![]() |
|
ik heb er een in mn tong en in mn navel.. die in me navel al zon jaartje of 4 en die in me tong 3jaar denk ik.. tong is gewoon leuk met zoenen (en andere dingen
![]() navel vind ik mooi alhoewel ik er nu te dik voor ben maar ben aan t lijnen dus haal m er niet uit.. tis nu toch geen hartje zomer dus niemand die er last van heeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een jongen met een stoer hoofd en donker haar kan een eenvoudige wenkbrauwpiercing wel mooi staan; bij een meisje met een mooie neus een klein neusknopje, zilver bij een lichte huid en goud bij een donkere huid. Een klein ringetje boven in je oor kan wel leuk staan maar je wordt er meestal niet móóier op; zelfde met de normale oorlelgaatjes. En verder vind ik piercings niet mooi.
|
![]() |
|
Zolang je er niet in overdrijft vind ik het wel mooi.
Nu ja, enkel de piercings in het hoofd, als je 't begrijpt. Navelpiercings zijn afgezaagd (zoals hier nog iemand zegt), tepelpiercing is ziek. Wat ik me nu wel afvraag: Ik heb een tragus..en hier zegt iemand dat ze geen piercings wil opdat ze ze over dertig jaar niet meer graag zou zien...ehm..als je een tragus uithaalt..groeit dat gat dan weer dicht?? (denkt aan haar werk later ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb er ook zo één, en die groeit vrij snel dicht. (Dat verschild overigens ook van persoon tot persoon. Wanneer ik bv 2 dagen m'n neuspierc uit heb, zit ie al weer sort of dicht, terwijl iemand anders em zonder probleem een week uit kan houden) Ik overigens denk dat je er niet veel van zult blijven zien, het is immers geen huge gat ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind sommige piercings wel mooi. heb er zelf een in mijn neus en wil graag een klein ringetje door mijn lip. tong en navelpiercing vind ik meestal niet mooi, ik heb tot nu toe maar 1 meisje gezien bij wie ik dat wel mooi vond. wenkbrauw piercing vind ik bij sommigen wel mooi en zo af en toe vind ik een compleet gepierced oor ook wel mooi. een ringetje of knopje aan de rechter- of linkerkant van de lip vind ik niet mooi. een staafje tussen de ogen vind ik soms wel mooi en in de rest van het lichaam vind ik een piercing maar niks.
|
![]() |
|
![]() |
9 van de 10 keer vind ik het lelijk. Het maakt de meeste mensen echt niet mooier.
waarom een navelpiercing dan weer afgezaagd zou zijn en b.v. een lippiercing niet, begrijp ik niet helemaal, alle piercings zijn afgezaagd imo omdat ze allemaal al ingeburgerd zijn. Er is niks ' nieuws ' meer aan. |
![]() |
||
Citaat:
Niet alle piercings zijn ingeburgerd, anders zou je hem wel mogen aandoen op school of op je werk. Nee, er is niet echt iets nieuws meer aan, althans niet voor de jongeren. Maar ja, iedereen wil iets hebben dat eigen is aan zichzelf om dan toch maar een beetje minder kuddebeest te zijn. Hoe kan je je in godsnaam tegenwoordig nog gaan onderscheiden als zelfs volwassen de mode nauwgezet beginnen te volgen? Het wordt tegenwoordig heel moeilijk... |
![]() |
|
Heb zelf 4 gaatjes in m'n oren, telt dat als piercing?
![]() Ik vind zelf wenkbrauwpiercings erg mooi, bij jongens en bij meiden. Navelpiercings vind ik niet zo. Ook nooit echt mooi gevonden. Sommige meiden gaan als ze een navelpiercing hebben ook de hele tijd in ontzettend korte truitjes lopen, ook in de winter. Dat vind ik dus echt dom... Maar dat is een beetje off-topic. Vind eigenlijk alleen een wenkbrauwpiercing of een gaatje in het oor mooi.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 13:30 | |
Lifestyle |
Piercings Piercingske | 7 | 29-11-2004 14:29 | |
Lifestyle |
piercings!!!welke kleuren , vormen, en plaatsen??? liesemies | 40 | 18-03-2003 15:34 | |
De Kantine |
Stelling: `Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord` Internationalist | 17 | 31-07-2002 21:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord dystopia | 54 | 10-07-2002 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
hier een link voor mensen die info over piercings willen! HipHopSter | 3 | 11-10-2001 22:49 |