Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wilde helpen met afruimen toen ik 5 jaar ofzo was. M'n moeder had net gestreken maar dat was ik vergeten dus ik reik naar de bloempot (die achter het strijkijzer stond) en toen waren heel m'n polsen verbrand (en een paar vingers)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
alleen slapen in een tent
(had die twee mnutsen gewoon uit hun tent mioeten slepen (waaren beide bij een jongen gaan liggen die ze net 5 uur kende ofzo) en niet om dat ik hun dan beschermen kon ofzo! en zo zal er nog wel meer zijn maar daar kom ik ook nog ff op terug
|
![]() |
Hmm ik zou bij een goede vriend van mij blijven slapen na een hockeyfeest, en ik vroeg of zijn ouders dat wel goed vonden maar ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat ie geen vader meer heeft > in één woord schandalig..
![]()
|
![]() |
-oppassen.. en dan m'n schoenen aanhouden binnen.
Op zich niet zo erg, maar wel als je hakken stuk zijn ![]() en dus de volgende morgen een heel boos telefoontje krijgt over het feit dat hun vloer nu vol gaten zit ![]() -iemand staan afkraken terwijl ze net langs liep, en ze moet het gehoord hebben want ze keek om maar het uur erna deed ze wel heel lief tegen me ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-een mailtje naar een vriendin sturen over een opdracht die ik gemaild had gekregen van een leraar.
met daarin ik vind de lerares een domme koe en het is een kut opdracht.... ipv doorsturen klikte ik op beantwoorden.. 3x raden mailtje beland bij leraar. ![]() ![]() -volop tegen het zonnescherm op school knallen mn eerste dag in de brugklas. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: moet ik nog even over nadenken, nou schiet me zo niks te binnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
stomste boek ooit? punk mae | 3 | 14-11-2005 16:36 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 |