Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind het altijd vreemd dat het mensen 'geen fuck kan schelen als het maar vet is' .. DNF was ooit ook 'vet' maar het kan me wel schelen dat het er nooit is gekomen.. Ik ben gewoon gedesillusioneerd door de leak en de heisa er omheen en de leugens van Valve.. maar als je er naar uitkijkt kan het je toch wel schelen of het wordt uitgesteld.. :<
|
![]() |
|
Ik had gelezen dat het September wordt zelfs..
Ik vind het zonde van Valve.. Het heeft niets te maken of ik het kan of niet, het heeft er mee te maken dat Valve iets blijft zeggen wat ze niet waarmaken.. Zoals het er nu naar uitziet word dit hetzelfde als Duke Nukem Forever.. Ik zit er zelf ook niet direct op te wachten, maar het staat wel op mijn verlanglijstje.. Jammer.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het is net alsof iedereen het recht heeft om Valve te bekritiseren. Het is gewoon een bedrijf dat een product aan het maken is, jezus. |
![]() |
|
Haha, nog minder kans dat het ooit afkomt. En nog minder kans dat je nog wat aan die bonnetjes die bij diverse videokaarten zaten hebt.
Maarja, het zal me m'n reet roesten, ik ga het toch niet spelen. Zat andere spellen waar ik geen tijd voor heb. En meestal zijn dit soort spellen, waar heel lang naar uitgekeken wordt en het helemaal gaan maken toch flink overrated.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In dit geval boeit het me niet zo. Ze hebben me best teleurgesteld met September. Kan iedereen wel braaf blaffen dat dat te verwachten was, tuurlijk, maar voor de verandering had ik eens vertrouwen in een ontwikkelaar. Helaas, helaas. Ondertussen is de hype ook best wel weggezakt en maakt het me niet meer zo uit wanneer het uitkomt. Ik ga zelfs al twijfelen of ik het wel moet kopen. Het is iig voor mij geen verplichte aankoop meer, op voorhand that is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had ik eerlijk gezegt wel vewacht. Je hoorde er niks meer van en ze hebben het al eens eerder gedaan. Dus dat is nog langer wachten jammer
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
het enige domme is idd die data niet nakomen.. zet dan de datum heel ver.. komt hij dan eerder uit dan vinden mensen het al helemaal geweldig..
ach ja.. beter dat ze er wat langer over doen dan dat hij stampvol bugs zit...
|
|