![]() |
(educatie topic) Negative Approach
Allright. Ik zie hier veel shit voorbij komen op dit forum dat onder de noemer van hardcore schijnt te vallen. Verkapte emomoshindiemetal etc. Niet dat ik wil zeggen dat daar iets mis mee is etc blablablabla. Omdat ik vind dat meer mensen moeten weten "whatsup" en eens in t verleden moeten kijken naar hoe t er in t begin aan toe ging. Je hoort namen als Black Flag, Minor Threat, Bad Brains, Cro-Mags en Youth Of Today(om maar even een paar voorbeelden te noemen) wel af en toe vallen(te weinig. Dat wel haha.). Maar er is ook een hele zwik bands die wat minder bekend zijn onder bepaalde kids. Zoals bijv. Antidote, Sheer Terror, BGK enz enz. Dus ik dacht....laat ik eens een topic over 1 van de wat minder bekende bands openen.
Vandaag: NEGATIVE APPROACH Hoe cool was Negative Approach? En hoeveel bands hebben zij wel niet beinvloed? Hoe cool is frontman John Brannon? Hoe hard en in your face klinken de inmiddels stokoude opnames van deze band vandaag de dag nog? De 7"....supercool natuurlijk met nummers als Can't tell no one en Negative Approach. Persoonlijk mijn favoriet! http://homepages.nyu.edu/~alr237/na_ep.jpg mp3: http://www.takkeherrie.nl/Negative Approach - Total Recall - 02 - Can't tell no one.mp3 De Tied Down lp met de wat meer geproduceerdere sound, maar nog steeds enkel koningsnummers op deze plak. http://homepages.nyu.edu/~alr237/na_tieddown.jpg mp3:Tied Down http://homepages.nyu.edu/~alr237/na_insert.jpg Al met al een van de bands die veel mensen zien als de definitie van wat hardcore is, was en hoort te zijn. En ik kan t daar niet meer mee eens zijn(natuurlijk niet dat andere shit geen hc is, maar duh dat begrijp je hopelijk wel). Voor meer info over oude hardcore/punkbands van over de hele wereld....check deze super website:KILL FROM THE HEART Fin. |
Waardeer godverdomme! :(
|
arme daafje <3
verder weet ik ook niet zo goed what's up maar ik zal eens luisteren. |
ik weet wel what's up...
maar wat betreft deze band leef ik nog op de mp3's... iemand als 'lana' zou dit ook wel trekken (jaja ik zal je eens dat hardcore lijstje pm-en ;)) maar ik waardeer! de laatste dagen ben ik alleen bezig met Antidote te waarderen... Op verplichting van de hoofdaap.. |
ik leef nu ook nog ook op mp3's ja. maar zijn die platen van hun nog ergens te koop of staan ze alleen op ebay???
|
ik zal eens luisteren.
en ja, geen idee what's up. Ik zal het vast vaker moeten gaan luisteren, flink wennen aan die stem vooral. |
Nog niet zolang geleden zijn de Tied Down Lp en 7" gerereleased. Ook kun je ze samen op 1 cd kopen+ een abominabel slechte live opname. Die cd heet Total Recall. Makkelijk te vinden.
|
Nou deze band ken ik niet goed genoeg
ik krijg morgen loon, en ik moet eerst een nieuwe broek desnoods bestel ik daarna wel een cdtje van ze |
Citaat:
Ik zal ns wat luisteren, als mn pc weer wat meer levend is |
Citaat:
als ik m ergens zie koop ik m wel ff. vette band. |
Citaat:
als ik nu een pak chocomel opstuur is het dan goed? |
Citaat:
weet je wel hoe vies dat wordt :( |
Citaat:
ik had het er toch niet over dat ie vol moest zijn? |
dan is het een chocomel pak, en niet een pak chocomel. ofzo.
|
Citaat:
wtf moet ik met een LEEG pak chocolademelk pfff |
Dit is geen Slapshot topic! Dus weg met dat chocomelgelul! :p
|
Citaat:
haha wat vind jij trouwens van kill your idols? |
Goede band. Heb alle full lengths etc. Hebben ook een nummer genaamd Stop comparing us to Negative Approach. Draai de platen nooit op de eerste na omdat daar oa hun beste nummer op staat(can't take it away). Live ook zeer vermakelijk...ook al spelen ze vaak veelste lang.
|
Goede zaak dit topic!!! Coole band!
Verder vind ik Kill Your Idols ook een supervette band, hoewel ik de platen niet al te regelmatig draai. Ik vind ze allemaal cool, en als ze aanstaan denk ik altijd 'Tsss dit moet ik toch vaker luisteren'... Ik vind de 2e full Length het vetst. |
ik down nu tied down mp3
|
ik vind het vet.
|
of course vinden we negative approach goed :cool:
|
Ik heb total recall. Vind het wel aardig.
Maarem, om nou te zeggen dat eht geweldig is? Neuh. Wel leuk om te horen maar verder niet. Dat ze zoveel toegevoegd hebben zou best kunnen. Maarja. Wie neit? :) |
Whats next? Zeggen dat de brains, Flag en Minor Threat niet zoveel betekend hebben voor hardcore?
|
ik vind het maar overgewaardeerde kutherrie behalve antidote
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha ja :D ik vroeg me al af waarom de rest van het rijtje me niet bekend voorkwam maar dat boeit me trouwens niet echt, hardcore is sowieso niet echt mijn ding. |
Dat kan :) De Amerikaanse Antidote is al een stuk ouder iniedergeval. Die 7" is echt teveel waard haha.
|
Citaat:
|
Dan heb je er geen flikker van begrepen. En nu opbokken, want je mening is niet interessant.
|
gvdm!!!! mijn boxen werken niet meer, flut computer :mad:
|
Mijn punkverleden is hier DOWN mee, mijn hardcoreheden misschien nog wel meer.
|
Klinkt zeker wel vet..
Nu weet ik dus what's up :p.. (en dat voor een stoner :o ).. |
Citaat:
dat zou ik je wel eens in het echt willen zien zeggen |
deze hardcore dig ik.
|
Citaat:
Als die kid geen 2 meter breed is |
Dit is overigens de eerste aflevering van mijn serie educatietopics. Meer zal volgen :)
|
Citaat:
|
negative approach is idd erg gaaf en zulke educatieve topics zijn wel welkom, alle goede tips zijn altijd welkom. :)
|
Ik weet geen ene klap van hardcore, maar ik vind dat dit erg okee klinkt (y) Ben benieuwd naar de volgende educatietopics :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ennem, paar tips voor je volgende educatie topic: The Teen Idles, The Untouchables, State Of Alert, VOID, Government Issue, Scream, Deadline, Artificial Peace, etc. Dischord (y) Edit: Dag Nasty niet vergeten trouwens :P |
Dag Nasty is geniaal. En de eerste Suicidal Tendencies plaat om niet te vergeten! hardcore op zen best ;)
|
Citaat:
Alleen jammer dat de rest van Suicidal Tendensies zo kut is :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar state of alert is echt tof!!! en 't zelfde geldt voor void! teen idles is wel ok, vind t niet zo bijzonder. |
Citaat:
Maar als je je username en wat toffe bands private messaged, dan doe ik het wel als ik niet met men computer bezig ga zijn. |
Citaat:
Er is al eens een dischord topic geweest. Desalniettemin goede bands. SOA is wel ok, maar Henry is duidelijk cooler bij Flag vind ik. Void is gaaf. Verder Reagan Youth is ook de moeite waard. En als je niet doorhebt dat ik je gewoon zit te narren dan moet je je eens na laten checken :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |