![]() |
Protesteer op uw luie reet
|
zo veel moeite ga ik er ook weer niet voor doen hoor
|
Never nooit niet.
|
Zo, zie die stoere bikkels hierboven mij eens :cool:
|
ja ik moet toegeven
mijn post is toch best wel stoer :cool: |
Citaat:
|
Ik ben tegen een ruimer pardon, dientengevolge teken ik deze petitie niet.
|
Ik ben voor een ruimer pardon, dientengevolge teken ik deze petitie wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Getekend.
|
ff getekent: nummer 6920
|
getekend, op mijn luie reet gezeten, met een pilsje in de hand :cool:
|
allemaal het land uit ! :evil:
*maakt hier geen vrienden mee :rolleyes: * |
ik ben zo links als een... uh... weet ik veel wat
maar ik teken niet |
Citaat:
mag ik hem invullen :P:P:P |
Citaat:
jij bent ook zo'n heerlijk hopeloos geval :D |
Heeft toch geen zin.
|
ik teken (y)
|
op naar de 10000 :cool:
|
gedaan :)
|
heb ff getekend. Kleine moeite toch.
|
Pfff.
|
misschien handig als je in de eerste post zet waar de petitie voor is...
maargoed, getekend :) |
ze gaan eruit... allemaal eruit!
|
Citaat:
|
Hehe, dat het al durft te vragen. Het lef van die linkse rakkers van tegenwoordig. :D
|
Getekend. Kan ik later aan m'n kleinkinderen vertellen dat opa in het verzet zat.
|
Citaat:
kan ik later tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik -uit principe- niet tekende |
Citaat:
|
Citaat:
2) waarom sowieso? omdat je dan kan zeggen dat je oh zo politiek correct bent? pf, wat een gezever. |
Ik teken hier zowiezo NIET voor... Die mensen konden dit al weten toen ze hier aankwamen, kinderen maken is volgens mij in zo'n onzekere situatie al helemaal een slecht plan... of juist een doordacht plan (in de zin van:"kinderen maken,maakt het moeilijker om ons eruit te trappen" :| )
Nederland heeft in ieder geval vaak genoeg haar hand over haar hart gestreken (te vaak naar mijn doen) en om hierbij weer door de vingers te kijken stel je alleen het probleem maar uit... erg sneu voor die mensen die pas na 5 of 10 jaar onzekerheid dit moeten doorstaan,maargoed het leven is dan ook geen krentenbol... +btw leuk onderwerp SS'er en dat voor iemand met zo'n Nickname" ;) + |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard heb ik getekend.
|
Citaat:
|
Heeft toch geen nut :|
|
Getekend :o
|
Citaat:
hystirische zandhappertjes :nono: Jij hebt echt geen gevoel voor je medemens. Zou jij het leuk vinden om 3x een bestaan op te bouwen? |
Citaat:
intigratie is per definitie al zowiezo mislukt, lees de kranten,diverse fora's en andere info bronnen er maar eens op na.. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
beetje triest om mijn spelling als argument te geven... :rolleyes: |
Gedaan....
|
no way :rolleyes:
|
done!
waarom niet ff tekenen? |
"Bedankt!
Uw steunbetuiging is toegevoegd! " :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
:p Gedaan, al weet ik niet zo goed of ik nou voor of tegen moet zijn. Het is wel waar dat Nederland veel te vaak heeft toegegeven, maar de mensen die hier komen zijn vaak helemaal niet dom, en vak ook bereid te integreren. Naar mijn weten heeft Nederland minder last van politieke vluchtelingen dan van economische vluchtelingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |