![]() |
Welke band of artiest vind je (erg) overschat
Geen idee of hier al een topic van is, dan begin ik maar met een nieuwe.
Mijn voorkeur gaat uit naar: KoRn Linkin Park Limp Bizkit Sum 41 Kane Mijn conclusie: (rete commerciele bands) :D |
Radiohead
|
Tool
|
Citaat:
|
The Cure
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja dat hele brittpop kan me gestolen worden, dus waarschijnlijk zijn ze in hun genre wel bijzonder goed. Ofzo. |
Boysetsfire
blehg wat n kutband |
Nirvana
Thrice |
Citaat:
Burn in hell you will! :p |
Citaat:
a perfect circle |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: emo in general |
Citaat:
Geen idee waarom. |
Citaat:
Overigens de bands die de TS noemt worden volgens mij niet zo overschat? Ik ken althans niemand die die shit digt. Denk ik. |
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik Metallica overschat, vooral de nieuwe zooi en hun optreden op Werchter vorig jaar.
Slipknot (door de 13-jarigen) Britney (zo goed vind ik haar niet zingen en knap vind ik haar al helemaal niet) Vast nog wel, maar op t moment weet ik het niet en de Simpsons beginnen zo :D |
cradle en dimmu, ik snap niet dat die bands het zo goed doen
okee, het oude werk is redelijk te pruimen, maar wat de mensen in godsnaam in het nieuwe werk zien blijft mij een vraag verder wil ik ook iced earth en in flames even aanhalen, die zijn ook aardig overrated imho |
Citaat:
ontopic: Death Cab For Cutie (Iedereen schijnt die plaat geweldig te vinden maar mij kan het echt niet boeien) Nirvana A Perfect Circle BRMC, Mars Volta etc... The White Stripes en al die bandjes die erop lijken. |
Citaat:
|
white stripes
|
Citaat:
Citaat:
|
Thrice en de meeste andere 'emo' bandjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Boysetsfire idd, Blink 182 en Sum 41( als dat al zo is :confused: ) Meer weet ik ff niet te noemen maar ik kom er nog op terug.... |
ik vind eigenlijk alle bands/artiesten overschat. Die mensen spelen ook maar gewoon deuntjes.
|
Nirvana.
|
Citaat:
|
Di-rect is erg overschat. Waar slaat die pepsi-reclame nou op?? :eek:
|
ja ik moet altijd lichtelijk nekken van die miljoenen lui die beweren dat ze echt helemaal into nirvana zijn, omdat ze smells like teen spirit op mtv hebben gezien en een kurt cobain trui hebben.
die sukkel van een kurt die als totale held wordt gezien, of oohoooo hoe geweldig nirvana is tsja leuk ofzo, maar het valt allemaal echt wel mee |
Als zij het toch leuk vinden?
Ik vind het ook overschat, hele volksstammen bruggers die erbij zweren, maar wel okaye muziek verder. |
Haha!
Ik wil HIM, Sex Pistols, NoFX, Ramones en Muse even bij de lijst voegen. Muse is een goede band, maar zwaar overschat. |
coldplay word imo redelijk overschat.
|
ach er zijn zoveel bands overschat,
RAMMSTEIN, vind ik ook echt zwaaaar shitty maar het is nu toch al niet zo hip meer.. kan zo nog wel even verdergaan....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
........ |
Murderdolls
Cradle of filth en zo nu en dan un top 40 act. Zo geweldig is het meeste niet bepaald |
White Stripes
|
Het mag nog. Voor deze keer. |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Offspring
slipknot |
De eerste band die in mij opkwam was bij het lezen van de topictitel is Live. (n)
|
Citaat:
my god wat een kutband zeg, echt zo'n ideale schoonzoonbandje. verscrhikkelijk. (het oude werk, lakini's juice enzo, overigens niet meegerekend, dat is wél vet.) |
Citaat:
:S ik snap neit dat mensen zo extreem fan van eenband/artiest kunnen zijn zijn ook maar mensen |
Citaat:
|
Kane.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |