Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan kun je niet echt een geweldig baantje verwachten. Maar als je graag in de zorg wil, zou ik bij een bejaardentehuis in de buurt langs gaan en kijken of ze daar nog mensen zoeken. Het is erg dankbaar werk en het is wat anders dan kassa draaien of vakken vullen.
||
Citaat:
Op jou leeftijd kan je niet meer verwachten dan een standaardbaantje voor iets meer dan het minimumloon. |
![]() |
||
Citaat:
En als je in de zorg wil gaan werken, moet je daar iig niet veel van verwachten. In een bejaardentehuis oid moet je dan gewoon schoonmaken, dus...
||
Verwijderd
|
Citaat:
on: je stelt hoge eisen aan een baantje. ga gewoon es wat rondvragen, zeg tegen iedereen dat je werk zoekt, dus als ze iets weten, dat ze het moeten zeggen. ga inderdaad advertenties af. en ga voor jezel fbepalen wat je wil en niet wil: wil je in een winkel, wil je niet met geld werken, enz, allemaal afwegingen maken. maar: als er een goedbetaald baantje aan komt waaien, kan je het altijd proberen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zou je met 16 jaar moeten werken? Kraaion | 6 | 02-10-2014 16:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Help! Ik kan geen bijbaantje vinden. Rose97 | 5 | 30-05-2013 07:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje Verwijderd | 4 | 06-07-2012 16:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stemrecht voor 16-jarigen ganralph | 71 | 21-01-2011 13:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje en/of vakantiebaantje voor 16 jarige daandaan | 29 | 17-06-2010 10:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje Verwijderd | 2 | 08-03-2010 14:48 |