Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Persoonlijk vind ik Metallica overschat, vooral de nieuwe zooi en hun optreden op Werchter vorig jaar.
Slipknot (door de 13-jarigen) Britney (zo goed vind ik haar niet zingen en knap vind ik haar al helemaal niet) Vast nog wel, maar op t moment weet ik het niet en de Simpsons beginnen zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Death Cab For Cutie (Iedereen schijnt die plaat geweldig te vinden maar mij kan het echt niet boeien) Nirvana A Perfect Circle BRMC, Mars Volta etc... The White Stripes en al die bandjes die erop lijken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ja ik moet altijd lichtelijk nekken van die miljoenen lui die beweren dat ze echt helemaal into nirvana zijn, omdat ze smells like teen spirit op mtv hebben gezien en een kurt cobain trui hebben.
die sukkel van een kurt die als totale held wordt gezien, of oohoooo hoe geweldig nirvana is tsja leuk ofzo, maar het valt allemaal echt wel mee |
![]() |
||
Citaat:
my god wat een kutband zeg, echt zo'n ideale schoonzoonbandje. verscrhikkelijk. (het oude werk, lakini's juice enzo, overigens niet meegerekend, dat is wél vet.)
||
Citaat:
|
|