Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, eMule is niet traag, mits je zelf ook lekker bestanden shared. Een systeem dat ik wel kan waarderen, geen lame-figuren die alleen downloaden maar niet sharen. Hoe meer je shared en hoe meer upload-snelheid je beschikbaar hebt hoe sneller jij ook kan downloaden en meer zoekresultaten krijgt. Eerlijk toch? |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor upstreamsnelheid heb je eigenlijk? (Oja, en de hoeveelheid die je upload telt niet alleen mee, maar ook het aantal bestanden dat je shared). |
![]() |
|
![]() |
soms gaat hij vet snel hoor maar als ik
uren achter mij komputer zit dan kan het nog wel eens niet meer snel gaan kut is dat altijd maar ik denk dan gewoon enternet is ook niet alles he hahahahahaha laat maar zonder internet was dit er ook niet snap je hahahahaha
||
Citaat:
![]() En als het zo is(k weet het natuurlijk niet zeker hoor), ga dan een leven zoeken ofzo jonge. Als je iets te melden hebt ok, maar om nou met 10 namen te gaan posten om te laten zien dat er zoveel mensen met je eens zijn...... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, deze topic sluit ik wel, want hij leidt nergens toe (of zoiets, hoe zeg je dat?).
|
|