Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik zie de titel, en mijn hart maakt een sprongetje
De film heb ik gezien, en daarna het boek gelezen (het is een verfilming van het boek van Janet Fitch) De film vond ik schitterend, zowel de muziek als het acteerwerk als het verhaal. Het boek, is nog vele malen geweldiger. Maar goed, dit is geen letteren. Dus alleen de beoordeling over de film dan maar. 1 van mijn grote favorieten! en ik kijk toch zeker zeer vaak films Liefs Snowy
||
Citaat:
Dit meisje zit erg onder de plak bij haar moeder. haar moeder is een uitzonderlijke kunstenares. Ze is heel extravagant en apart. Haar dochter kijkt erg tegen haar op. En bevrijd zich uiteindelijk uit haar klauw. Ik vind het toch veel meer diepgang bevatten dan menig flauwe voorgekauwde hollywood film.
|
Oppervlakkige film, de meeste personages komen totaal niet uit de verf.
En wat deed Billy Connolly überhaupt in deze film? De beste man is hoogstens 20 seconden te zien.
|
Het boek is beter dan de film. Ik miste veel stukjes. Natuurlijk kunnen ze zo'n heel boek niet in een film proppen, maar toch.
Voor de rest is de film best leuk om te zien. Michelle Pfeiffer speelt goed de rol van de machtige moeder. ![]()
|
ik zag die film had stukje gelezen enzo toen besloot k t boek te kopen en eerst de lezen en k kon t boek niet wegleggen en is zoooo geweldig toen was k met me ma naar de bios gegaan en de film is ook geweldig echt goed geacteerd vooral michelle en ook alison, maar t boek blijft btr
|
Ik vind dat meisje zo ontwapenend, de rest van de film vond ik een beetje zeikerig, ze werd weer zo zielig afgebeeld, daar houd ik nooit zo van, vond dat de kant van michelle pfeiffer niet echt goed uit de verf kwam, er werd wel een reden voor haar gedrag gegeven, maar er werd niet echt dieper op ingegaan ofzo, dat was jammer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Thirteen Verwijderd | 80 | 17-07-2004 21:52 | |
De Kantine |
op welke beroemdheid lijk jij (een beetje)?? Verwijderd | 187 | 21-01-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 | |
Films, TV & Radio |
WIE kent de meeste verfilmingen??! Rukkels | 42 | 19-07-2003 17:44 |