Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het juist goed dat je nu al precies weet wat je wil!
ik heb voordat we profiel moesten kiezen toen een cd-rom van school gekregen waarop allerlei informatie over allerlei vervolgopleidingen op stond... ook opleidingen die met kunst enzo te maken hadden. Ik weet natuurlijk niet of ze die bij jou op school ook wel hebben, maar je kan het natuurlijk altijd vragen ![]() de cd-rom was van Qompas, er is ook een site van: http://studeren.qompas.nl ik weet alleen niet of er wel iets nuttigs op die site staat want ik heb er zelf nooit op gekeken maar daar moet je zelf maar ff naar kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het best wel gezeik om te zeggen dat je nog zo lang de tijd hebt om een opleiding te zoeken.
Bij mij op school stimuleren ze het opzoeken van informatie etc al sinds de 2e (vmbo) en 3e (havo/vwo) zodat je een goede profiel keuze kan maken etc. Het is helemaal niet raar om zeker bij een kunstacademie ruim van te voren informatie op te vragen zodat, als je het zeker wil je jezelf goed kan voorbereiden op die studie. @TS : Misschien moet je eens kijken op de site van de Hogescholen voor de Kunsten.. www.hku.nl bijvoorbeeld (Utrecht) |
![]() |
|
nounou wat een gezeur allemaal sorry hoor ik wou alleen maar wat informatie...poepoe..ik heb nog 2 jaar te gaan het spijt me vreselijk dat ik ff over mn toekomst zat na te denke hoor...
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
media entertainment management Verwijderd | 27 | 01-07-2004 15:22 | |
ARTistiek |
Kunstacedemie Apo-Apo | 18 | 03-03-2004 20:19 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacedemie Aurelia AutumnRain | 6 | 12-09-2002 18:55 | |
Algemene schoolzaken |
KunstAcedemie Parlaatje | 5 | 23-05-2002 14:25 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Algemene schoolzaken |
Kappen met school, en dan... Creep | 7 | 01-03-2002 07:58 |