Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Forwards zijn toch hilarisch! Zo kom je ook te weten wat nou het gewone plebs bezighoudt. Vooral die nep-hotmail-brieven die door al die eerdere verstuurders moeten zijn geloofd zijn onvoorstelbaar hopeloos
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ook leuk:
- mensen die van die hotmail dingen doorsturen. Dat je account aders verdwijnt. - Mensen die mailtjes hebben dat wanneer je het aan 10 mensen doorstuurt britney naakt over je beeld huppelt. - Mailtjes met honderden adressen erin van onbekenden met een gedichtje en dan moet je het wel doorsturen omdat je anders 10 jaar ongelukt in de liefde hebt. - Mailtjes met andere verwensingen, voorspellingen - vragenlijstjes: Hoe goed ken je mij (- op school, mailtjes van mensen die discettes ofzo kwijt zijn) goed, genoeg ergernissen over de email. Als ik zo'n mailtje krijg stuur ik hem meestal een week lang elke dag 3 keer terug naar de afzender. Dan willen ze me wel verwijderen uit die lijstjes ![]()
||
Citaat:
"Het doel heiligt de middellen" ? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 'Spring nu drie keer op en neer, anders komt het grote boze woudkonijn om je te kielhalen op zijn schip vol rauwe zeebonken Liefs, de hotmailredactie'
||
Citaat:
Testje doen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ik heb tegen al mijn vrienden gezegt dat ik mailtjes met de voorgang FW: niet open, laat staan doorstuur, en daarbij verzocht om ze dan ook zeker niet naar mij te sturen, ook heb ik gezorgd dat de dingen met FW: Fw: en fw: gelijk in mijn junk mail belanden waar ze horen
||
Citaat:
arnoutduckie, is het niet tijd voor je testament. hmmm, was nou niet van plan binnenkort dood te gaan, en wat heeft een mailtje ermee te maken
||
Citaat:
![]() pff ik vind dat voor elk mens dat overlijd een FW moet zijn, respectloze ![]() dat worden er een paar 10duizenden per dag ![]()
|||
Ik zag dat nog iemand waarschuwings mailtjes stuurt, dat doe ik ook. Ik zet er voor het gemak ook altijd een breezah versie onder, alleen daar zal ik het forum vandaag niet vuil aan maken.
Misschien vinden anderen deze voorbeeld mailtjes ook handig? ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Ja, de aanhef is niet al te vriendelijk, maar het lijkt de enige manier te zijn. Ik heb nu al zon 6 breezahs tot een halt gebracht ![]()
||
Citaat:
Wat je het beste kan doen, is met een vriend de 'reply to all' knop in je mailer veelvuldig gebruiken. Als je het goed doet krijgt iedereen waar dat oorspronkelijke mailtje naar verstuurd was een kopie van jullie discussie. Ga in die discussie in op de vervelende neiging van degene die het eerste bericht verzond om troep rond te sturen. Stilstaan bij een vermeende debiliteit bij diegene zal ook de andere ontvangers aanzetten tot een aardige kijk op de originele verstuurder. En nu is het weer tijd voor Bier. En Jerry Springer.
|
Ik krijg ook welles van die msnberichtjes - Zet je status op bezet uit respect voor Pim Fortuyn! bijvoorbeeld.
Iemand stuurt zo door, ik zeg: nee. -Waarom niet? Onnodig en ik heb geen respect voor die gozer. Nou toen was ik de lul ![]() Maarja dat soort forwardjes kunnen gelijk de prullenbak in |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan me er ook behoorlijk aan ergeren, vooral omdat je dezelfde mail altijd minstens 44673 keer krijgt..
En t ergste is nog wel dat junkmail mensen (borstvegroting? penisverlenging?) juist al die email adressen uit die forwardmailtjes halen...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Muziek |