![]() |
Wat is het domste wat je ooit hebt gedaan?
Ik heb een keer mijn duimen aan elkaar geniet.
|
ik doe nooit iets doms
|
Citaat:
Ik kan even niks bedenken maar ik kom hier nog wel op terug |
Citaat:
|
pfff, daar moet ik even nadenken. Ik kom er nog op terug.
|
iemand meeten van het forum
nog nooit zo'n lelijk persoon gezien |
Citaat:
|
Citaat:
|
de nietmachine deed het niet, en toen had ik mijn duimen onder dat gedeelte waar de nietjes uitkwamen gedaan en toen niette ik me per ongeluk door de duimen aan elkaar. Het was errug dom geef ik toe :D :D :D
|
de auto met een schuursponsje gewassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde helpen met afruimen toen ik 5 jaar ofzo was. M'n moeder had net gestreken maar dat was ik vergeten dus ik reik naar de bloempot (die achter het strijkijzer stond) en toen waren heel m'n polsen verbrand (en een paar vingers) :(
|
pfff
daar moet ik even over nadenken hoor |
In de brugklas met losse handen gefietst, macht over het stuur kwijtgeraakt en nu heb ik een leuk litteken op mn bovenlip. Het is niet opvallend, maar toch een ontzettend stomme actie..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb iemand staan af te kraken toen hij achter me stond :o
|
Citaat:
daarom is het ook het domste wat ik ooit gedaan heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben perfect en daarom doe ik nooit domme dingen. :)
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
alleen slapen in een tent
(had die twee mnutsen gewoon uit hun tent mioeten slepen (waaren beide bij een jongen gaan liggen die ze net 5 uur kende ofzo) en niet om dat ik hun dan beschermen kon ofzo! en zo zal er nog wel meer zijn maar daar kom ik ook nog ff op terug |
Citaat:
|
M'n vinger bij de put laten liggen terwijl ie dichtviel, en em daarna eruit trekken. :|
|
's avonds in men bed kotsen en dan gewoon gaan slapen
kwas een jaar of 10 en 's ochtends stonk de hele bovenverdieping :rolleyes: |
van een heuvel afracen terwijl ik wist dat mijn stuur los zat....bovendien lag er ook nog een boomstam op het pad....een pijnlijke ervaring,kan ik jullie mededelen
|
Hmm ik zou bij een goede vriend van mij blijven slapen na een hockeyfeest, en ik vroeg of zijn ouders dat wel goed vonden maar ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat ie geen vader meer heeft > in één woord schandalig.. (n)
|
-oppassen.. en dan m'n schoenen aanhouden binnen.
Op zich niet zo erg, maar wel als je hakken stuk zijn :bloos: en dus de volgende morgen een heel boos telefoontje krijgt over het feit dat hun vloer nu vol gaten zit :S -iemand staan afkraken terwijl ze net langs liep, en ze moet het gehoord hebben want ze keek om maar het uur erna deed ze wel heel lief tegen me :S |
Meeten met per piacere.
|
Citaat:
|
kralen in mn neus gestopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit topic openen :)
|
Replyen op dit topic.
|
meedoen aan het "songfestival" bij ons op school... :rolleyes: :bloos:
|
Citaat:
is het ook meteen het grappist:P ;) |
op een paaltje gaan staan er af vallen en dan je enkel dubbel breken,op m'n broertje's verjaardag :(
|
-een mailtje naar een vriendin sturen over een opdracht die ik gemaild had gekregen van een leraar.
met daarin ik vind de lerares een domme koe en het is een kut opdracht.... ipv doorsturen klikte ik op beantwoorden.. 3x raden mailtje beland bij leraar. :S maja gelukkig was ze niet boos.. moest alleen het woord kut uitleggen :) -volop tegen het zonnescherm op school knallen mn eerste dag in de brugklas. |
Citaat:
Ontopic: moet ik nog even over nadenken, nou schiet me zo niks te binnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |