![]() |
Half Life 2 wéér uitgesteld
Nieuws van een verschoven releases kwamen tot nu vaak af van de meest onbekende sites en mensen. Bij die bronnen bestond er altijd twijfel, of het wel waar was wat ze vertelden. Helaas lijkt het dit keer anders. Op CNN kunnen we namelijk lezen dat Doug Lombardi, de PR-man van Valve, zegt dat we Half-Life 2 pas deze zomerkunnen verwachten.
Het is nog even afwachten op een exacte datum, want Valve wil verder nog niets zeggen. Maar het is zo goed als zeker dat de datum die Vivendi laatst nog op zijn release lijst had staan, namelijk april, weer niet waar is. While still shying away from giving a firm date, Doug Lombardi, Valve's director of marketing, told me the company "is currently targeting this summer for the completion of Half-Life 2". Een lichtpuntje is misschien wel dat Valve weer nieuwe informatie wil vrijgeven op de E3, de grootste games beurs van de wereld. Op diezelfde beurs ontstond vorig jaar de Half-Life 2 rage. De E3 begint weer op 12 mei en gaat door tot en met 14 mei. Na Troika Games met hun "Vampire: The Masquarde: Bloodlines", gaat ook Arkane Studios, de makers van het spel Arx Fatalis, aan de slag met de Source engine om een nieuw spel te ontwikkelen. Valve zal binnenkort aankondigen wat voor een spel Arkane in gedachten heeft. bron: hl2.nl |
ze kunnen de pot op bij Valve
laat dan niet constant van die data doorschemeren en dat terwijl ie al zogenaamd kloar was. Maarja de source code is gelekt, dus er is paniek, dus we kunnen et nog wel jaartje uitstellen, FOK DAT! als ID etzelfde flikt met Doom 3 dan mogen die van mij evengoed sterven |
Ach ja, de opwinding over HL2 was bij mij toch al grotendeels verdwenen. En ach ja, als HL2 gewoon in april was gekomen had dat kunnen betekenen dat ik helemaal verslaafd raakte en m'n eindexamen zou verneuken. Dat risico bestaat nu tenminste ook niet meer... (y)
|
boeit me geen fuck.
zolang het spel maar vet is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort woordjes gebruik je alleen ehmm.... in-game En hij hoeft het ook niet beter te kunnen.. |
Crap.
|
Was te verwachten.
Maar 't boeit me weinig. Ik wacht al niet meer op HL2. Ik zie wel wanneer ie uitkomt. |
Vind het altijd vreemd dat het mensen 'geen fuck kan schelen als het maar vet is' .. DNF was ooit ook 'vet' maar het kan me wel schelen dat het er nooit is gekomen.. Ik ben gewoon gedesillusioneerd door de leak en de heisa er omheen en de leugens van Valve.. maar als je er naar uitkijkt kan het je toch wel schelen of het wordt uitgesteld.. :<
|
Mja...
Ik leef sowieso nooit echt vooruit naar games (behalve resident evil), en ik heb liever een product van echt goede kwaliteit, dan eentje die afgeraffeld is om de deadline te halen, ookal is het nog in een dergelijk kleine mate. |
nah, tis wel irritant. Kondig het dan niet met veel bombarie aan
|
jammer!
|
Ik had gelezen dat het September wordt zelfs..
Ik vind het zonde van Valve.. Het heeft niets te maken of ik het kan of niet, het heeft er mee te maken dat Valve iets blijft zeggen wat ze niet waarmaken.. Zoals het er nu naar uitziet word dit hetzelfde als Duke Nukem Forever.. Ik zit er zelf ook niet direct op te wachten, maar het staat wel op mijn verlanglijstje.. Jammer.. |
Citaat:
Citaat:
Het is net alsof iedereen het recht heeft om Valve te bekritiseren. Het is gewoon een bedrijf dat een product aan het maken is, jezus. |
Haha, nog minder kans dat het ooit afkomt. En nog minder kans dat je nog wat aan die bonnetjes die bij diverse videokaarten zaten hebt.
Maarja, het zal me m'n reet roesten, ik ga het toch niet spelen. Zat andere spellen waar ik geen tijd voor heb. En meestal zijn dit soort spellen, waar heel lang naar uitgekeken wordt en het helemaal gaan maken toch flink overrated. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer. Maar we hebben altijd nog Doom 3. En als ik de screenies van D3 zie, denk ik dat het ook heel cool gaat worden.
|
Citaat:
|
Jammer, het wordt ongetewijfeld een sterke game. Toch kan ik er niet echt wakker van liggen.
|
In dit geval boeit het me niet zo. Ze hebben me best teleurgesteld met September. Kan iedereen wel braaf blaffen dat dat te verwachten was, tuurlijk, maar voor de verandering had ik eens vertrouwen in een ontwikkelaar. Helaas, helaas. Ondertussen is de hype ook best wel weggezakt en maakt het me niet meer zo uit wanneer het uitkomt. Ik ga zelfs al twijfelen of ik het wel moet kopen. Het is iig voor mij geen verplichte aankoop meer, op voorhand that is.
|
Citaat:
|
Ik zeg dus: dat had je al bij voorbaat niet moeten geloven.
|
Citaat:
|
Ik had ik eerlijk gezegt wel vewacht. Je hoorde er niks meer van en ze hebben het al eens eerder gedaan. Dus dat is nog langer wachten jammer :(
|
Als het zo doorgaat is de game alweer achterhaald voordat ie uitkomt.....
|
Citaat:
|
het enige domme is idd die data niet nakomen.. zet dan de datum heel ver.. komt hij dan eerder uit dan vinden mensen het al helemaal geweldig..
ach ja.. beter dat ze er wat langer over doen dan dat hij stampvol bugs zit... |
Citaat:
|
ze moeten wel even aanpoten bij Valve.
en daarbij vond ik het al een rotsmoes van die "gejatte" sourcecode |
Dat het een smoes is weet je natuurlijk niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |