Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
in arnhem heb je ook nog een kunstacademie
weet de naam niet in amsterdam zit er ook nog een http://www.gerritrietveldacademie.n |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kvind het gewoon niks, dat eeuwige geknutsel. Het moet je maar net liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() erg tof als je wel geinteresseerd bent in multimedia gefrunnik.
||
Citaat:
Ik weet in ieder geval dat ik mijn spullen voor de Filmacademie (NFTA) al voor 6 februari ingestuurd moest hebben.
||
Citaat:
en krijg binnenkort mn intake al. het is wel zo dat als je je nu nog aanmeld, dat je dan misschien bij een loting komt. Sowieso met de opleiding CMD |
![]() |
|
Ik zit op de Willem de Koning Academie. Maar geloof me, je moet je echt door dat propeadeuse jaar heenslepen, het eerste sem. komt er onwijs veel op je af en sommige vakken slaan werkelijk waar nergens op, tenminste, de vakken zijn wel leuk, als ze leuk gegeven worden, maar hier en daar lijkt er aan sommige leraren iets niet te kloppen.
![]() Ze zeggen dat in het tweede jaar verandert ( Ik doe grafisch vormgeven) Je kunt allerlei kanten op: interieur mode illustratie grafisch vormgeven advertising autonoom annimatie ehhh, en communicatie & Multimedia design en misschien vergeet ik nog wel wat?! www.wdka.hro.nl
Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 20:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kunstacedemie! 6663scarlet | 22 | 19-06-2005 07:49 | |
Algemene schoolzaken |
media entertainment management Verwijderd | 27 | 01-07-2004 15:22 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacedemie Aurelia AutumnRain | 6 | 12-09-2002 18:55 | |
Algemene schoolzaken |
KunstAcedemie Parlaatje | 5 | 23-05-2002 14:25 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Algemene schoolzaken |
Kappen met school, en dan... Creep | 7 | 01-03-2002 07:58 |