dood te gaan, en wat heeft een mailtje ermee te maken |
Ik stuur die dingen gewoon nooit door, omdat ik er zelf een bloedhekel aan heb om eerst een kwartier naar beneden te scrollen om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er niets boeiends instaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
pff ik vind dat voor elk mens dat overlijd een FW moet zijn, respectloze :rolleyes: dat worden er een paar 10duizenden per dag :) |
Citaat:
|
Ik krijg ze zelden (y)
|
Ik zag dat nog iemand waarschuwings mailtjes stuurt, dat doe ik ook. Ik zet er voor het gemak ook altijd een breezah versie onder, alleen daar zal ik het forum vandaag niet vuil aan maken.
Misschien vinden anderen deze voorbeeld mailtjes ook handig? :D(y) Citaat:
Citaat:
Ja, de aanhef is niet al te vriendelijk, maar het lijkt de enige manier te zijn. Ik heb nu al zon 6 breezahs tot een halt gebracht :) het werkt wel! |
Citaat:
Wat je het beste kan doen, is met een vriend de 'reply to all' knop in je mailer veelvuldig gebruiken. Als je het goed doet krijgt iedereen waar dat oorspronkelijke mailtje naar verstuurd was een kopie van jullie discussie. Ga in die discussie in op de vervelende neiging van degene die het eerste bericht verzond om troep rond te sturen. Stilstaan bij een vermeende debiliteit bij diegene zal ook de andere ontvangers aanzetten tot een aardige kijk op de originele verstuurder. En nu is het weer tijd voor Bier. En Jerry Springer. |
Das ook inderdaad wel een goeie, als je dat ooit wilt doen, mijn msn adres staat geloof ik bij mijn info. :)
IS JERRY SPRINGER ER NU?!! VET!! :D |
Ik forward ook al mijn email. :o
|
Ik krijg ook welles van die msnberichtjes - Zet je status op bezet uit respect voor Pim Fortuyn! bijvoorbeeld.
Iemand stuurt zo door, ik zeg: nee. -Waarom niet? Onnodig en ik heb geen respect voor die gozer. Nou toen was ik de lul :) Maarja dat soort forwardjes kunnen gelijk de prullenbak in |
Ik maak altijd per direct duidelijk dat ik die troep niet moet. En verbazingwekkend luisteren ze nog ook :D
|
ik ben het helemaal met de gesproken meningen eens...
p.s. leuke waarschuwingen AJ :D |
Citaat:
|
Ik kan me er ook behoorlijk aan ergeren, vooral omdat je dezelfde mail altijd minstens 44673 keer krijgt..
En t ergste is nog wel dat junkmail mensen (borstvegroting? penisverlenging?) juist al die email adressen uit die forwardmailtjes halen... |
Uit principe krijg ik amper forwards en als ik ze krijg dan verwijder ik ze gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |