Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 15:29
k3nNy
k3nNy is offline
WAt vinden jullie nou van piercings...
maak niej uit waar...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:34
MieX
MieX is offline
Dat ligt heel erg aan de persoon en de plaats, sommige zijn wel mooi maar de meeste piercings vind ik "iets te"

Kan dit niet beter op LS?
Oud 04-03-2004, 16:02
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik vind dat een piercing erg mooi kan zijn, maar dat hoeft niet per se. Het moet bij iemand passen. Bij iemand van het tegengestelde geslacht: navel en neus erg mooi. Bij eigen geslacht: vooral een wenkbrauwpiercing is erg cool. Bij beide geslachten vind ik tepelpiercings een absolute afknapper, evenals genitale piercings.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:24
aboe
aboe is offline
Ik hou van piercings! Wat ik vooral mooi vind bij een jongen is een neusringetje!
Oud 04-03-2004, 17:37
Sasz
Sasz is offline
ik heb zelf een navelpiersing, maar meer piersings neem ik niet. als mensen overduidelijk vol zitten met piersings, vind ik t niet mooi.
bij meisjes vind ik navelpiersings mooi en bij jongens een wenkbrouwpiersing!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:46
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik heb zelf een navelpiercing, maar meer wil ik er ook niet. Vaak vind ik ze op andere plekken lelijk, maar het ligt ook helemaal aan de persoon met de piercing. Afknappers bij mannen zijn tepelpiercings en bij vrouwen vindi k neuspiercings maar nix.
Oud 04-03-2004, 20:00
Repeltje
Repeltje is offline
Ik heb een tongpiercing. Misschien wil ik er nog eentje in m'n oor, maar daar wil ik nog even mee wachten.

Ik vind piercings erg mooi, maar je kan het overdrijven. Meer als 2 piercing in je gezicht vind ik echt niet mooi. Of van die hele grote met glitters etc.

Maar over smaak valt niet te twisten!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:04
Dolores
Dolores is offline
Ik vind het meestal wel mooi Zou zelf nooit een piercing nemen omdat ik het over 30 jaar waarschijnlijk niet meer zo mooi vind.. Navelpiercings vind ik niet zo mooi, maar voor de rest de meeste wel (de 'standaard-piercings' zeg maar.. wenkbrauw, tong, lip, neus, bovenin t oor..)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:08
coopergirl
coopergirl is offline
Pierc's zijn ontzettend gaaf! Het liefst zou ik vandaag nog een labret pierc laten zetten
Oud 04-03-2004, 20:44
vixen
vixen is offline
Ik heb een tongpiercing en een piercings rechts in mn lip. Ik vind ze heel erg leuk, maar inderdaad, sommige mensen overdrijven.
Oud 04-03-2004, 20:49
merijn
merijn is offline
Ik ben dol op piercings, maar ze moeten wel bij iemand passen. Soms zorgt het voor een beetje extra uitstraling en soms is het een grote afknapper.

Mijn favo piercings:
bridge
labret
custom industrial
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:38
Hagel
Hagel is offline
ik heb een tongpiercing, 2 neuspiercings en een lower navelpiercing (onderkant van mijn navel ipv bovenkant) en nog een paar gaatjes in mijn oren, ik hou er wel van maar het moet niet te gek worden dat je helemaal volzit.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 09:59
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 04-03-2004 @ 21:04:
Ik vind het meestal wel mooi Zou zelf nooit een piercing nemen omdat ik het over 30 jaar waarschijnlijk niet meer zo mooi vind.. Navelpiercings vind ik niet zo mooi, maar voor de rest de meeste wel (de 'standaard-piercings' zeg maar.. wenkbrauw, tong, lip, neus, bovenin t oor..)
Dan haal je 'm d'r over dertig jaar toch uit

Ik vind het zelf over het algemeen wel mooi, maar 't moet iemand staan. Navelpiercings vind ik nooit mooi, maar verder vind ik 't vaak wel wat hebben - Mits het goed gekozen is, dus.
Oud 05-03-2004, 13:02
ESCO
ESCO is offline
Navel vind ik niks, tepel al helemaal niet,wenkbrauw mond gaat wel.
Tong hangt ervan af wie het heeft en 3a4 in je oor vind ik wel bruut staan.
Oud 05-03-2004, 13:27
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 05-03-2004 @ 10:59:
Dan haal je 'm d'r over dertig jaar toch uit
Ja dat zou ook nog kunnen.. maar goed, dat lijkt me dan toch ook wel weer een eng idee maarja, dat zal wel aan mij liggen dan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:35
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb er een in mn tong en in mn navel.. die in me navel al zon jaartje of 4 en die in me tong 3jaar denk ik.. tong is gewoon leuk met zoenen (en andere dingen )
navel vind ik mooi alhoewel ik er nu te dik voor ben maar ben aan t lijnen dus haal m er niet uit.. tis nu toch geen hartje zomer dus niemand die er last van heeft
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:36
Verwijderd
Bij een jongen met een stoer hoofd en donker haar kan een eenvoudige wenkbrauwpiercing wel mooi staan; bij een meisje met een mooie neus een klein neusknopje, zilver bij een lichte huid en goud bij een donkere huid. Een klein ringetje boven in je oor kan wel leuk staan maar je wordt er meestal niet móóier op; zelfde met de normale oorlelgaatjes. En verder vind ik piercings niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 16:47
replaygirly17
replaygirly17 is offline
sommige piercings vind ik wel mooi.

niet allemaal, zelf heb ik een tongpiercing en navel.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 00:45
phensicske
phensicske is offline
Zolang je er niet in overdrijft vind ik het wel mooi.

