Advertentie | |
|
![]() |
|
Let op: Ik had de acceptgiro al ingevuld (ik wist van de fout op de acceptgiro) ik wou de boete betalen zoals zich dat hoort. Maar een aantal dagen later krijg de acceptgiro terug met de mededeling dat de bank zo een fout niet accepteerd in het adres.
Ik bedoel ik bega een overtreding en wil daar voor betalen maar als de politie zo stom is en ze me dat onmogelijk maken dan kunnen ze mijn kont kussen ![]() Ik ben dus wel een echte vent ![]() Ik wil die boete per se betalen anders krijg ik dadelijk problemen met het OM en wordt het 65 euro. Kun je me nu AUB verder helpen Nare Man
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De officier van justitie? Welke van de paar duizend?
Wat je moet doen is gewoon even zoals little nemo zegt naar het politiebureau stappen met alle schriftelijke stukken van de boete die je hebt. Dan leg je het verhaal even uit en vraag je of ze het willen herstellen. Dan moet je natuurlijk wel je boete lappen, maar dat hoort ook zo. |
![]() |
|
![]() |
dan is t goed
![]() nee, ik vraag me serieus af of je daarmee geholpen wordt op het politiebureau. ik heb het idee dat zei je doorverwijzen naar een of ander telefoonnummer of zo. *mijn verdere frustraties rond het niet-werkende politieapparaat zal ik er dan niet verder in betrekken*
|
Al dat nieuws over de hells angels die de politie niet durft aan te pakken is ook al geen goede reclame voor de politie.
Die boete was eigenlijk prachtig. Het was twee uur snachts op eens stonden ze achter me. Begint die agent te vragen hoe heet je waar woon je, ik zei stel niet van de moeilijke vragen om twee uur snachts hier is mijn ID. Zegt die agent dat worden dan 50 euro, ik zei ik sta tegen een discounter aan te plassen wordt het dan niet goedkoper. Ik zat me die avond dood te lachen maar toen in smorgens half nuchter opstond was het minder leuk ![]() Wil je als brave burger al gaan betalen maken ze het je extra moeilijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Boete] Gele briefje vs. CJIB-mededeling: ander tijdstip Biertank 52 | 10 | 31-03-2009 17:28 | |
Studeren |
jouw studiestad? waar studeer je en hoe vind je de stad? Verwijderd | 203 | 11-05-2007 14:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Boete Gadje | 5 | 21-01-2007 15:59 | |
Vrije tijd |
documentaire over hooligans Verwijderd | 54 | 12-06-2004 13:49 | |
Vrije tijd |
Zijn het nou Joden of ajaxieden.........? Kale | 40 | 16-04-2003 16:32 |