Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 18:59
SSER
SSER is offline
Nieuws van een verschoven releases kwamen tot nu vaak af van de meest onbekende sites en mensen. Bij die bronnen bestond er altijd twijfel, of het wel waar was wat ze vertelden. Helaas lijkt het dit keer anders. Op CNN kunnen we namelijk lezen dat Doug Lombardi, de PR-man van Valve, zegt dat we Half-Life 2 pas deze zomerkunnen verwachten.
Het is nog even afwachten op een exacte datum, want Valve wil verder nog niets zeggen. Maar het is zo goed als zeker dat de datum die Vivendi laatst nog op zijn release lijst had staan, namelijk april, weer niet waar is.

While still shying away from giving a firm date, Doug Lombardi, Valve's director of marketing, told me the company "is currently targeting this summer for the completion of Half-Life 2".

Een lichtpuntje is misschien wel dat Valve weer nieuwe informatie wil vrijgeven op de E3, de grootste games beurs van de wereld. Op diezelfde beurs ontstond vorig jaar de Half-Life 2 rage. De E3 begint weer op 12 mei en gaat door tot en met 14 mei.

Na Troika Games met hun "Vampire: The Masquarde: Bloodlines", gaat ook Arkane Studios, de makers van het spel Arx Fatalis, aan de slag met de Source engine om een nieuw spel te ontwikkelen. Valve zal binnenkort aankondigen wat voor een spel Arkane in gedachten heeft.

bron: hl2.nl
Oud 05-02-2004, 19:34
Vork
Vork is offline
ze kunnen de pot op bij Valve
laat dan niet constant van die data doorschemeren en dat terwijl ie al zogenaamd kloar was. Maarja de source code is gelekt, dus er is paniek, dus we kunnen et nog wel jaartje uitstellen, FOK DAT!

als ID etzelfde flikt met Doom 3 dan mogen die van mij evengoed sterven
Oud 05-02-2004, 19:50
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ach ja, de opwinding over HL2 was bij mij toch al grotendeels verdwenen. En ach ja, als HL2 gewoon in april was gekomen had dat kunnen betekenen dat ik helemaal verslaafd raakte en m'n eindexamen zou verneuken. Dat risico bestaat nu tenminste ook niet meer...
Oud 05-02-2004, 20:09
Verwijderd
boeit me geen fuck.

zolang het spel maar vet is.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:29
Agamemnon
Agamemnon is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2004 @ 21:09:
boeit me geen fuck.

Ik sluit me aan bij Reverend.
Oud 05-02-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 05-02-2004 @ 20:34:
laat dan niet constant van die data doorschemeren en dat terwijl ie al zogenaamd kloar was. Maarja de source code is gelekt, dus er is paniek, dus we kunnen et nog wel jaartje uitstellen, FOK DAT!

Kun jij het beter dan? Zo niet stfu dan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:26
Vork
Vork is offline
Citaat:
Wes schreef op 05-02-2004 @ 21:58:
Kun jij het beter dan?
ja
Oud 05-02-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 05-02-2004 @ 21:58:
Kun jij het beter dan? Zo niet stfu dan.
yo stfu lmao 31337 m0f0 f0ker 1337 h4x0r.

Dat soort woordjes gebruik je alleen ehmm.... in-game

En hij hoeft het ook niet beter te kunnen..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:43
Verwijderd
Crap.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:01
p-chez
p-chez is offline
Was te verwachten.

Maar 't boeit me weinig. Ik wacht al niet meer op HL2.
Ik zie wel wanneer ie uitkomt.

Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:03
Emphasis
Emphasis is offline
Vind het altijd vreemd dat het mensen 'geen fuck kan schelen als het maar vet is' .. DNF was ooit ook 'vet' maar het kan me wel schelen dat het er nooit is gekomen.. Ik ben gewoon gedesillusioneerd door de leak en de heisa er omheen en de leugens van Valve.. maar als je er naar uitkijkt kan het je toch wel schelen of het wordt uitgesteld.. :<
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:12
Verwijderd
Mja...

Ik leef sowieso nooit echt vooruit naar games (behalve resident evil), en ik heb liever een product van echt goede kwaliteit, dan eentje die afgeraffeld is om de deadline te halen, ookal is het nog in een dergelijk kleine mate.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:31
Verwijderd
nah, tis wel irritant. Kondig het dan niet met veel bombarie aan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:35
Jolt
Jolt is offline
jammer!
Oud 05-02-2004, 22:59
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik had gelezen dat het September wordt zelfs..

Ik vind het zonde van Valve..
Het heeft niets te maken of ik het kan of niet, het heeft er mee te maken dat Valve iets blijft zeggen wat ze niet waarmaken..
Zoals het er nu naar uitziet word dit hetzelfde als Duke Nukem Forever..

Ik zit er zelf ook niet direct op te wachten, maar het staat wel op mijn verlanglijstje..

Jammer..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 23:56
actionhank
actionhank is offline
Citaat:

Heel dom.

Citaat:
boeit me geen fuck.

Wijze woorden.

Het is net alsof iedereen het recht heeft om Valve te bekritiseren. Het is gewoon een bedrijf dat een product aan het maken is, jezus.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 00:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Haha, nog minder kans dat het ooit afkomt. En nog minder kans dat je nog wat aan die bonnetjes die bij diverse videokaarten zaten hebt.

Maarja, het zal me m'n reet roesten, ik ga het toch niet spelen. Zat andere spellen waar ik geen tijd voor heb. En meestal zijn dit soort spellen, waar heel lang naar uitgekeken wordt en het helemaal gaan maken toch flink overrated.
Oud 06-02-2004, 01:05
Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-02-2004 @ 01:18:
Maarja, het zal me m'n reet roesten, ik ga het toch niet spelen. Zat andere spellen waar ik geen tijd voor heb. En meestal zijn dit soort spellen, waar heel lang naar uitgekeken wordt en het helemaal gaan maken toch flink overrated.
Leuk voor je.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-02-2004 @ 01:18:
Haha, nog minder kans dat het ooit afkomt. En nog minder kans dat je nog wat aan die bonnetjes die bij diverse videokaarten zaten hebt.

Zonder de fanboy uit te willen hangen ofzo..Als ik zie wat die engine kan (in game filmpjes, stukjes beta) móet het gewoon vet worden. Het kan natuurlijk altijd dat de single player wat gaat tegenvallen, maar ach. Singleplayer doe je 1 , 2 keer wie weet ..Multiplayer gebeuren + de mods die uit zullen gaan komen, dat is waar ik het voor doe.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:25
Vork
Vork is offline
Citaat:
actionhank schreef op 06-02-2004 @ 00:56:
Heel dom.

nee, het is "heel dom" om mensen lekker te maken met een releasedatum die je toch niet waar maakt of waar kunt maken. Men gaat er dan vanuit dat et dan wel klaar is.. ok enkele maandjes kan altijd, maar een jaar of meer..
Oud 06-02-2004, 13:26
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Jammer. Maar we hebben altijd nog Doom 3. En als ik de screenies van D3 zie, denk ik dat het ook heel cool gaat worden.
Oud 06-02-2004, 16:29
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
Vork schreef op 06-02-2004 @ 13:25:
nee, het is "heel dom" om mensen lekker te maken met een releasedatum die je toch niet waar maakt of waar kunt maken. Men gaat er dan vanuit dat et dan wel klaar is.. ok enkele maandjes kan altijd, maar een jaar of meer..
Nee, het is heel dom om te verwachten dat een bedrijf als Valve of bijvoorbeeld Blizzard een releasedatum haalt. Want dat is nog nooit gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 21:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Jammer, het wordt ongetewijfeld een sterke game. Toch kan ik er niet echt wakker van liggen.
Oud 06-02-2004, 21:35
Emphasis
Emphasis is offline
In dit geval boeit het me niet zo. Ze hebben me best teleurgesteld met September. Kan iedereen wel braaf blaffen dat dat te verwachten was, tuurlijk, maar voor de verandering had ik eens vertrouwen in een ontwikkelaar. Helaas, helaas. Ondertussen is de hype ook best wel weggezakt en maakt het me niet meer zo uit wanneer het uitkomt. Ik ga zelfs al twijfelen of ik het wel moet kopen. Het is iig voor mij geen verplichte aankoop meer, op voorhand that is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 13:08
Vork
Vork is offline
Citaat:
actionhank schreef op 06-02-2004 @ 17:29:
Nee, het is heel dom om te verwachten dat een bedrijf als Valve of bijvoorbeeld Blizzard een releasedatum haalt. Want dat is nog nooit gebeurd.
Valve strooide al met veel bombarie rond dat ie op et punt van uitgave stond, waarmaken dan en geen gezeik
Oud 07-02-2004, 19:36
actionhank
actionhank is offline
Ik zeg dus: dat had je al bij voorbaat niet moeten geloven.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:22
Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
actionhank schreef op 07-02-2004 @ 20:36:
Ik zeg dus: dat had je al bij voorbaat niet moeten geloven.
Pf. Dat mag iedereen toch lekker zelf uitmaken? Ik geloofde het voor een keertje, en helaas. Nu doe ik het inderdaad ook nooit meer, en vooral niet bij Valve. Is weinig apocalyptisch aan overigens :>
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:47
Hellracer
Hellracer is offline
Ik had ik eerlijk gezegt wel vewacht. Je hoorde er niks meer van en ze hebben het al eens eerder gedaan. Dus dat is nog langer wachten jammer
Oud 09-02-2004, 07:33
boehoe
boehoe is offline
Als het zo doorgaat is de game alweer achterhaald voordat ie uitkomt.....
Oud 09-02-2004, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
actionhank schreef op 06-02-2004 @ 17:29:
In dit geval was het een game die al een hele tijd in ontwikkeling was en volgens de makers vrijwel af was. Da's ff wat anders dan een DN4E.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 13:33
Koning
Koning is offline
het enige domme is idd die data niet nakomen.. zet dan de datum heel ver.. komt hij dan eerder uit dan vinden mensen het al helemaal geweldig..

ach ja.. beter dat ze er wat langer over doen dan dat hij stampvol bugs zit...
Oud 09-02-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
@rosf schreef op 09-02-2004 @ 08:33:
Als het zo doorgaat is de game alweer achterhaald voordat ie uitkomt.....
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:38
Verwijderd
ze moeten wel even aanpoten bij Valve.

en daarbij vond ik het al een rotsmoes van die "gejatte" sourcecode
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:06
actionhank
actionhank is offline
Dat het een smoes is weet je natuurlijk niet
Met citaat reageren