![]() |
foto
Ik vraag me af waarom een jongen een foto van me wil. Hij heeft me vdaag toegevoegd op msn en vroeg om een foto.
Okej ik heb zaterdag met hem gekust, maar hij kent me al een tijdje :rolleyes: wil ie zich rukke ofzo :rolleyes: nee ff serieus, wrom? en neej dis niet liefde ofzo, want tis niet dat ik gek op die jongen ben ofzo. |
Citaat:
Face it, had je je tong dr maar niet in moeten steken. |
Citaat:
ik ben niet gek op hem, omdat ik hem verder niet goed ken. Ik ben niet zomaar ineens gek op iemand. Dan zal ik hem eerst wat meer moeten kenne. [ja ik ken hem al langer, maar heel oppervlakkig] |
wat een topic zeg als je geen foto wil geven doe je dat niet en als je dat wel doet dan doe je het wel
|
Citaat:
Nee sorry, dat moet je natuurlijk zelf weten, maar het kan inderdaad best zijn dat hij jouw wel leuk vind. |
Citaat:
ja ik vraag gewoon in het algemeen of jij wel es aan iemand foto heb gevraagd, en waarom eigenlijks want je weet toch hoe diegene eruit ziet :rolleyes: |
nee k vraag het haast nooit als ik diegene ken behalve als het echt een leuk iemand is
|
Zodat hij aan zijn vrienden kan laten zien welk lekkere snol hij van het weekend gescoord heeft.
|
Citaat:
|
EspumaX toch!
Al is er nog geen week verstreken jij hebt altijd weer dezelfde streken :nono: |
Vraag het aan hem als je het per se wilt weten
En wat een boeiend onderwerp voor een topic |
Lijkt me vrij duidelijk waarvoor hij die foto wil. Als je iemand leuk vindt, wil je de hele tijd bij die persoon zijn, hij ziet een foto als een juiste afspiegeling van jou. Hij beschouwt dat hij bij zich heeft, hetzij in de vorm van een foto.
|
Zoek op www.uglypeople.com een foto uit van iemand die misschien een heel klein beetje op je lijkt, stuur m die en hij hoeft nooit meer iets van je te weten! (Y) :p
|
Citaat:
sssttt.... zn vrienden kennen me al :o En noem me niet snol.. maar ur bitch :o Haha uglypeople.. neej dat wil ik niet doen want het is nog wel leuke jongen.. sja ik ben net een vos met streekjes ;) |
vind je hem leuk? stuur er dan een
vind je hem niet leuk? stuur er dan geen |
Luister dan ook niet naar hem.
|
ehm dan wil ie aan ze vrienden laten zien wie die heeft gescoord? gokje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij wil een dartbord maken met jouw foto er op
|
Citaat:
|
hij heeft een foto-collectie gemaakt van iedereen die hij gezoend heeft. (y)
|
Citaat:
|
volgens mij gaat hij zich inderdaad flink rukken ja.
|
Vind hij je leuk? Dan is het toch niet raar als hij om een foto vraagt. Kan die naar je kijken als hij je mist ofzo :p
Maar als ik verliefd ben vind ik het ook leuk foto's van diegene te hebben, niet persee om aan iemand te laten zien of om vaak te bekijken, maar gewoon leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat maak je daar een probleem van..
ik vraag zelfs fotos van mn nichtje en das echt niet om me daarop af te trekken hoor :confused: |
Citaat:
|
Wat ben jij een huppelk*t zeg, sorry maar wat wil je nou horen? Ja joh, hij geilt vast vreselijk op je, wees er trots op (y).
|
Laat ik er maar aan toevoegen dat dat is hoe je op mij overkomt, ik ken je verder natuurlijk niet maar hmm... zo kom je heel erg over dus misschien kun je daar iets aan doen.
|
Moeilijk he keuzes maken in je leven :rolleyes:
gaat dit uberhaupt nog ergens over???? |
ja ik stuur ook wel is foto's naar mensen die ik ken ja.
gewoon. voor de leuk. :confused: |
volgens mij wil espumax ons gewoon weer even mededelen dat ze met (weer) een andere jongen gezoend heeft.dus ik geef daar even mijn mening op:
Ga zo door (y) ! :rolleyes: |
Ach... misschien ziet hij jou wel zitten.... kan toch?
|
Misschien vindt hij je leuk en wil hij gewoon graag een foto van je hebben...
En misschien zit er helemaal niks achter, maar wil hij toch een foto van je hebben... Tja boeiend.. Het is toch niet gek om foto's van iemand te vragen?? Ik vind het altijd leuk om foto's te bekijken.. |
wat doe jij ontzettend moeilijk.
en je snapt de rolleyes niet echt he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou gewoon een foto sturen, of niet, maar ga er niet moeilijk over doen, waarschijnlijk wil hij gewoon weer even weten hoe je er precies uit-zag/ziet, of misschien wil hij weten of je fotogeniek bent.... :) |
wat een dilemma :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Nu wil ik eigenlijk wel weten of de foto nou gegeven is of niet?
En is er nog wat gerukt of niet? |
Citaat:
Ik vind 'dit topic' ook veel beter klinken, maar weet dat het 'de topic' is, dus ook 'deze topic'. Maar hier zijn al veel discussies over geweest, dus terug ontopic ;) |
Stomme slet, moet je weer even lekker opscheppen?
Oh ja, je hebt geen 'reputatie' als slet, maar een 'imago' als slet, het is hier op scholieren.com namelijk niet zo positief, dat moge duidelijk zijn. :rolleyes: *zucht* Dit is slecht voor mijn hart. ;) |
gaap...
Ik had dit topic op dk gezet, en het was niet allemaal reuze serieus bedoeld. Nu t bij l&r staat, denken jullie gelijk dat het kei serieus bedoelt is en ik serieuze antwoorden wil. Ik verveel me op dk en ik vroeg me dat af dus opende ik maar even nieuw topic. Dat jullie dan zo'n heisa ervan maken.. En ik vroeg het gewoon in het algemeen af, niet of die jongen mij leuk zal vinden of niet. Het was gewoon een voorbeeld waarom ik op deze vraag kwam. Dat het voor sommige raar is dat je met iemand kust waar je nog niet gods gek op ben, is jullie probleem. Ik snap dat eigenlijks niet, want 9 vd 10 x dat iemand kust, is er nog niet een hele affaire of weekveel aan vooraf gegaan. En dat ik dan ineens raar zou zijn dat ik dit doe, ligt dus meer aan degene die deze opmerking maakte. |
Wat wil je nou eigenlijk?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |