![]() |
Waar heb je nu geen zin in maar wat je eigenlijk wel moet doen?
nou? vertel....
Ik moet krantenwijk doen :( |
Mijn Engels leesdossier afmaken en de rest van mn huiswerk wat ik allemaal in de vakantie wilde doen.....
|
Citaat:
Van de computer afgaan en posters e.d. ophangen. |
Douchen, scheren, tanden poetsen. :o
|
kamer opruimen
huiswerk maken |
Hausewirch
|
Engelse boekverslag afmaken..... :(
|
huiswerk maken
boodschappen doen cake bakken kamer stoffen *heb echt zo een dag "nergens zin in" :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet gewoon nog een heel boekverslag maken en ik heb weer zo'n boek dat nergens op internet staat :S en ik moet een leesdossier maken voor Duits :(
|
Studeren.
|
Citaat:
|
maatschappijleer PO over integratie maken (moet tering veel lezen uit rapport van commissie blok (n))
nederlands boeklezen nederlands boekverslag maken 4e ckv1 actieviteiten verslag maken frans inhaaltoets leren (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niks doen :( :p
|
scheikunde verslag schrijven, mn hond uitlaten, zo eten en zo te werken...
ojha, ik moet ook nog een was draaien... |
Marktonderzoek voor M&O doen, PO aardrijkskunde over de ijzeren rijn maken.
|
Werkstuk voor aardrijkskunde maken.
|
Feedback geven aan andere essay-schrijvers.
|
Mijn kamer opruimen, dat is echt nodig. En verder veel dingen voor school, maar daar heb ik de hele week nog de tijd voor (vakantie).
|
Ik moet een advies schrijven, en daar zie ik tegen op :o
|
Frans => la tête sur les épaules & huis clos lezen
Engels => literatuur leren Nederlands => boek lezen Duits/Frans => ex. teksten maken Wiskunde => leren Economie => mee beginnen mjah :o |
Huiswerk.. :s
|
Stofzuigen en kamer opruimen :(
|
Ik moet eigenlijk de Donald Duck en weet ik wat meer voor vulgaire bladen gaan bezorgen.... :(
|
Citaat:
|
mijn boekverslag over de gedichten...
enne mijn documentatiemap... was k van plan deze vakantie te doen, maar heb uiteindelijk nog nix eraan gedaan |
Citaat:
Nadat ik van die tijdschriften af ben.... :( |
Heb nog niks voor school gedaan... maar heb nog even tijd..
|
Citaat:
|
Mijn stagemap afwerken :(
|
nederlands, duits, frans leesdossier afmaken/boeken lezen, wiskunde 2 hoofdstukken afmaken en 2 andere hoofdstukken aan beginnen, muziek een boek doorwerken, heel hard muziek voor mn solo gaan zoeken, economie praktische opdracht maken, oefenen voor zangles
|
Aan mn school werken.
-net zoals nog driekwart van het forum hier. :o- |
slapen, ben al wakker van gisteren 9 uur, maar wil nog forummen :p
|
huiswerk
M&O inhaaltentamen leren, Duits luisterdossier afmaken en schrijfvaardigheid oefenen, Ckv2 informatie voor komend tentamen opzoeken en gut wat heb ik nog meer voor vakken? Ik moet voor alles nog wel iets doen. En ik zou moeten gaan sporten maar ik heb écht geen zin vandaag. |
een hele belangrijke persoonlijke brief schrijven
|
Sleutels ergens heen brengen.
|
inpakken voor vanavond..
|
Boodschappen doen.
|
proefwerken leren
|
folders vouwen, bah :s
|
Ik had beloofd aan m'n vriendje dat ik hem voor drie uur op zou bellen, hij gaat namelijk met z'n huisgenoten een weekje skieeen, maargoed, ik ben er over na gaan denken :p en ik vind dat hij mij maar moet bellen, hij is degene die weg gaat!
|
Citaat:
|
Prensentatie leren
Frans leren Afvallen .... bellen Opruimen En ga zo maar door :o |
Eten, huiswerk.
|
Was een paar uurtjes eerder thuis van stage en kon dus vanmiddag doen wat ik wilde... geen verplichtingen dus :)
|
werken (nog een uurtje):nono:
|
Scheren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |