Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik teken hier zowiezo NIET voor... Die mensen konden dit al weten toen ze hier aankwamen, kinderen maken is volgens mij in zo'n onzekere situatie al helemaal een slecht plan... of juist een doordacht plan (in de zin van:"kinderen maken,maakt het moeilijker om ons eruit te trappen"
![]() Nederland heeft in ieder geval vaak genoeg haar hand over haar hart gestreken (te vaak naar mijn doen) en om hierbij weer door de vingers te kijken stel je alleen het probleem maar uit... erg sneu voor die mensen die pas na 5 of 10 jaar onzekerheid dit moeten doorstaan,maargoed het leven is dan ook geen krentenbol... +btw leuk onderwerp SS'er en dat voor iemand met zo'n Nickname" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 01:31. |
![]() |
||
Citaat:
hystirische zandhappertjes ![]() Jij hebt echt geen gevoel voor je medemens. Zou jij het leuk vinden om 3x een bestaan op te bouwen? |
![]() |
||
Citaat:
intigratie is per definitie al zowiezo mislukt, lees de kranten,diverse fora's en andere info bronnen er maar eens op na.. Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 10:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
beetje triest om mijn spelling als argument te geven... ![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 12:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
![]() Gedaan, al weet ik niet zo goed of ik nou voor of tegen moet zijn. Het is wel waar dat Nederland veel te vaak heeft toegegeven, maar de mensen die hier komen zijn vaak helemaal niet dom, en vak ook bereid te integreren. Naar mijn weten heeft Nederland minder last van politieke vluchtelingen dan van economische vluchtelingen.
|
![]() |
|
|