![]() |
Viggo Mortensen
wat vinden jullie van hem?
|
wie?
|
ummm... ;)
tsja, als je em nie kent , dat kan eej |
Citaat:
*kots* |
In LotR is hij GOOOOOEEEED!!! in G.I.Jane is t een dikke eikel en in die ene film met Gwyneth Paltrow en Michael Douglas is hij ENG :eek:
|
In LotR vind ik hem niet lelijk, maar normaal vind ik hem eng..
|
eng??? :) waarom?
|
sexy (y)
|
Speelde hij niet in de Matrix ofzo ?
|
neej
|
hij speelt in Lord of the Rings, ja en verder nog een hoop films, maar LotR de meest recente
|
Hij is leuk :), goede acteur
Hij heeft ook zown hele relaxte stem, kan ik ook wel waarderen :p |
Neuh, krijg geen warme gevoelens bij die man.
|
Ach, in LOTR is hij in ieder geval knapper dan die vieze Legolas.
|
Citaat:
ik vind hem alleen met lang haar een mooie man. Kort haar vind ik em niet zo leuk staan. |
Citaat:
maar z'n aragorn kapsel maakt 'm een stuk geiler dan z'n eigen hairdo.. :nono: |
Ja , echt hé??
Hij is 45. SCHOKKEND... :D |
inderdaad schokkend:)
als ik hem niet had gekend vóór Lord of the Rings had ik verwacht dat ie eerder 25 was.. |
Citaat:
|
haha ja, maar ik heb die EE niet :( dat is die met 4 dvd's erin he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meest recente film is trouwens Hidalgo, niet LOTR.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij is wel goed, in lotr ook nog redelijk knap maar in het echt valt dat toch wel tegen :p
|
Die ene poster van hem, van lotr, met dat zwaard, daar staat ie zooo mooi op!
|
Ik ben verder geen homo, dus over hoe geil hij is kan ik niet echt meepraten.
Maar wel echt retestrak dat die kerel 2 tenen breekt en dan gewoon doorspeelt. |
Citaat:
deze? :) |
die ja (y)
ik vind Aragron mooi, maar Viggo mist irl iets. Hoe kunstenaar/schrijver/paardrijder hij ook is :) |
Citaat:
- En bij n paard in de stal slapen voor een paar dagen omdat meneer alleen met een paard wil acteren dat hem kent (Y) |
|
Hm, die mannen tegenwoordig van rond de 40 zijn best aangenaam (Mortensen, Depp, Bono) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, behalve op het eind dan als hij koning wordt... |
Citaat:
|
www.viggomortensen.us is wel een leuke site
veel plaatjes en veel info |
Citaat:
|
nou ik wil ook even iets over hem kwijt.... hij is echt heel aardig en neemt heel erg tijd voor zijn fans ook al moet hij zijn vliegtuig halen... hij vraagt je naam en wil die opschrijven bij zijn handtekening voor jou.......
hij legt echt even kontakt met je..... hij kon mijn naam alleen niet uitspreken haha! groetjes, Maartje (the happy one :D ) |
ahh echt lief :) dat hoor ik van meer mensen dat ie heel aardig is,
heb je em ontmoet dan?? |
Ik vind 'm wel knap, voor zijn leeftijd, en ik heb verder geen idee of hij goed acteert want ik heb 'm alleen Aragorn zien spelen en dat is op zich nogal een eentonige rol.
|
Citaat:
*zucht* :) |
Citaat:
|
Aragorn is rrrrr, maar Viggo met een kaal gezichtje en/of kort haar vind ik maar niks. (n)
|
Citaat:
Maar hij acteert wel goed in LotR. Verder nog geen films van hem gezien, dus ik kan er weinig over zeggen. |
In LOTR is hij heel leuk, maar in het echt ziet ie er wel best lelijk uit! hij moet zijn haar gewoon lang laten en bruin, geen oranje of blond :nono:
|
Kan goed knokken, en heeft een goede smaak voor vrouwen. (Liv Tyler, Arwen)
|
van de hele LOTR-cast is hij het meest overtuigend imho.. onder aan de ladder staat Orlando Bloom... maargoed, verder een goede acteur. Vond zn rol in Carlito's Way erg leuk om te zien :)
|
Citaat:
|
Als "Aragorn" is 'ie echt een stuk, maar als zichzelf...brr, dat valt ff tegen!! :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |