![]() |
Beste Clip
Wat vinden jullie de beste clip van nu toe????
Ik weet niet egt welke ik het beste vindt |
Citaat:
ik vind de clip frozen van madonna altijd erg mooi.. beautiful van christina aguilera vind ik ook erg mooi... mother earth van within temptation is super.. maar veel clips hebben denk ik wel iets.. het is maar net hoe je bui is. |
Fountains of Wayne - Stacy's Mom :p
|
Citaat:
|
Fat boy slim - choose your weapon vind ik geniaal.
|
Echt wat voor muziek.
f,tv&r ---> Muziek |
Incubus- megalomaniac.
|
Creed- Bullets !!!
|
die van tool zijn altijd wel gaaf
maar ik prefereer deftones - my own summer |
Reel Big Fish - Sell Out
Zie je goldfinger voor bij komen lopen :D |
Citaat:
|
Die van Bandages vind ik vet..ehm...radiohead..waarbij er zon vent op de grond ligt en hij niet mag zeggen waarvoor hij er ligt..
Verder ook de clip van ..nou moet ik even denken.. een band en dan zit er zon gozer in een cafe en dan doen de mensen in dat cafe precies hetzelfde als die gozer. Verder vind ik Less Than Jake - All my Best Friends Are Metalheads wel vet.. En Megalomaniac van Incubus. |
Sick of it all - Potention/ step down
H20 - everready |
radiohead - paranoid android
audiobullys - we dont care the verve - bitter sweet symphony coldplay - god put a smile upon your face fat boy slim - right here right now en toch vind ik air - cherry blossom girl ook erg mooi |
Zebrahead - Playmate of the Year (adult version) :cool:
euhm en verder: Satyricon - Mother North Metallica - One Alice in Chains - Rooster Sentenced - Killing me, killing you |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Corrs - Breathless
word ik weer lekker vrolijk van :) |
Citaat:
|
:cool:
|
Doors - People are strange
|
blink 182 - first date
blink 182 - josie naja de meeste blink clips zijn cool |
Nirvana - Heart Shaped Box
|
chemical brothers - get yourself high.
cassius - sound of violence (?) royksopp - remind me |
Stone Sour - Bother
-> Hoe hij veroudert voor zijn eigen ogen Mansun - Legacy -> Geniaal :) clip verhaalt het nummer Green Lizard - Autumn -> Vind ik een mooi nummer en ook een hele leuke clip Ugly Kid Joe - Cat In The Craddle -> Mooie clip, gewoon mooi verhaal Sylver - Living My Life -> Apart, ze ziet haar angsten voorbij komen en uiteindelijk zichzelf Depeche Mode - Home -> Kleurgebruik (koel, blauw), ogen, beelden,... |
Citaat:
|
Kvind de clip van Marco Borsato eigenlijk wel mooi :bloos:
afscheid nemen bestaat niet, met dat kleine kindje.. |
metallica - one
children of bodom - every time I die vind ik toch zeker de beste clips |
Citaat:
Cats in the craddle is met die jongen die opgroeit ( zijn vader schildert zijn omtrek op een boom en jaren later gaat ie terug en is dat uitgerekt op de bast tot zijn lengte dan). |
Windowlicker van Aphex Twin is fucking geniaal :cool:
|
metallica - unforgiven (zielig)
korn - freak on a leash (clip hielp aan mee aan de hype) alien ant farm - smooth criminal (lachen) bloodhoundgang - the roof is on fire prodigy - smach my bitch up |
children of bodom - every time I die
das toch met dat brute effect als de bas begitn en hele scherm trilt en waar de dood door het bos huppelt om alexi laiho te piesen op het bed met een zeis? |
|
Citaat:
|
weezer clip met the muppets....... (y)
|
Ik vind Chevelle- Mia is wel chill
|
Citaat:
|
Citaat:
dit heeft niks met de clips van hun te maken maar met hun zelf, ik vind dat ze best wel achteruit zijn gegaan met hun muziek, het is opeens zo verandert, zo commercieel, naja gewoon de negatieve kant op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pearl Jam - Jeremy
Nine Inch Nails - Starfuckers Inc. Rammstein - Du Riechst So Gut Skinlab - Second Skin: New Flesh Tool - Stinkfist Filter & Crystal Method - Trip Like I Do Sepultura - Refuse Resist Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Silverchair - Tomorrow Red Hot Chili Peppers - Californication |
Citaat:
Radish - Little Pink Stars |
Citaat:
|
idd Choose Your Weapon...
maar Heart Shaped Box van Nirvana is ook echt vet |
Citaat:
|
daft punk- revolution 909
radiohead- paranoid android aphex twin- come to daddy chemical brothers- star guitar air- playground love sigur rós- svefn-g-englar cake- short skirt long jacket dat zijn de eerste die me te binnen schieten. |
pearl jam - do the evolution
|
Citaat:
|
Nirvana-heart shaped box
Silverchair-Ana's song Silverchair-Emotion sickness Bush-Glycerine Bush-Letting the cables sleep en... die ene clip van Sigur Ros die een mtv award gewonnen had was erg mooi, vond t nummer niet echt veel aan (weet ook niet meer hoe t heette) maar die clip was wel erg mooi... |
gareth gates - sunshine
christina aguilera - alles |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |