![]() |
69 Charger "Trash Deluxe"
Whoohooo 69 Charger nieuwe plaat, beter dan ooit. 23 maart Trash Deluxe! uit op Stardumb Records (www.stardumbrecords.com)
Hier 2 mp3's van het nieuwe album: All Strung Out Girl EN EN EN! 19 maart is de release party van het nieuwe album. Samen met Wiseguy en The Lulabelles in Nighttown, Rotterdam (www.nighttown.nl). Entree = 8 smeuro + gratis het nieuwe album!! Goeie deal of wat!? http://www.stardumbrecords.com/stuff/sdr37_flyer.jpg wie komt er ??? |
ik ben down met 69 charger !
|
zal die 2mp3's es luisteren
ken wel een nummer van hun, wel aardig is die zang opeens heel anders of heb ik gewoon een brakke opname van hun ooit gehoord verder klinkt et wel lekker, niet echt verrassend maar wel ok |
ja hij zingt anders, naar mijn mening beter.
|
ja idd, dit klinkt wel wat beter, teminste in vergelijking met wat ik ken
|
Ik kom naar nighttown wie nog meer?
|
hey Mark, geld dat aanbod nog steeds?
|
hehe 69charger is best gaaf ja
lekkere speedrock (y) |
ik kom!
|
Citaat:
ik ga niet, maar ik wil die muziek wel eens uitchecken |
muziek is goed ;)
|
tja jammer dat ze het daar doen, waarom niet gewoon in de effenaar, dan zou ik wel gaan kijken
|
wat een boze man zeg
|
Citaat:
|
ah jammer...
|
Citaat:
|
voor een band als 69 charger doe ik dat niet, die spelen hier in eindhoven regelmatig in de buurt, dan ga ik daar wel nog es kijken
|
69 Charger is erg cool! Ze zijn trouwens ook echt erg vooruit gegaan, vergeleken met een paar jaar geleden toen ik ze voor het eerst zag. Nu hebben ze echt meer een eigen sound!
ff die mp3s downen! |
Ik kom wel ff langs in nighttown denk 'k.
Om de één of andere reden erger ik me dood aan die baspartij'n op die mp3tjes, maja dat heb je welis |
Wel kick dat ze op Stardumb uitkomen btw
|
Citaat:
|
Klinkt wel leuk
|
Citaat:
|
wow! was een heersende show
|
ja, beste 69 Charger show die ik gezien heb!
|
ik was er niet
|
ik tot mijn spijt ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die CD had alleen wel wat beter opgenomen mogen worden.
Het geluid is 'n beetje zwakjes |
dat hoort erbij heh
|
Live klinkt het vetter, ik neem aan dat een band wel probeert het live geluid vast te leggen
|
nooit echt mijn band geweest
maar tis wel leuk voor een avondje zuipen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |