Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2004, 21:51
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Ok, om maar even gewoon gelijk aan het verhaal te beginnen:

Er is zeg maar een meisje, woont redelijk ver van mij vandaan. Nu is op zich de afstand het probleem niet. Nu mag ik haar heel graag, zij mij ook is wel duidelijk. Nu wilde ik er naartoe maar ben nogal bang dat het straks irl nogal tegenvalt allemaal, dat ik weer dicht klap enzo. Zeker omdat het dan de eerste keer is dat ik haar irl ga zien heb ik er nogal moeite mee, dat ze me mss toch minder vind dan ze dacht enzo. Weet niet of ik er dus goed aan doe om er toch heen te gaan. Kent iemand dit probleem of heeft iemand ervaringen hiermee ofzo...zou heel graag wat "hulp" vragen dan.(alvast bedankt)
Oud 26-02-2004, 21:53
Gothic
Gothic is offline
neem een leuke dvd mee of ga iets doen. Iets actiefs, of wat bezichtigen. Misschien kan zij je een rondleiding geven in de stad waar ze woont. Als je wat doet, komt het gesprek vaak vanzelf en hoef je niet zoveel te praten dan als je bv bij haar thuis op haar kamer zit...
Oud 26-02-2004, 21:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik denk haast dat zij wel hetzelfde zal hebben.
Wat ik van mensen hoor, is wel, dat wanneer het niet zo heel goed klinkt irl, dat ze elkaar dan ook minder via msn (ofzo) spreken en het contact verwatert....
Dus, tsja, het is maar net wat je wil...
Ik denk dat ik het wel zou doen, toch...
succes!

Charlotte
Oud 26-02-2004, 21:55
ZerO
ZerO is offline
Ik zou met haar afspreken. Je kunt nog wel maanden "verliefd" tegen mekaar doen op msn maar dat is toch niks.
Kijk hoe ze in het echt is. Ja ze kan natuurlijk tegenvallen of andersom, maar het kan ook zo zijn dat jullie mekaar helemaal geweldig vinden. Wie weet is zij de vrouw van je dromen
Wees geen mietje. Wat heb je te verliezen ?
Btw Heb je wel eens een foto van haar gezien en andersom ?
Oud 26-02-2004, 21:56
Not Your Savior
bedankt alvast, zeker gothic...ik denk op zich wel dat ik het moet proberen ja. Hoop alleen niet dat het contact idd wat gaat verwateren daarna, dat zou ik niet willen riskeren omdat we alles aan mekaar kwijtkunnen enzo, ze steunt me toch vrij vaak. Hoop echt dat het gaat lukken
Oud 26-02-2004, 21:58
Not Your Savior
Citaat:
ZerO schreef op 26-02-2004 @ 22:55:
Ik zou met haar afspreken. Je kunt nog wel maanden "verliefd" tegen mekaar doen op msn maar dat is toch niks.
Kijk hoe ze in het echt is. Ja ze kan natuurlijk tegenvallen of andersom, maar het kan ook zo zijn dat jullie mekaar helemaal geweldig vinden. Wie weet is zij de vrouw van je dromen
Wees geen mietje. Wat heb je te verliezen ?
Btw Heb je wel eens een foto van haar gezien en andersom ?
ja ja...en af en toe een beetje cammen, maarja dat is toch weer heel anders natuurlijk dan irl

en wat ik te verliezen heb, mss toch een vriendschap, zoals charlotte al zei, er zijn mensen waarbij het contact daarna wat vervaagd
Oud 26-02-2004, 23:32
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Citaat:
Not Your Savior schreef op 26-02-2004 @ 22:51:

dat ze me mss toch minder vind dan ze dacht enzo. Weet niet of ik er dus goed aan doe om er toch heen te gaan. Kent iemand dit probleem of heeft iemand ervaringen hiermee ofzo...zou heel graag wat "hulp" vragen dan.(alvast bedankt)
Je weet natuurlijk pas egt of ze je misschien minder vind dan ze d8 als je er egt naartoe ben geweest...en misschien valt ze net zo goed voor jou wel héél erg tegen (you never know) en als je er nog nie zeker over bent denk ik dat je het gewoon nog niet moet doen, stuur elkaar eerst nog wat leuke foto's en vraag of ze haar webcam (als ze die heeft) ff aanzet..heb je ook al een beetje een beter beeld van hoe ze in het egt is!Ik heb wel met peoples van i-net afgesproken en k vond het heel erg spannend en die gozer waar k mee afsprak vond k toen ook leuk en hij mij ook, en nu, nu 4 jaar later is hij mijn beste vriend (nogsteeds)..het is nooit wat tussen ons geworden omdat k toen met een andere jongen ook zat, mja boeit verder niet!Je weet nooit of jij bij haar of juist andersom tegenvalt voordat je elkaar hebt ontmoet...en als het niet bevalt weet je meteen waar je aantoe bent toch?

Succes!
Oud 27-02-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Not Your Savior schreef op 26-02-2004 @ 22:51:
Ok, om maar even gewoon gelijk aan het verhaal te beginnen:

Er is zeg maar een meisje, woont redelijk ver van mij vandaan. Nu is op zich de afstand het probleem niet. Nu mag ik haar heel graag, zij mij ook is wel duidelijk. Nu wilde ik er naartoe maar ben nogal bang dat het straks irl nogal tegenvalt allemaal, dat ik weer dicht klap enzo. Zeker omdat het dan de eerste keer is dat ik haar irl ga zien heb ik er nogal moeite mee, dat ze me mss toch minder vind dan ze dacht enzo. Weet niet of ik er dus goed aan doe om er toch heen te gaan. Kent iemand dit probleem of heeft iemand ervaringen hiermee ofzo...zou heel graag wat "hulp" vragen dan.(alvast bedankt)
kan ook goed gaan hoor... (ja ik spreek uit eigen ervaring) Gewoon gaan en als het tegenvalt: jammer.
Valt het mee: Ga ervoor!

succes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 15:58
Not Your Savior
bedankt voor jullie reacties. Heb zojuist met er afgesproken dat ik er volgende week naartoe ga. Hoop dat alles goed gaat enzo
Oud 27-02-2004, 16:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Not Your Savior schreef op 27-02-2004 @ 16:58:
bedankt voor jullie reacties. Heb zojuist met er afgesproken dat ik er volgende week naartoe ga. Hoop dat alles goed gaat enzo
*hoopt met je mee *
Oud 28-02-2004, 17:00
HowLovely
HowLovely is offline
k zelf heb ditzelfde meegemaakt. Ik kende een jongen al heel lang via msn en afgelopen zomer elkaar voor t eerst gezien... Natuurlijk is dit eng en ben je bang dat je niks weet te zeggen... maar dat zal de ander ook hebben. Bij mij voelde het meteen heel vertrouwd aan en viel het dus helemaal niet tegen!! Gewoon doen echt! Als t toch tegenvalt jammer...maar t hoeft niet en ook de ander zal zich zo onzeker erover voelen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten