![]() |
Darkdayrising MP3
Voor de geinteresseerden:
http://ddr.looze.net/Darkdayrising_Enemy.mp3 http://www.darkdayrising.com (weet niet of ie op dit forum hoort, verplaats maar anders) shows: 02.04.04: Heerenveen, Sfinks 03.04.04: Houten, JC Chipolata 04.04.04: Roosendaal, In For The Kill Fest 16.04.04: Hengelo, Innocent 08.05.04: Brugge(B) 03.07.04: Ede, So What |
hoort op ARTistiek
ik download. |
Bij deze support ik DDR door te zeggen 'goed nummer'. Alleen is het toch iets te hard voor me om er een album lang naar te luisteren.
|
goede muziek.
|
ik weet dat jullie allen op mijn mening zitten te wachten, en dat dat eigenlijk ook het enige is dat telt, maar ik ben op m'n stage en kan het dus pas hooguit zaterdag beoordelen.
kusje |
ik heb jullie toen gezien in de lans en in de Koornbeurs.
Niet mijn muziek, maar voor die stijl wel goed |
koornbeurs was ik ook bij idd
hehe, idioot lamme avond was dat zeg maar DDR vond ik daar maar kut, allemaal hardcore mennekes nee, dan walpurgisnacht, DIE lui weten wat gaaf is! |
nee sorry dit trek ik dus echt niet (n)
|
Citaat:
Edit: En nu ik het wle geluisterd heb sluit ik me nog steeds bij je aan. Getverdemme wat een belachelijk lelijke kut herrie dit. |
klinkt erg goed, superstrak. (y)
|
Gave band, de productie is minder dan de mini maar het nummer zelf vind ik wel sterk....
|
niet mijn smaak.
ik krijg waanbeelden van dikke mannen met lang haar en leren broeken a la julian sas van dit nummer |
Citaat:
|
vette shit
|
Citaat:
En verder kan ik begrijpen dat mensen die niet van deathmetal houden deze mp3 grafherrie vinden :) |
Ik vind het echt erg gaaf! Zit goed in elkaar en redelijke productie. Dit klinkt echt erg lekker, hebben jullie al een officiele cd uit?
|
Ja een Mini CD, dit nr komt op een promo cd met 3 nrs.
|
Ik vind et wel een vet nummer.. Nog een nummer online zou wel fijn zijn...
|
Op de site staat nog een nr van de MCD, een live nr dat in Gent opgenomen is en nog 2 nrs die bij KinkFM opgenomen zijn (en die daar door de idioten achter de knoppen verneukt zijn).
|
wel ok, niet echt mijn ding
|
Tis idd ruk kwaliteit man.. Verder erg cool
|
Kwaliteit van dat live nr in Gent vind ik overigens nog meevallen, zeker als je bedenkt dat het geript is uit een video.
|
Ik snapte et videoclip deel al niet echt op de site.. maar ach, je kunt et wel redelijk horen.. Ik ken niet zoveel live nummers, dus voor mij is de kwaliteit gewoon minder..
|
Heb ze ook in de Koornbeurs gezien, maarja wat wil je als je die avond zelf organiseerd...
|
ik moet jullie toch eens live gaan bekijken, vet nummer
|
Jasper, wat klinkt die diepe grunt raar.. Vond idd de productie op de MCD vetter, maar belooft veel weer.. ik wil er nog steeds eentje hebben
:eek: blastbeats zijn wel strak! (ze kwamen net langs met luisteren ;) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |