![]() |
|
Zo, hier de winnaars van dit jaar:
www.grammy.com/awards/grammy/46winners.aspx Zijn er verrassingen dit jaar? Wie gun je de prijs, en wie niet?
|
![]() |
|
Ik heb net nog de samenvatting gekeken van de Grammy's, en ik moet zeggen: het optreden van Sting samen met Sean Paul (
![]() ![]() Christina Aguilera deed weer haar zangoefeningen op het podium en had kort daarna een jurk aan met een decolletee wat zeer goed vastgeplakt was. Zou dat niet zo zijn, was er iets gebeurd wat de Amerikanen deze week al eerder hadden gezien (ja, ik doel op Janet ![]() De 'speech' van Chris Martin van Coldplay was wel geinig: hij hoopte dat Kerry binnenkort president van Amerika zal worden.
||
Citaat:
ja of een versplinterd stuk hout in de aalvleesklier.
|
ik vond het wel geinig dat 50 cent het podium opliep terwijl evane nog wat ' beste nieuwe artiest' gewonnen had (50 cent vond ik persoonlijk logischer, en beter, maar goed)
en hier in amerika heeft iedereen het de hele dag maar over die blote tiet van janet jackson.... big deal ![]() maar ja, daar zijn het amerikanen voor.... en scheelt me wat lestijd aangezien er klas discussies over worden gehouden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als een andere band de plaat had gemaakt was ik er waarschijnlijk wat positiever over..... @Krez : 50 Cent vond je logischer, ik vind die opmerking van jou anders ver van het logische af, tis hier een alto-forum ![]() ![]()
||
Citaat:
Door St. Anger ben ik Load gaan waarderen en dat zegt wel iets denk ik...
||
Citaat:
![]() Ik kan me wel vinden in je woorden, meerdere kameraden zeiden al dat de metallica sound nu (helemaal) weg is.... Ooit hoop ik nog op een plaat als Kill ém all/ ride/master/justice .... (wat een utopia ![]() ![]()
||
Citaat:
eh, ja, dat van Janet was dus de superbowl....my bad ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee maar goed, st.anger vind ik na paar x gehoord te hebben, 2 goede nummers bevatten, maar een song als 'monster'of zoiets wat een fucking troep. inspiratieloos. ze roepen ook te hard dat het metallica gevoel weer terug is. en nee lars, die fucking snaredum klinkt niet 'puur'. het is irritant.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dat dit kan in Saaiderland! #1785 Verwijderd | 500 | 22-02-2013 15:06 | |
Muziek |
luistertopic jeweetzelf Verwijderd | 500 | 25-08-2010 14:25 | |
Muziek |
The Police YPrue | 58 | 09-03-2004 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |