![]() |
kazaa Rullllezzzz
Ja man kazaa is dus echtwel het beste programma ooit
want het is gewoon zo dat je eer echt veel kan vinden enzo ook vinnik het wel mooi en leuk nou wat vinden jullie ervan groetjes |
ik heb kazaa nu al bijna 4 jaar :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
ik vindt alleen wel jammer dat er zo weinig virus op staan want dat is goed tegen mijn zusje :mad: :mad: :mad: |
Hier zijn al vele topics over geweest, dit is de zoveelste zinloze discussie. Kom eerst zelf eens met fatsoenlijke argumenten en een duidelijke topic-titel. :)
|
(y) (y) (y) :cool: :cool: jij weet niet hoe het werkt zeker ik heb cheats daarvoor :cool: :| :cool:
|
ook zo goed met alle spyware he ;)
|
Citaat:
Kom jij nou ook eens met je argumenten? |
Ik heb Campusnet! Dat kick veel meer ass dan welke P2P dan ook.
ik bedoel, hahaha, emule is zo traag als dikke sstront door een nanovilter. |
Citaat:
Maar goed, eMule is niet traag, mits je zelf ook lekker bestanden shared. Een systeem dat ik wel kan waarderen, geen lame-figuren die alleen downloaden maar niet sharen. Hoe meer je shared en hoe meer upload-snelheid je beschikbaar hebt hoe sneller jij ook kan downloaden en meer zoekresultaten krijgt. Eerlijk toch? |
Helemaal mee eens, daarom gebruik ik het ook (y).
|
was dat maar so
ik had een keer op de vbmo 4.3 gieg geuppet maar kreeg niets sneller dan 13 kb's |
Citaat:
Wat voor upstreamsnelheid heb je eigenlijk? (Oja, en de hoeveelheid die je upload telt niet alleen mee, maar ook het aantal bestanden dat je shared). |
kazaa, kan jij op kazaa complete albums downloaden
kan jij met een gerust hart van kazaa een programma downloaden ik namelijk niet, want er zit altijd een virus in. Bij ftp's en bij irc zelden of nooit. |
@ts, fuck off.
|
soms gaat hij vet snel hoor maar als ik
uren achter mij komputer zit dan kan het nog wel eens niet meer snel gaan kut is dat altijd maar ik denk dan gewoon enternet is ook niet alles he hahahahahaha laat maar zonder internet was dit er ook niet snap je hahahahaha |
Citaat:
|
heb ook kazaa op mn computer maar op mn
andere computer gaat het veel sneller maarja het is een beetje een raar programma met af en toe een aardig irritant virus |
weet je wat je dan moet je moet
eeens een verusskanner installeren ik weet dat raar is wel dat je geld moet betalen je wil toch niet uren mee bezig zijn en toch geld betalen licht dat aan mij of niet dan enorm gek |
waarom heb ik het gevoel dat OnOne, DaBomb en Fox_racing irl dezelfde irritante kerel is?
|
Citaat:
ook tof dat we tegulijk poosten ofnie |
Kazzaa sucks.
Shareaza , winmx , limewire zijn veel beter |
Mwehehe kazaa...
C@mpusnet..dat is het echte werk! |
dat zeg ik toch
hoe kun je 17 zijn en al een campusnetaccount hebben |
campusnet, pfwha, staat te veel niet op gewoon.
|
Ik ben niet dol op Kazaa, maar ik gebruik het wel heel af en toe... maar meestal gebruik ik gewoon Soulseek, veel handiger. :cool:
|
een direct-connect studenten hub is ook niet verkeerd hoor ;)
downloaden met 6 mb/s :) (op school iig helaaaaas thuis niet :s) |
Citaat:
En als het zo is(k weet het natuurlijk niet zeker hoor), ga dan een leven zoeken ofzo jonge. Als je iets te melden hebt ok, maar om nou met 10 namen te gaan posten om te laten zien dat er zoveel mensen met je eens zijn...... :rolleyes: |
Citaat:
wat een bagger, afvoeren. Valt me trouwens nog mee dAt hEt nIeT iN bReEzErTaAl iS nEeRgEzEt |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, deze topic sluit ik wel, want hij leidt nergens toe (of zoiets, hoe zeg je dat?). |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |