![]() |
Vrijdag: Friends in Oprah
Ik weet dat er iets van 3 maanden geleden iemand zei dat op 18 december Friends in Oprah kwam,...maar blijkbaar
krijgen wij de afleveringen niet in dezelfde volgorde te zien,...maar ik was ff op teletext aan het kijken en: FRIENDS VRIJDAG IN OPRAH!! :cool: (16.05) |
oew ik had alleen et begin gezien. thanx :)
|
Oh thanks, dat ga ik wel kijken dan (y)
|
die heb ik een paar maanden terug al gezien.
waarschijnlijk is het dus een herhaling van die van 18 december en volgens iemand uit m'n klas was het vorige week ook al geweest... dus ben je niet in de war met afgelopen vrijdag? |
gezellig, welke zender? rtl4 toch niet? want ik dacht dat om 16.05 daar as the world turns begint..
|
Citaat:
Maar ik dacht toch echt dat ik het goed gezien had toen ik op teletext keek,...naja komen we vrijdag wel achter ;) |
die aflevering is laatst snachts ook al es geweest :)
|
Citaat:
Ik heb em ook al een tijd terug gezien :) |
Ik ga kijken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zag het ook op teletekst en wilde t ook al gaan posten, maar je was me dus voor :p (y) oh hij is dus al geweest. naja dan is dit een herhaling. Beter want ik had m niet gezien toen :) Ik ga dus zeker kijken! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoveel was er trouwens niet aan hoor.
gewoon grappig om te kijken, maar het enige wat ze in de show doen is iedereen ophemelen en 'oh wat is het toch erg dat het nu stopt' echt Oprah dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Oprah herhalen ze altijd alles 2 keer (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook :)
|
Alweer? Maar dat is echt vet grappig. :D Ik vind 't jammer dat ik toen de cast van Will&Grace bij Oprah had gemist.
|
'k Heb hem al twee keer langs zien komen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet veel aan.. het standaard gezeik over hoe goed de samenwerking wel niet was... hoop bullshit dus..
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt wel gelijk dat het irritant is hoor, maar het is echt niet meer typisch Amerikaans |
Citaat:
|
en ik kan niet kijken... :( waarom is de wereld zo gemeen?????
|
Citaat:
|
ahhh... wat zie matthew er lief uit <3
|
Citaat:
|
khebt gezien jah
|
was wel leuk, maar heel slijmerig :o
|
haha, wat verschrikkelijk zeg. Ik vond het opzich wel leuk om te zien. Maar dan vooral die dingen van achter de schermen. Dan zijn ze tenminste een soort van zichzelf.
Maar dat hele gedoe waar Oprah dan ook nog extra zegt "jij bent nu aan de beurt om over iedereen wat te zeggen" :s vond ik echt gezeik!! Van die dromerige gezichtjes. Ze zijn niet voor niks acteurs hoor... Ze zullen heus wel onwijs verdrietig zijn dat het afgelopen is maar dit was een beetje TE zoetsappig. Met zijn allen zielig doen zullen ze wel gewoon buiten de show doen. maar ja, toch leuk om effe te zien :p |
Citaat:
|
Ik was het 's middags vergeten te kijken.. heb het toen vannacht gekeken. Vond het wel leuk om te zien, alleen vond het wel jammer dat er een paar waren die het meest aan het praten waren en de rest er gewoon een beetje bij zat. Vooral Lisa.
|
friends is wel een grappig programma, maar al die amerikaanse comedys worden verpest door een nep k*nker moraal en een gevoelige snaar, ik moest kotsen bij die operah show
"OHW JIJ BENT ZO LIEF EN JIJ BENT ZO GRAPPIG OH IK HEB ZOVEEL VAN JOUW GELEERD " FLIKKER TOCH OP ECHT |
Het slijm gehalte was inderdaad veel te hoog. (n)
|
ik heb het vannacht gezien. Was wel een leuke aflevering alleen steeds een beetje hetzelfde met dat iedereen wat over elkaar ging zeggen enzo.
Ik weet iig wel dat ik die laatste aflevering wil zien. |
Ik vond het wel leuk om te zien, alleen lichtelijk overdone.
|
Ik heb het niet gezien, vergeten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Friends is als Lotr en the matrix.. k wil eigenlijk geen making off zien of id. kep al eens een interview gezien.. en toen maakte chandler een zo erg niet grappige opmerking... :(
friends bestaat gewoon :) |
Ik heb het heel even gezien vrijdag. Jennifer Aniston zat echt te janken daar... :o mja eigenlijk wel logisch na zoveel jaren...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |