![]() |
16 jaar bijbaantje?
ik woon in Zwolle en ben 16 jaar en ben opzoek naar een perfect baantje
ik zit nu op het vmbo examenjaar en wil dus veel gaan werken als jullie zelf een baan hebben in Zwolle die goed verdient laat wat van je horen het maakt me niks uit wat het is dus ik sta open voor alle baantjes ik woon om wat precieser te zijn in Stadshagen |
Weet jij de AH te liggen in Zwolle? :o
|
of vraag ergens bij een restaurant ofzo!!!!!
je moet gewoon een beetje op de advertenties letten (in de plaatselijke krant ofzo) daar staat wel eens iets in en anders loop je gewoon bij een bedrijf naar binnen en vraag je of ze nog werk voor je hebben..... groetjes |
Citaat:
Ik denk dat je gewoon naar de standaard baantjes moet kijken: - supermarkt (vakkenvullen / kassa draaien) - winkel (vakkenvullen / verkopen) - restaurant (keukenhulp / bediende) Ga naar het dichtsbijzijnde centrum en kijk wat er daar allemaal is en wat je aanspreekt om bij te gaan werken. |
ik wil het liefst in de zorg gaan werken
ik heb gehoord dat dat de leukste banen zijn ik heb anderhalf jaar de telegraaf bezorgd |
ik bedoel ermee te zeggen dat ik geen standaard banen wil zoals vakken vullen kassa in kassen werken dat vind ik oersaai en het zijn ook vaak slech betaalde banen
|
Citaat:
Dan kun je niet echt een geweldig baantje verwachten. Maar als je graag in de zorg wil, zou ik bij een bejaardentehuis in de buurt langs gaan en kijken of ze daar nog mensen zoeken. Het is erg dankbaar werk en het is wat anders dan kassa draaien of vakken vullen. |
Citaat:
Op jou leeftijd kan je niet meer verwachten dan een standaardbaantje voor iets meer dan het minimumloon. |
Citaat:
En als je in de zorg wil gaan werken, moet je daar iig niet veel van verwachten. In een bejaardentehuis oid moet je dan gewoon schoonmaken, dus... |
schoonmaken (€4,- per uur)
pariticulier is helemaal top: mensen die zelf hun varkantie huisjes verhuren hebben schoonmakers nodig. (€25,- per huisje) |
Citaat:
on: je stelt hoge eisen aan een baantje. ga gewoon es wat rondvragen, zeg tegen iedereen dat je werk zoekt, dus als ze iets weten, dat ze het moeten zeggen. ga inderdaad advertenties af. en ga voor jezel fbepalen wat je wil en niet wil: wil je in een winkel, wil je niet met geld werken, enz, allemaal afwegingen maken. maar: als er een goedbetaald baantje aan komt waaien, kan je het altijd proberen! |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |