Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Piercings (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=765462)

k3nNy 04-03-2004 15:29

Piercings

WAt vinden jullie nou van piercings...
maak niej uit waar...

MieX 04-03-2004 15:34

Dat ligt heel erg aan de persoon en de plaats, sommige zijn wel mooi maar de meeste piercings vind ik "iets te"

Kan dit niet beter op LS?

Sky Jewel 04-03-2004 16:02

Ik vind dat een piercing erg mooi kan zijn, maar dat hoeft niet per se. Het moet bij iemand passen. Bij iemand van het tegengestelde geslacht: navel en neus erg mooi. Bij eigen geslacht: vooral een wenkbrauwpiercing is erg cool. Bij beide geslachten vind ik tepelpiercings een absolute afknapper, evenals genitale piercings.

aboe 04-03-2004 17:24

Ik hou van piercings! Wat ik vooral mooi vind bij een jongen is een neusringetje!

Sasz 04-03-2004 17:37

ik heb zelf een navelpiersing, maar meer piersings neem ik niet. als mensen overduidelijk vol zitten met piersings, vind ik t niet mooi.
bij meisjes vind ik navelpiersings mooi en bij jongens een wenkbrouwpiersing!

Rian-x- 04-03-2004 17:46

Ik heb zelf een navelpiercing, maar meer wil ik er ook niet. Vaak vind ik ze op andere plekken lelijk, maar het ligt ook helemaal aan de persoon met de piercing. Afknappers bij mannen zijn tepelpiercings en bij vrouwen vindi k neuspiercings maar nix.

Repeltje 04-03-2004 20:00

Ik heb een tongpiercing. Misschien wil ik er nog eentje in m'n oor, maar daar wil ik nog even mee wachten.

Ik vind piercings erg mooi, maar je kan het overdrijven. Meer als 2 piercing in je gezicht vind ik echt niet mooi. Of van die hele grote met glitters etc.

Maar over smaak valt niet te twisten!

Dolores 04-03-2004 20:04

Ik vind het meestal wel mooi :) Zou zelf nooit een piercing nemen omdat ik het over 30 jaar waarschijnlijk niet meer zo mooi vind.. Navelpiercings vind ik niet zo mooi, maar voor de rest de meeste wel :) (de 'standaard-piercings' zeg maar.. wenkbrauw, tong, lip, neus, bovenin t oor..)

coopergirl 04-03-2004 20:08

Pierc's zijn ontzettend gaaf! Het liefst zou ik vandaag nog een labret pierc laten zetten :)

vixen 04-03-2004 20:44

Ik heb een tongpiercing en een piercings rechts in mn lip. Ik vind ze heel erg leuk, maar inderdaad, sommige mensen overdrijven.

merijn 04-03-2004 20:49

Ik ben dol op piercings, maar ze moeten wel bij iemand passen. Soms zorgt het voor een beetje extra uitstraling en soms is het een grote afknapper.

Mijn favo piercings:
bridge
labret
custom industrial

Hagel 04-03-2004 21:38

ik heb een tongpiercing, 2 neuspiercings en een lower navelpiercing (onderkant van mijn navel ipv bovenkant) en nog een paar gaatjes in mijn oren, ik hou er wel van maar het moet niet te gek worden dat je helemaal volzit.

Lucky Duck 05-03-2004 09:59

Citaat:

dionnetje schreef op 04-03-2004 @ 21:04:
Ik vind het meestal wel mooi :) Zou zelf nooit een piercing nemen omdat ik het over 30 jaar waarschijnlijk niet meer zo mooi vind.. Navelpiercings vind ik niet zo mooi, maar voor de rest de meeste wel :) (de 'standaard-piercings' zeg maar.. wenkbrauw, tong, lip, neus, bovenin t oor..)
Dan haal je 'm d'r over dertig jaar toch uit :confused:

Ik vind het zelf over het algemeen wel mooi, maar 't moet iemand staan. Navelpiercings vind ik nooit mooi, maar verder vind ik 't vaak wel wat hebben (y) - Mits het goed gekozen is, dus.

ESCO 05-03-2004 13:02

Navel vind ik niks, tepel al helemaal niet,wenkbrauw mond gaat wel.
Tong hangt ervan af wie het heeft en 3a4 in je oor vind ik wel bruut staan.

Dolores 05-03-2004 13:27

Citaat:

Lucky Duck schreef op 05-03-2004 @ 10:59:
Dan haal je 'm d'r over dertig jaar toch uit :confused:

Ja dat zou ook nog kunnen.. maar goed, dat lijkt me dan toch ook wel weer een eng idee :bloos: maarja, dat zal wel aan mij liggen dan ;)

MissBi@tch 05-03-2004 14:35

ik heb er een in mn tong en in mn navel.. die in me navel al zon jaartje of 4 en die in me tong 3jaar denk ik.. tong is gewoon leuk met zoenen (en andere dingen :P )
navel vind ik mooi alhoewel ik er nu te dik voor ben maar ben aan t lijnen dus haal m er niet uit.. tis nu toch geen hartje zomer dus niemand die er last van heeft :)

Sarah 05-03-2004 14:36

Bij een jongen met een stoer hoofd en donker haar kan een eenvoudige wenkbrauwpiercing wel mooi staan; bij een meisje met een mooie neus een klein neusknopje, zilver bij een lichte huid en goud bij een donkere huid. Een klein ringetje boven in je oor kan wel leuk staan maar je wordt er meestal niet móóier op; zelfde met de normale oorlelgaatjes. En verder vind ik piercings niet mooi.

replaygirly17 05-03-2004 16:47

sommige piercings vind ik wel mooi.

niet allemaal, zelf heb ik een tongpiercing en navel.

phensicske 06-03-2004 00:45

Zolang je er niet in overdrijft vind ik het wel mooi.

Nu ja, enkel de piercings in het hoofd, als je 't begrijpt.
Navelpiercings zijn afgezaagd (zoals hier nog iemand zegt), tepelpiercing is ziek.

Wat ik me nu wel afvraag: Ik heb een tragus..en hier zegt iemand dat ze geen piercings wil opdat ze ze over dertig jaar niet meer graag zou zien...ehm..als je een tragus uithaalt..groeit dat gat dan weer dicht?? (denkt aan haar werk later :s )

Keyser Saus 06-03-2004 10:26

Meestal vind ik een piercing niet mooi. Waarom weet ik niet, misschien omdat ik t onnatuurlijk vind oid. Een enkele keer vind ik het wel aadig staan, maar meestal niet.

coopergirl 06-03-2004 10:31

Citaat:

phensicske schreef op 06-03-2004 @ 01:45:
Wat ik me nu wel afvraag: Ik heb een tragus..en hier zegt iemand dat ze geen piercings wil opdat ze ze over dertig jaar niet meer graag zou zien...ehm..als je een tragus uithaalt..groeit dat gat dan weer dicht?? (denkt aan haar werk later :s )
Iedereen heeft een tragus, maar je doelt neem ik aan op een traguspierc?
Ikzelf heb er ook zo één, en die groeit vrij snel dicht. (Dat verschild overigens ook van persoon tot persoon. Wanneer ik bv 2 dagen m'n neuspierc uit heb, zit ie al weer sort of dicht, terwijl iemand anders em zonder probleem een week uit kan houden)
Ik overigens denk dat je er niet veel van zult blijven zien, het is immers geen huge gat :)

Erbenda 06-03-2004 11:38

Ik heb zelf een navelpiercing maar verder vind ik geen enkele piercing mooi zowel bij jongens als bij meisjes.

Fade of Light 06-03-2004 11:51

ik zou ze zelf ook genomen hebben, als het niet te riskant zou zijn met sporten..helaas :)

phensicske 06-03-2004 13:04

@ replica & coopergirl

Thx voor jullie antwoord. :)

Lentekriebel 06-03-2004 16:45

ik vind sommige piercings wel mooi. heb er zelf een in mijn neus en wil graag een klein ringetje door mijn lip. tong en navelpiercing vind ik meestal niet mooi, ik heb tot nu toe maar 1 meisje gezien bij wie ik dat wel mooi vond. wenkbrauw piercing vind ik bij sommigen wel mooi en zo af en toe vind ik een compleet gepierced oor ook wel mooi. een ringetje of knopje aan de rechter- of linkerkant van de lip vind ik niet mooi. een staafje tussen de ogen vind ik soms wel mooi en in de rest van het lichaam vind ik een piercing maar niks.

PV 07-03-2004 01:06

9 van de 10 keer vind ik het lelijk. Het maakt de meeste mensen echt niet mooier.

waarom een navelpiercing dan weer afgezaagd zou zijn en b.v. een lippiercing niet, begrijp ik niet helemaal, alle piercings zijn afgezaagd imo omdat ze allemaal al ingeburgerd zijn. Er is niks ' nieuws ' meer aan.

phensicske 07-03-2004 01:16

Citaat:

PV schreef op 07-03-2004 @ 02:06:
...alle piercings zijn afgezaagd imo omdat ze allemaal al ingeburgerd zijn. Er is niks ' nieuws ' meer aan.
Een navelpiercing vooral omdat dat echt super sterk naar voren kwam als dé trend en iedereen, zelfs de grootste seut (om het grof te zeggen) één droeg. (en nog altijd draagt)

Niet alle piercings zijn ingeburgerd, anders zou je hem wel mogen aandoen op school of op je werk.

Nee, er is niet echt iets nieuws meer aan, althans niet voor de jongeren. Maar ja, iedereen wil iets hebben dat eigen is aan zichzelf om dan toch maar een beetje minder kuddebeest te zijn.
Hoe kan je je in godsnaam tegenwoordig nog gaan onderscheiden als zelfs volwassen de mode nauwgezet beginnen te volgen? Het wordt tegenwoordig heel moeilijk...

Arwyn 07-03-2004 13:42

Heb zelf 4 gaatjes in m'n oren, telt dat als piercing? :p

Ik vind zelf wenkbrauwpiercings erg mooi, bij jongens en bij meiden.
Navelpiercings vind ik niet zo. Ook nooit echt mooi gevonden. Sommige meiden gaan als ze een navelpiercing hebben ook de hele tijd in ontzettend korte truitjes lopen, ook in de winter. Dat vind ik dus echt dom... Maar dat is een beetje off-topic.
Vind eigenlijk alleen een wenkbrauwpiercing of een gaatje in het oor mooi.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.