Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee sorry, dat moet je natuurlijk zelf weten, maar het kan inderdaad best zijn dat hij jouw wel leuk vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja ik vraag gewoon in het algemeen of jij wel es aan iemand foto heb gevraagd, en waarom eigenlijks want je weet toch hoe diegene eruit ziet ![]() |
![]() |
|
Zoek op www.uglypeople.com een foto uit van iemand die misschien een heel klein beetje op je lijkt, stuur m die en hij hoeft nooit meer iets van je te weten!
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
sssttt.... zn vrienden kennen me al ![]() ![]() Haha uglypeople.. neej dat wil ik niet doen want het is nog wel leuke jongen.. sja ik ben net een vos met streekjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vind hij je leuk? Dan is het toch niet raar als hij om een foto vraagt. Kan die naar je kijken als hij je mist ofzo
![]() Maar als ik verliefd ben vind ik het ook leuk foto's van diegene te hebben, niet persee om aan iemand te laten zien of om vaak te bekijken, maar gewoon leuk.
|
![]() |
|
Misschien vindt hij je leuk en wil hij gewoon graag een foto van je hebben...
En misschien zit er helemaal niks achter, maar wil hij toch een foto van je hebben... Tja boeiend.. Het is toch niet gek om foto's van iemand te vragen?? Ik vind het altijd leuk om foto's te bekijken..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik zou gewoon een foto sturen, of niet, maar ga er niet moeilijk over doen, waarschijnlijk wil hij gewoon weer even weten hoe je er precies uit-zag/ziet, of misschien wil hij weten of je fotogeniek bent.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 'dit topic' ook veel beter klinken, maar weet dat het 'de topic' is, dus ook 'deze topic'. Maar hier zijn al veel discussies over geweest, dus terug ontopic ![]()
|
Verwijderd
|
Stomme slet, moet je weer even lekker opscheppen?
Oh ja, je hebt geen 'reputatie' als slet, maar een 'imago' als slet, het is hier op scholieren.com namelijk niet zo positief, dat moge duidelijk zijn. ![]() *zucht* Dit is slecht voor mijn hart. ![]() Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 15:29. |
![]() |
|
![]() |
gaap...
Ik had dit topic op dk gezet, en het was niet allemaal reuze serieus bedoeld. Nu t bij l&r staat, denken jullie gelijk dat het kei serieus bedoelt is en ik serieuze antwoorden wil. Ik verveel me op dk en ik vroeg me dat af dus opende ik maar even nieuw topic. Dat jullie dan zo'n heisa ervan maken.. En ik vroeg het gewoon in het algemeen af, niet of die jongen mij leuk zal vinden of niet. Het was gewoon een voorbeeld waarom ik op deze vraag kwam. Dat het voor sommige raar is dat je met iemand kust waar je nog niet gods gek op ben, is jullie probleem. Ik snap dat eigenlijks niet, want 9 vd 10 x dat iemand kust, is er nog niet een hele affaire of weekveel aan vooraf gegaan. En dat ik dan ineens raar zou zijn dat ik dit doe, ligt dus meer aan degene die deze opmerking maakte. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
Seksualiteit |
Gewaagde Foto's jansepansekever | 86 | 14-04-2006 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 21:55 | |
Software & Hardware |
[Software] Data Becker Foto Vergroter lollol | 3 | 31-05-2004 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
gare foto-topic deel 2 Verwijderd | 499 | 27-05-2004 21:37 |