Nu ja, enkel de piercings in het hoofd, als je 't begrijpt.
Navelpiercings zijn afgezaagd (zoals hier nog iemand zegt), tepelpiercing is ziek.

Wat ik me nu wel afvraag: Ik heb een tragus..en hier zegt iemand dat ze geen piercings wil opdat ze ze over dertig jaar niet meer graag zou zien...ehm..als je een tragus uithaalt..groeit dat gat dan weer dicht?? (denkt aan haar werk later )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Meestal vind ik een piercing niet mooi. Waarom weet ik niet, misschien omdat ik t onnatuurlijk vind oid. Een enkele keer vind ik het wel aadig staan, maar meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
phensicske schreef op 06-03-2004 @ 01:45:
Wat ik me nu wel afvraag: Ik heb een tragus..en hier zegt iemand dat ze geen piercings wil opdat ze ze over dertig jaar niet meer graag zou zien...ehm..als je een tragus uithaalt..groeit dat gat dan weer dicht?? (denkt aan haar werk later )
Iedereen heeft een tragus, maar je doelt neem ik aan op een traguspierc?
Ikzelf heb er ook zo één, en die groeit vrij snel dicht. (Dat verschild overigens ook van persoon tot persoon. Wanneer ik bv 2 dagen m'n neuspierc uit heb, zit ie al weer sort of dicht, terwijl iemand anders em zonder probleem een week uit kan houden)
Ik overigens denk dat je er niet veel van zult blijven zien, het is immers geen huge gat
Oud 06-03-2004, 11:38
Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb zelf een navelpiercing maar verder vind ik geen enkele piercing mooi zowel bij jongens als bij meisjes.
Oud 06-03-2004, 11:51
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik zou ze zelf ook genomen hebben, als het niet te riskant zou zijn met sporten..helaas
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:04
phensicske
phensicske is offline
@ replica & coopergirl

Thx voor jullie antwoord.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:45
Verwijderd
ik vind sommige piercings wel mooi. heb er zelf een in mijn neus en wil graag een klein ringetje door mijn lip. tong en navelpiercing vind ik meestal niet mooi, ik heb tot nu toe maar 1 meisje gezien bij wie ik dat wel mooi vond. wenkbrauw piercing vind ik bij sommigen wel mooi en zo af en toe vind ik een compleet gepierced oor ook wel mooi. een ringetje of knopje aan de rechter- of linkerkant van de lip vind ik niet mooi. een staafje tussen de ogen vind ik soms wel mooi en in de rest van het lichaam vind ik een piercing maar niks.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 01:06
PV
PV is offline
9 van de 10 keer vind ik het lelijk. Het maakt de meeste mensen echt niet mooier.

waarom een navelpiercing dan weer afgezaagd zou zijn en b.v. een lippiercing niet, begrijp ik niet helemaal, alle piercings zijn afgezaagd imo omdat ze allemaal al ingeburgerd zijn. Er is niks ' nieuws ' meer aan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 01:16
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
PV schreef op 07-03-2004 @ 02:06:
...alle piercings zijn afgezaagd imo omdat ze allemaal al ingeburgerd zijn. Er is niks ' nieuws ' meer aan.
Een navelpiercing vooral omdat dat echt super sterk naar voren kwam als dé trend en iedereen, zelfs de grootste seut (om het grof te zeggen) één droeg. (en nog altijd draagt)

Niet alle piercings zijn ingeburgerd, anders zou je hem wel mogen aandoen op school of op je werk.

Nee, er is niet echt iets nieuws meer aan, althans niet voor de jongeren. Maar ja, iedereen wil iets hebben dat eigen is aan zichzelf om dan toch maar een beetje minder kuddebeest te zijn.
Hoe kan je je in godsnaam tegenwoordig nog gaan onderscheiden als zelfs volwassen de mode nauwgezet beginnen te volgen? Het wordt tegenwoordig heel moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:42
Arwyn
Arwyn is offline
Heb zelf 4 gaatjes in m'n oren, telt dat als piercing?

Ik vind zelf wenkbrauwpiercings erg mooi, bij jongens en bij meiden.
Navelpiercings vind ik niet zo. Ook nooit echt mooi gevonden. Sommige meiden gaan als ze een navelpiercing hebben ook de hele tijd in ontzettend korte truitjes lopen, ook in de winter. Dat vind ik dus echt dom... Maar dat is een beetje off-topic.
Vind eigenlijk alleen een wenkbrauwpiercing of een gaatje in het oor mooi.

Regels voor berichten