![]() |
kunstacedemie!
hey hey,
ik zoek info over de kunstacedemie want ik wil supergraag een opleiding met tekenen en kunst doen! wieeeeeeeee kan mij helpuuh??????? vet bedankt alvast :D kuz Saskia (theblondgirl25@hotmail.com) |
Kijk zelf even op internet, met google ofzo en er is ongetwijfeld een site over.
|
poehee, niet zo hieper enthousiast aub :p Je hebt nog jaaaaaren om informatie over opleidingen bij elkaar te sprokkelen
|
Citaat:
|
ik vind het juist goed dat je nu al precies weet wat je wil!
ik heb voordat we profiel moesten kiezen toen een cd-rom van school gekregen waarop allerlei informatie over allerlei vervolgopleidingen op stond... ook opleidingen die met kunst enzo te maken hadden. Ik weet natuurlijk niet of ze die bij jou op school ook wel hebben, maar je kan het natuurlijk altijd vragen :) de cd-rom was van Qompas, er is ook een site van: http://studeren.qompas.nl ik weet alleen niet of er wel iets nuttigs op die site staat want ik heb er zelf nooit op gekeken maar daar moet je zelf maar ff naar kijken :p |
Ze heeft nog 3 a 5 jaar de tijd, wat heeft ze eraan om nu allerlei info te zoeken?
|
deed ik ook 3 jaar van te voren :D :p
|
maar ze heeft er idd niet veel aan... het is echter wel leuk als je heel nieuwsgierig naar een bepaalde opleiding bent om er dan wat meer over te weten...
|
Om te beginnen is het academie. Niet acedemie.
|
Citaat:
als t zo door gaat wordt t nog moeilijk |
Ik vind het best wel gezeik om te zeggen dat je nog zo lang de tijd hebt om een opleiding te zoeken.
Bij mij op school stimuleren ze het opzoeken van informatie etc al sinds de 2e (vmbo) en 3e (havo/vwo) zodat je een goede profiel keuze kan maken etc. Het is helemaal niet raar om zeker bij een kunstacademie ruim van te voren informatie op te vragen zodat, als je het zeker wil je jezelf goed kan voorbereiden op die studie. @TS : Misschien moet je eens kijken op de site van de Hogescholen voor de Kunsten.. www.hku.nl bijvoorbeeld (Utrecht) |
nounou wat een gezeur allemaal sorry hoor ik wou alleen maar wat informatie...poepoe..ik heb nog 2 jaar te gaan het spijt me vreselijk dat ik ff over mn toekomst zat na te denke hoor... :s... maare thnx voor die sites enzo! groetjes, saskia
|
ik wou even zeggen dat ik ondertussen ben toegelaten op het kabk enzo, had mijn vraag toch nog nut.. :rolleyes:
|
leuk... welke opleiding ga je doen?
|
Ik heb besloten eerst een voorbereidend jaar te volgen zodat ik met meerdere kanten kennis kan maken, maar waarschijnlijk Grafische en Typografische vormgeving
|
Moet je ook toegelaten worden op een voorbereidend jaar?
|
@TS: ik denk dat je een goede keuze maakt door nu de vooropleiding te gaan doen! :) (y)
@doezel: ongetwijfeld, ja . |
@ doezel : Niet op alle moet je voor een vooropleiding toelating doen, zo heeft arnhem vrij toegang geloof ik en bij breda hoef je alleen een motivatie te schrijven.. :)
|
Citaat:
|
ik moest wel toegelaten worden ja, en NU ga ik slapen :D
|
doe dat :cool:
|
Citaat:
|
Leuk nieuws, maar wel een erge up. ;) :p
Eventuele nieuwe topic over de kunstacademie mag op het studiekeuzesubforum. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |