![]() |
wat te doen...
Ok, om maar even gewoon gelijk aan het verhaal te beginnen:
Er is zeg maar een meisje, woont redelijk ver van mij vandaan. Nu is op zich de afstand het probleem niet. Nu mag ik haar heel graag, zij mij ook is wel duidelijk. Nu wilde ik er naartoe maar ben nogal bang dat het straks irl nogal tegenvalt allemaal, dat ik weer dicht klap enzo. Zeker omdat het dan de eerste keer is dat ik haar irl ga zien heb ik er nogal moeite mee, dat ze me mss toch minder vind dan ze dacht enzo. Weet niet of ik er dus goed aan doe om er toch heen te gaan. Kent iemand dit probleem of heeft iemand ervaringen hiermee ofzo...zou heel graag wat "hulp" vragen dan.(alvast bedankt) |
neem een leuke dvd mee :) of ga iets doen. Iets actiefs, of wat bezichtigen. Misschien kan zij je een rondleiding geven in de stad waar ze woont. Als je wat doet, komt het gesprek vaak vanzelf en hoef je niet zoveel te praten dan als je bv bij haar thuis op haar kamer zit...
|
Ik denk haast dat zij wel hetzelfde zal hebben.
Wat ik van mensen hoor, is wel, dat wanneer het niet zo heel goed klinkt irl, dat ze elkaar dan ook minder via msn (ofzo) spreken en het contact verwatert.... Dus, tsja, het is maar net wat je wil... Ik denk dat ik het wel zou doen, toch... succes! Charlotte |
Ik zou met haar afspreken. Je kunt nog wel maanden "verliefd" tegen mekaar doen op msn maar dat is toch niks.
Kijk hoe ze in het echt is. Ja ze kan natuurlijk tegenvallen of andersom, maar het kan ook zo zijn dat jullie mekaar helemaal geweldig vinden. Wie weet is zij de vrouw van je dromen :p Wees geen mietje. Wat heb je te verliezen ? Btw Heb je wel eens een foto van haar gezien en andersom ? |
bedankt alvast, zeker gothic...ik denk op zich wel dat ik het moet proberen ja. Hoop alleen niet dat het contact idd wat gaat verwateren daarna, dat zou ik niet willen riskeren omdat we alles aan mekaar kwijtkunnen enzo, ze steunt me toch vrij vaak. Hoop echt dat het gaat lukken :)
|
Citaat:
en wat ik te verliezen heb, mss toch een vriendschap, zoals charlotte al zei, er zijn mensen waarbij het contact daarna wat vervaagd |
Citaat:
Succes! |
Citaat:
Valt het mee: Ga ervoor! succes (y) |
bedankt voor jullie reacties. (y) Heb zojuist met er afgesproken dat ik er volgende week naartoe ga. :) Hoop dat alles goed gaat enzo :)
|
Citaat:
|
k zelf heb ditzelfde meegemaakt. Ik kende een jongen al heel lang via msn en afgelopen zomer elkaar voor t eerst gezien... Natuurlijk is dit eng en ben je bang dat je niks weet te zeggen... maar dat zal de ander ook hebben. Bij mij voelde het meteen heel vertrouwd aan en viel het dus helemaal niet tegen!! Gewoon doen echt! Als t toch tegenvalt jammer...maar t hoeft niet en ook de ander zal zich zo onzeker erover voelen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |