![]() |
Kunstacedemie
hallo mensen ik wil weten over de kunstacedemie (hoe je dat schrijft) want na mijjn havo opleiding ben ik van om daar heen te gaan kan iemand me vertellen wat je daar allemaal kan doen en welke richtingen ??
|
misschien kun je daarvoor beter eerst even op het internet rondkoekeloeren?
|
|
Ik ben ook een beetje aan het rond kijken,
Mijn intresse is nu erg gevallen op de HBO opleiding Communicatie & Multimedia Design aan de Willem de Kooning Academie/ Hogeschool Rotterdam Kan iemand me misschien vertellen of 't wat is.. ? (ik heb een MBO diploma Informatie en Communicatie Technologie) :) |
ik zit op het St Joost in Breda.. maar dat bevalt me niet zo :o
ik denk erover toch maar naar de hku of willem de kooning academy te gaan. Als ze me willen :/ |
in arnhem heb je ook nog een kunstacademie
weet de naam niet in amsterdam zit er ook nog een http://www.gerritrietveldacademie.n |
Citaat:
|
acAdemie..en check de websites ff zou ik zeggen
|
Citaat:
kvind het gewoon niks, dat eeuwige geknutsel. Het moet je maar net liggen :) |
ik ben zelf ook van plan om naar de kunstacademie te gaan na de havo.
Meest voor de handliggende is Minerva Groningen alleen lijkt t me ook wel wat om het noorden te 'ontvluchten'. zo'n saaie boel hiero... (n) |
Citaat:
erg tof als je wel geinteresseerd bent in multimedia gefrunnik. |
Je kan er zoveel! Ik ben van plan na mijn middelbare school naar de kunstacedemie te gaan. Ik wil daar een lerarenopleiding tekenen/handenarbeid gaan doen.
Er zijn overal van die gidsen over de hoge school van utrecht voor kunst of zoiets. Daar vind je veel info! |
te laat :evil:
meeste inschrijvingen en testronden zijn al geweest |
Dat zal vast wel meevallen, dr is zelfs nog een open dag in maart.
|
zoek ff de andere 1001 topics over de Kunstacademie op, heb geen zin om het NOG een keer voor je te gaan kopieren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet in ieder geval dat ik mijn spullen voor de Filmacademie (NFTA) al voor 6 februari ingestuurd moest hebben. |
Citaat:
en krijg binnenkort mn intake al. het is wel zo dat als je je nu nog aanmeld, dat je dan misschien bij een loting komt. Sowieso met de opleiding CMD |
Ik zit op de Willem de Koning Academie. Maar geloof me, je moet je echt door dat propeadeuse jaar heenslepen, het eerste sem. komt er onwijs veel op je af en sommige vakken slaan werkelijk waar nergens op, tenminste, de vakken zijn wel leuk, als ze leuk gegeven worden, maar hier en daar lijkt er aan sommige leraren iets niet te kloppen. :D
Ze zeggen dat in het tweede jaar verandert ( Ik doe grafisch vormgeven) Je kunt allerlei kanten op: interieur mode illustratie grafisch vormgeven advertising autonoom annimatie ehhh, en communicatie & Multimedia design en misschien vergeet ik nog wel wat?! www.wdka.hro.nl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |