![]() |
boete vormfout
Ik heb een aantal weken geleden een boete gekregen voor wiltplassen a 50 euro. Ik gaf de agent mijn ID daarna vroeg hij mijn adres dat ik correct gegeven heb: ik zij 6122 cc Hij schreef op 6121 cc. Op de acept giro staat mijn correcte naam en straatnaam en huisnummer. Maar bij de postcode staat 6121 LL
dus van de CC op de boete staat op de acceptgiro LL hij kan zijn eigen handschrift dus niet lezen. En in plaats van Buchten staat er Born op de acceptgiro en op het gele papiertje staat correct Buchten. Heb ik hier misschien te maken met een vormfout en hoef de boete dus niet te betalen :cool: |
Nee.
|
Citaat:
|
Wees een vent en betaal die boete gewoon.
|
Citaat:
|
omdat een koe melk geeft en een trein hard is natuurlijk...
|
Juustem.
|
Let op: Ik had de acceptgiro al ingevuld (ik wist van de fout op de acceptgiro) ik wou de boete betalen zoals zich dat hoort. Maar een aantal dagen later krijg de acceptgiro terug met de mededeling dat de bank zo een fout niet accepteerd in het adres.
Ik bedoel ik bega een overtreding en wil daar voor betalen maar als de politie zo stom is en ze me dat onmogelijk maken dan kunnen ze mijn kont kussen ;) Ik ben dus wel een echte vent :p maar de politie maakt betalen onmogelijk. Ik wil die boete per se betalen anders krijg ik dadelijk problemen met het OM en wordt het 65 euro. Kun je me nu AUB verder helpen Nare Man |
fuck de politie :P Plas op het politiebureau !!!
|
Citaat:
|
Weet niet iemand het adres van de officier van justitie dan doe ik even een envelopje met 50 euro in zijn brievebbus
leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker. :D |
De officier van justitie? Welke van de paar duizend?
Wat je moet doen is gewoon even zoals little nemo zegt naar het politiebureau stappen met alle schriftelijke stukken van de boete die je hebt. Dan leg je het verhaal even uit en vraag je of ze het willen herstellen. Dan moet je natuurlijk wel je boete lappen, maar dat hoort ook zo. |
zijn er dan politiebureaus in Nederland waar ze burgers te woord staan :confused: :confused: :confused:
(niet eens heel erg cynisch bedoeld) |
Tuurlijk.
Ook niet cynisch bedoeld. |
dan is t goed;)
nee, ik vraag me serieus af of je daarmee geholpen wordt op het politiebureau. ik heb het idee dat zei je doorverwijzen naar een of ander telefoonnummer of zo. *mijn verdere frustraties rond het niet-werkende politieapparaat zal ik er dan niet verder in betrekken* |
Dat zou ik inderdaad maar niet doen, want zelfs een die-hard LPF'er kan inzien dat zijn persoonlijke frustraties niet maatgevend zijn voor het functioneren van het volledige politieapparaat.
|
Al dat nieuws over de hells angels die de politie niet durft aan te pakken is ook al geen goede reclame voor de politie.
Die boete was eigenlijk prachtig. Het was twee uur snachts op eens stonden ze achter me. Begint die agent te vragen hoe heet je waar woon je, ik zei stel niet van de moeilijke vragen om twee uur snachts hier is mijn ID. Zegt die agent dat worden dan 50 euro, ik zei ik sta tegen een discounter aan te plassen wordt het dan niet goedkoper. Ik zat me die avond dood te lachen maar toen in smorgens half nuchter opstond was het minder leuk :p Wil je als brave burger al gaan betalen maken ze het je extra moeilijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |