![]() |
White Oleander.
http://www.leelanau.com/thebay/image...e-oleander.jpg
Deze film wil ik al een poos zien, maar heb ik gemist toen ie in de bioscoop was. Ik wilde even weten of je 'm hebt gezien en wat je ervan vond. En wanneer zou ie op dvd/in de videotheek verschijnen? |
Ik heb hem laats in de videotheek zien liggen.
De voorkant doet me aan The Virigins suicide denken. Heb de film nog niet gezien, is het de moeite waard ? |
Wel aardig. Maar er zijn te veel van die films over tienermeisjes met moederrelatie problemen.
|
Citaat:
Ik kan er nog steeds niet bij dat ik 'm nog niet heb gezien... |
Nou, ik zie de titel, en mijn hart maakt een sprongetje
De film heb ik gezien, en daarna het boek gelezen (het is een verfilming van het boek van Janet Fitch) De film vond ik schitterend, zowel de muziek als het acteerwerk als het verhaal. Het boek, is nog vele malen geweldiger. Maar goed, dit is geen letteren. Dus alleen de beoordeling over de film dan maar. 1 van mijn grote favorieten! en ik kijk toch zeker zeer vaak films Liefs Snowy |
Citaat:
Dit meisje zit erg onder de plak bij haar moeder. haar moeder is een uitzonderlijke kunstenares. Ze is heel extravagant en apart. Haar dochter kijkt erg tegen haar op. En bevrijd zich uiteindelijk uit haar klauw. Ik vind het toch veel meer diepgang bevatten dan menig flauwe voorgekauwde hollywood film. |
Ik wil eigenlijk eerst het boek lezen :o
|
Ik wil hem zien, maar ik heb hem nog niet gezien.
|
Ik ben het boek nog aan het lezen :o Per ongeluk weggelegd :o
Daarna ga ik de film zien :) |
ik heb deze film een poosje geleden gezien. erg mooi en zeker geen standaard tienerproblemenfilmpje.
|
Oké, klinkt goed. :) Ik had de trailer een keer in de bioscoop gezien en ik wist meteen dat ik 'm wilde zien. Alleen waarom ik dat dus nog niet heb gedaan, is me niet helemaal duidelijk.
Maar de combinatie Michelle Pfeiffer/Renee Zellwegger vind ik wat vaag. |
Ja hij ligt ook al een tijdje bij ons in de videotheek. Mooie film opzich. Niks mis met die combi trouwens!
|
Oppervlakkige film, de meeste personages komen totaal niet uit de verf.
En wat deed Billy Connolly überhaupt in deze film? De beste man is hoogstens 20 seconden te zien. |
Ik vond het een heel leuke film (y).
|
leuk, maar niet briljant
|
Het boek is beter dan de film. Ik miste veel stukjes. Natuurlijk kunnen ze zo'n heel boek niet in een film proppen, maar toch.
Voor de rest is de film best leuk om te zien. Michelle Pfeiffer speelt goed de rol van de machtige moeder. (y) |
ik zag die film had stukje gelezen enzo toen besloot k t boek te kopen en eerst de lezen en k kon t boek niet wegleggen en is zoooo geweldig toen was k met me ma naar de bios gegaan en de film is ook geweldig echt goed geacteerd vooral michelle en ook alison, maar t boek blijft btr
|
Ik vind dat meisje zo ontwapenend, de rest van de film vond ik een beetje zeikerig, ze werd weer zo zielig afgebeeld, daar houd ik nooit zo van, vond dat de kant van michelle pfeiffer niet echt goed uit de verf kwam, er werd wel een reden voor haar gedrag gegeven, maar er werd niet echt dieper op ingegaan ofzo, dat was jammer.
|
Citaat:
|
Ik heb hem al gezien , gehuurd bij videotheek .
Het is opzich niet een slechte film . Maar ik vond hem ook niet dat je zegt echt geweldig . :) |
Ja heb de film gezien, de film komt misschien wat standaard over, maar is zeker de moeite waard:) Ik vond het een mooie film, Michelle Pfeiffer is altijd leuk en die Alison Lohman is ook erg goed(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |