![]() |
|
Allright. Ik zie hier veel shit voorbij komen op dit forum dat onder de noemer van hardcore schijnt te vallen. Verkapte emomoshindiemetal etc. Niet dat ik wil zeggen dat daar iets mis mee is etc blablablabla. Omdat ik vind dat meer mensen moeten weten "whatsup" en eens in t verleden moeten kijken naar hoe t er in t begin aan toe ging. Je hoort namen als Black Flag, Minor Threat, Bad Brains, Cro-Mags en Youth Of Today(om maar even een paar voorbeelden te noemen) wel af en toe vallen(te weinig. Dat wel haha.). Maar er is ook een hele zwik bands die wat minder bekend zijn onder bepaalde kids. Zoals bijv. Antidote, Sheer Terror, BGK enz enz. Dus ik dacht....laat ik eens een topic over 1 van de wat minder bekende bands openen.
Vandaag: NEGATIVE APPROACH Hoe cool was Negative Approach? En hoeveel bands hebben zij wel niet beinvloed? Hoe cool is frontman John Brannon? Hoe hard en in your face klinken de inmiddels stokoude opnames van deze band vandaag de dag nog? De 7"....supercool natuurlijk met nummers als Can't tell no one en Negative Approach. Persoonlijk mijn favoriet! ![]() mp3: http://www.takkeherrie.nl/Negative Approach - Total Recall - 02 - Can't tell no one.mp3 De Tied Down lp met de wat meer geproduceerdere sound, maar nog steeds enkel koningsnummers op deze plak. ![]() mp3:Tied Down ![]() Al met al een van de bands die veel mensen zien als de definitie van wat hardcore is, was en hoort te zijn. En ik kan t daar niet meer mee eens zijn(natuurlijk niet dat andere shit geen hc is, maar duh dat begrijp je hopelijk wel). Voor meer info over oude hardcore/punkbands van over de hele wereld....check deze super website:KILL FROM THE HEART Fin.
Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 20:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als ik m ergens zie koop ik m wel ff. vette band.
|
Goede band. Heb alle full lengths etc. Hebben ook een nummer genaamd Stop comparing us to Negative Approach. Draai de platen nooit op de eerste na omdat daar oa hun beste nummer op staat(can't take it away). Live ook zeer vermakelijk...ook al spelen ze vaak veelste lang.
||
Citaat:
haha ja ![]() ik vroeg me al af waarom de rest van het rijtje me niet bekend voorkwam maar dat boeit me trouwens niet echt, hardcore is sowieso niet echt mijn ding.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ennem, paar tips voor je volgende educatie topic: The Teen Idles, The Untouchables, State Of Alert, VOID, Government Issue, Scream, Deadline, Artificial Peace, etc. Dischord ![]() Edit: Dag Nasty niet vergeten trouwens ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 13:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar state of alert is echt tof!!! en 't zelfde geldt voor void! teen idles is wel ok, vind t niet zo bijzonder.
||
Citaat:
Maar als je je username en wat toffe bands private messaged, dan doe ik het wel als ik niet met men computer bezig ga zijn.
||
Citaat:
Er is al eens een dischord topic geweest. Desalniettemin goede bands. SOA is wel ok, maar Henry is duidelijk cooler bij Flag vind ik. Void is gaaf. Verder Reagan Youth is ook de moeite waard. En als je niet doorhebt dat ik je gewoon zit te narren dan moet je je eens na laten checken ![]()
|
![]() |
|
|