Advertentie | |
|
![]() |
|
Die van Bandages vind ik vet..ehm...radiohead..waarbij er zon vent op de grond ligt en hij niet mag zeggen waarvoor hij er ligt..
Verder ook de clip van ..nou moet ik even denken.. een band en dan zit er zon gozer in een cafe en dan doen de mensen in dat cafe precies hetzelfde als die gozer. Verder vind ik Less Than Jake - All my Best Friends Are Metalheads wel vet.. En Megalomaniac van Incubus.
|
radiohead - paranoid android
audiobullys - we dont care the verve - bitter sweet symphony coldplay - god put a smile upon your face fat boy slim - right here right now en toch vind ik air - cherry blossom girl ook erg mooi
Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 19:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stone Sour - Bother
-> Hoe hij veroudert voor zijn eigen ogen Mansun - Legacy -> Geniaal ![]() Green Lizard - Autumn -> Vind ik een mooi nummer en ook een hele leuke clip Ugly Kid Joe - Cat In The Craddle -> Mooie clip, gewoon mooi verhaal Sylver - Living My Life -> Apart, ze ziet haar angsten voorbij komen en uiteindelijk zichzelf Depeche Mode - Home -> Kleurgebruik (koel, blauw), ogen, beelden,... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cats in the craddle is met die jongen die opgroeit ( zijn vader schildert zijn omtrek op een boom en jaren later gaat ie terug en is dat uitgerekt op de bast tot zijn lengte dan). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit heeft niks met de clips van hun te maken maar met hun zelf, ik vind dat ze best wel achteruit zijn gegaan met hun muziek, het is opeens zo verandert, zo commercieel, naja gewoon de negatieve kant op
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pearl Jam - Jeremy
Nine Inch Nails - Starfuckers Inc. Rammstein - Du Riechst So Gut Skinlab - Second Skin: New Flesh Tool - Stinkfist Filter & Crystal Method - Trip Like I Do Sepultura - Refuse Resist Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Silverchair - Tomorrow Red Hot Chili Peppers - Californication |
![]() |
|
![]() |
Nirvana-heart shaped box
Silverchair-Ana's song Silverchair-Emotion sickness Bush-Glycerine Bush-Letting the cables sleep en... die ene clip van Sigur Ros die een mtv award gewonnen had was erg mooi, vond t nummer niet echt veel aan (weet ook niet meer hoe t heette) maar die clip was wel erg mooi...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Iron Maiden op the box? Verwijderd | 27 | 25-11-2003 18:13 | |
Films, TV & Radio |
Mtv, tmf, the box Verwijderd | 44 | 22-06-2003 15:46 | |
Muziek |
Pearl Jam - i am mine videoclo 86dagreed | 7 | 29-11-2002 15:46 | |
Muziek |