![]() |
De Grammy's
Zo, hier de winnaars van dit jaar:
www.grammy.com/awards/grammy/46winners.aspx Zijn er verrassingen dit jaar? Wie gun je de prijs, en wie niet? |
awards zijn nep (n)
|
nou waarschijnlijk zijn ze wel echt hoor
|
evanescence een award
aguilera een award. ik sluit me bij carn aan. |
|
Best Female Rock Vocal Performance
(For a solo vocal performance. Singles or Tracks only.) Trouble Pink :| :| :| |
Citaat:
Van Evanescence vind ik het ook best wel raar dat die ook een paar Grammy's hebben gekregen... Van Sting & Mary J. Blige vind ik wel dat die de award verdiend hebben gewonnen. |
ik heb een 2e plaats voor de slechtste humor
damm ik wordt niet eens eerste |
Citaat:
belachelijk |
Citaat:
|
ik hoop op een paar liliputters in pikante lingerie
|
Ik heb net nog de samenvatting gekeken van de Grammy's, en ik moet zeggen: het optreden van Sting samen met Sean Paul ( :| )was.....apart.... Sean Paul..... (n)
Christina Aguilera deed weer haar zangoefeningen op het podium en had kort daarna een jurk aan met een decolletee wat zeer goed vastgeplakt was. Zou dat niet zo zijn, was er iets gebeurd wat de Amerikanen deze week al eerder hadden gezien (ja, ik doel op Janet ;) )... De 'speech' van Chris Martin van Coldplay was wel geinig: hij hoopte dat Kerry binnenkort president van Amerika zal worden. |
Alleen met outkast ben ik blij mee.
|
Citaat:
Als ik een gratis slof sigaretten krijg ben ik blij. |
Citaat:
|
of een container vol wiet :D
|
Citaat:
je kwam zaterdag ook hoorde ik? |
Citaat:
|
Citaat:
zo zie je em nooit, zo zie je em 2x per week |
Citaat:
o ja ontopic: iedereen die grammys wint zuigt grote rooie bonen en verdient het om door Morbo opgegeten te worden :D |
Citaat:
ja of een versplinterd stuk hout in de aalvleesklier. |
Citaat:
|
doe mij maar de mtv awards. :rolleyes:
|
x-tina was toch geweldig met haar sarcasme naar janet!!! haha x-tina is cool man
|
ik vond het wel geinig dat 50 cent het podium opliep terwijl evane nog wat ' beste nieuwe artiest' gewonnen had (50 cent vond ik persoonlijk logischer, en beter, maar goed)
en hier in amerika heeft iedereen het de hele dag maar over die blote tiet van janet jackson.... big deal :rolleyes: maar ja, daar zijn het amerikanen voor.... en scheelt me wat lestijd aangezien er klas discussies over worden gehouden (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Als een andere band de plaat had gemaakt was ik er waarschijnlijk wat positiever over..... @Krez : 50 Cent vond je logischer, ik vind die opmerking van jou anders ver van het logische af, tis hier een alto-forum :rolleyes: dus ga je scene-points maar ergens anders scoren (y) |
Citaat:
Door St. Anger ben ik Load gaan waarderen en dat zegt wel iets denk ik... |
Citaat:
Ik kan me wel vinden in je woorden, meerdere kameraden zeiden al dat de metallica sound nu (helemaal) weg is.... Ooit hoop ik nog op een plaat als Kill ém all/ ride/master/justice .... (wat een utopia :) ) Maarja live spelen ze nog steeds de kloten van je lijf, dus ik hoop ze dit jaar nog minstens 3 keer te zien( maakt 5 x in dik een jaar tijd (y) ) |
Citaat:
eh, ja, dat van Janet was dus de superbowl....my bad :o |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Nee maar goed, st.anger vind ik na paar x gehoord te hebben, 2 goede nummers bevatten, maar een song als 'monster'of zoiets wat een fucking troep. inspiratieloos. ze roepen ook te hard dat het metallica gevoel weer terug is. en nee lars, die fucking snaredum klinkt niet 'puur'. het is irritant. |
Foo Fighters beste rockalbum vind ik ook wel overdreven eerlijk gezegd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |