Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - En bij n paard in de stal slapen voor een paar dagen omdat meneer alleen met een paard wil acteren dat hem kent ![]()
||
Citaat:
nou ja, behalve op het eind dan als hij koning wordt...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
www.viggomortensen.us is wel een leuke site
veel plaatjes en veel info
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou ik wil ook even iets over hem kwijt.... hij is echt heel aardig en neemt heel erg tijd voor zijn fans ook al moet hij zijn vliegtuig halen... hij vraagt je naam en wil die opschrijven bij zijn handtekening voor jou.......
hij legt echt even kontakt met je..... hij kon mijn naam alleen niet uitspreken haha! groetjes, Maartje (the happy one ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij acteert wel goed in LotR. Verder nog geen films van hem gezien, dus ik kan er weinig over zeggen. |
![]() |
|
van de hele LOTR-cast is hij het meest overtuigend imho.. onder aan de ladder staat Orlando Bloom... maargoed, verder een goede acteur. Vond zn rol in Carlito's Way erg leuk om te zien
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het Grote 'Mooie Acteurs'-topic Verwijderd | 288 | 02-03-2006 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
Wie is jouw favoriete acteur/actrice en waarom? Deliveran©e | 80 | 10-04-2004 08:04 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
Acteurs: Daangerous | 87 | 06-05-2003 17:32 |